archeon
dinsdag 18 september 2012 om 10:13
Het is veel buiten, maar ook overdekt. Je kunt van huisje naar huisje lopen. Als het veel regent gewoon een paraplu mee en misschien laarzen aan. Het heeft net de prijs gehad voor meest kindvriendelijke museum. Er is veel te zien, een vijf-jarige vindt de geschiedenis misschien minder boeiend, maar je kan ook boogschieten, dieren zien/aaien, gladiator gevechten zien etc. Dat vinden ze heel leuk!