Prinsjesdag 2012 vandaag: een zinloze exercitie

18-09-2012 08:11 158 berichten
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2013 15:50
Reden: tekst verwijderd ivm schending auteursrechten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voelen we ons allemaal weer in alle saamhorigheid Nederlander? Zoja missie van de Oranjes weer geslaagd.
Samsom komt er eerlijk voor uit dat ie heel erg moe is.
Neeeee, die hoed!
Die hoedjes zeg!!
quote:redband schreef op 18 september 2012 @ 14:17:

Samsom komt er eerlijk voor uit dat ie heel erg moe is.Ja, hij is altijd eerlijk.
Mooie jurk uit inda.
Geert, je haar danst
Wilders mag zijn haar wel vasthouden.
Is Wilders zijn gel vergeten?
Wilders heeft ook een leuk hoedje...oh nee het is zijn haar
Pfff
Worteltjes??
Die thieme die is echt gek.
Haha Wilders gaat naar Gaga
Ja zijn hoogtepunt voor vandaag
Lady Gaga, durft hij dat zomaar aan tekondigen. Laat 'de Moslim' het maar niet haren.

Haha haren, dat vast een freudiaanse verspreking.
Met zijn pokerface
Ik vind het jammer van Thieme, want het programma van de PvdD is eigenlijk best heel redelijk.
quote:capricorn schreef op 18 september 2012 @ 14:21:

Ik vind het jammer van Thieme, want het programma van de PvdD is eigenlijk best heel redelijk.Bij mij houdt het al op bij de naam van de partij.
en het staat al online ook.

http://www.fashionnewz.nl ... ens-prinsjesdag-2012.html
Dat ook inderdaad. Als ze een andere, misschien groene, naam hadden gekozen zouden ze denk ik meer stemmen trekken.
quote:mocy schreef op 18 september 2012 @ 14:15:

[...]

Kan me er iets bij voorstellen.

Je doelt op Friso? (kan ik me ook wel wat bij voorstellen) Of het hele circus op zo'n dag als deze?

Het viel me gewoon op dat bijv. Beatrix er dan een stuk ontspannender bij staat.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:jas schreef op 18 september 2012 @ 14:26:

[...]

Je doelt op Friso? (kan ik me ook wel wat bij voorstellen) Of het hele circus op zo'n dag als deze?

Het viel me gewoon op dat bijv. Beatrix er dan een stuk ontspannender bij staat.Meer op het hele circus. Ik zou het ook vreselijk vinden.
Ik heb ook gekeken en vond het eigenlijk maar een genante vertoning.

Kan er niet precies de vinger opleggen waarom.

Omdat kort na de verkiezingscampagnes en debatten er eigenlijk totaal niets nieuws verteld wordt? Immers zijn we de afgelopen weken dood gesmeten met sombere toekomstplannen.

Omdat er in een setting van pracht en praal met vooral de wedstrijd" wie heeft de grootste opzichtelijkste hoed" gesproken werd over financiele crisis en samen zorgdragen voor het wegpoetsen van de tekorten.

Of het feit dat er gemeld werd dat ook de werkeloosheid gaat toenemen in ons land terwijl de hele zaal gevuld is met vette salarissen.

Of omdat zo bejubeld werd dat Nederland groot is geworden door Europese samenwerking en haast in 1 zin tegelijk werd geconstateerd dat de misere in andere Europese landen Nederland nog harder heeft getroffen in de portemonnee .

Jaja, we moeten allemaal flexibel zijn zegt deze statige koningin waarna vervolgens de hele delegatie als een stel houten klazen het pand weer verlaat.

Ik kon niet anders dan mijn schouders ophalen na afloop.

What's new?
Het is wel iets van door de eeuwen heen, hoe slechter het gaat met de economie, hoe meer er aandacht aan het uiterlijk wordt gegeven. Juist in tijden van armoede gaat men zich uitbundiger kleden.

Denk maar aan de jaren '30 vorige eeuw.

Ook muziek schijnt uitbundiger te worden.

(o en het drankgebruik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven