Prinsjesdag 2012 vandaag: een zinloze exercitie

dinsdag 18 september 2012 om 14:24
dinsdag 18 september 2012 om 14:26
quote:mocy schreef op 18 september 2012 @ 14:15:
[...]
Kan me er iets bij voorstellen.
Je doelt op Friso? (kan ik me ook wel wat bij voorstellen) Of het hele circus op zo'n dag als deze?
Het viel me gewoon op dat bijv. Beatrix er dan een stuk ontspannender bij staat.
[...]
Kan me er iets bij voorstellen.
Je doelt op Friso? (kan ik me ook wel wat bij voorstellen) Of het hele circus op zo'n dag als deze?
Het viel me gewoon op dat bijv. Beatrix er dan een stuk ontspannender bij staat.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
dinsdag 18 september 2012 om 14:33
dinsdag 18 september 2012 om 14:39
Ik heb ook gekeken en vond het eigenlijk maar een genante vertoning.
Kan er niet precies de vinger opleggen waarom.
Omdat kort na de verkiezingscampagnes en debatten er eigenlijk totaal niets nieuws verteld wordt? Immers zijn we de afgelopen weken dood gesmeten met sombere toekomstplannen.
Omdat er in een setting van pracht en praal met vooral de wedstrijd" wie heeft de grootste opzichtelijkste hoed" gesproken werd over financiele crisis en samen zorgdragen voor het wegpoetsen van de tekorten.
Of het feit dat er gemeld werd dat ook de werkeloosheid gaat toenemen in ons land terwijl de hele zaal gevuld is met vette salarissen.
Of omdat zo bejubeld werd dat Nederland groot is geworden door Europese samenwerking en haast in 1 zin tegelijk werd geconstateerd dat de misere in andere Europese landen Nederland nog harder heeft getroffen in de portemonnee .
Jaja, we moeten allemaal flexibel zijn zegt deze statige koningin waarna vervolgens de hele delegatie als een stel houten klazen het pand weer verlaat.
Ik kon niet anders dan mijn schouders ophalen na afloop.
What's new?
Kan er niet precies de vinger opleggen waarom.
Omdat kort na de verkiezingscampagnes en debatten er eigenlijk totaal niets nieuws verteld wordt? Immers zijn we de afgelopen weken dood gesmeten met sombere toekomstplannen.
Omdat er in een setting van pracht en praal met vooral de wedstrijd" wie heeft de grootste opzichtelijkste hoed" gesproken werd over financiele crisis en samen zorgdragen voor het wegpoetsen van de tekorten.
Of het feit dat er gemeld werd dat ook de werkeloosheid gaat toenemen in ons land terwijl de hele zaal gevuld is met vette salarissen.
Of omdat zo bejubeld werd dat Nederland groot is geworden door Europese samenwerking en haast in 1 zin tegelijk werd geconstateerd dat de misere in andere Europese landen Nederland nog harder heeft getroffen in de portemonnee .
Jaja, we moeten allemaal flexibel zijn zegt deze statige koningin waarna vervolgens de hele delegatie als een stel houten klazen het pand weer verlaat.
Ik kon niet anders dan mijn schouders ophalen na afloop.
What's new?
dinsdag 18 september 2012 om 14:44
Het is wel iets van door de eeuwen heen, hoe slechter het gaat met de economie, hoe meer er aandacht aan het uiterlijk wordt gegeven. Juist in tijden van armoede gaat men zich uitbundiger kleden.
Denk maar aan de jaren '30 vorige eeuw.
Ook muziek schijnt uitbundiger te worden.
(o en het drankgebruik)
Denk maar aan de jaren '30 vorige eeuw.
Ook muziek schijnt uitbundiger te worden.
(o en het drankgebruik)