Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Vinden de mensen op je werk het niets, zulke kop en schoteltjes ?

Wij gebruiken alleen maar dat soort spul. Vinden vooral de vrouwen helemaal geweldig Ze hebben zelfs hun lievelingskopjes erbij
Alle reacties Link kopieren
@zaza, wat leuk lief je aan me dacht!!

Fijn dat t goed gaat met je kleine, of moet ik zeggen, grote meid!

Maar, denk dat je iemand anders voor wie t de 1e babymeid is er meer blij mee maakt. Hier is het meisje nr2 en heb nog kleertjes in overvloed

Ben trouwens eind Jan uitgerekend. Gelukkig duurt dat nog ff, ben er nog helemaal niet klaar voor
Ja ach Marels, zo houdt de eigenaar van het mailadres het zelf in de hand.

Ze zijn leuk, maar wel bij een ander en in een grote verzameling dus ik sla ook maar over.

Edt: en maar wachten tot mijn plaatjesfunctie het weer doet!

Mag weg! Is een boekenplank (yoghurtmachien blijft dus hier! Die stond daar toevallig...), maar ik zou er niet al te veel boeken op leggen, 't voelt wat gammel. Hier heeft er een 3tal vazen op gestaan, plus wat fotolijstjes.

Ophalen in Vlissingen!

mamariaviaviva at gmail punt com
hey kut ik kan dus geen plaatjes plakken??
Ik bedoel he wat naar...
hi dames, ben ik ook eindelijk weer eens, sorry, beetje druk en veel weg s'avonds, en onwijs gedonder met mijn gebit, dus even helemaal niet handig....

Maar..... ik heb foto's gemaakt van de meisjes en jongenskleren, nu moet ik alleen even terugzoeken wie er om had gevraagd.... mama K??? En Hanglamp?? Hellup!!

Bokito, ik heb inmiddels wel al wat bloemetjes gehaakt, ik ga je zo mailen!

En dan was er nog iemand die patroontje wilde, zal ook diegene maar even opzoeken.....

Ik zal mijn leven beteren, het is alleen best druk met drie schoolgaande kinderen en werken enz......
quote:isa33 schreef op 12 september 2012 @ 14:46:

[...]

Heb je misschien een patroon van de gehaakte bloemetjes? Wat voor kledingmaat heb je?

Is er interesse in meisjeskleding maat 80?

Gevonden! Ik heb wel een patroontje voor je, kan ik je wel mailen! Mail me maar even op ayla_1973 @ hotmail punt com!

En ik heb zelf maat 50/52, maar je wilt ws graag weten welke maat kleren ik in de aanbieding heb?? Varieert van maat 98 tot 110/116. Nu was er volgens mij nog iemand eerder, ik ga even zoeken.....
quote:mamaria schreef op 18 september 2012 @ 19:26:

hey kut ik kan dus geen plaatjes plakken??Moet je even de mods mailen om die functie aan te vragen. Moet je +200 posts voor hebben (ivm vieze plaatjesplakkerds), maar die heb je heel ruim zag ik.
Ah dat had ik nog niet gezien, bedankt!!
@Coebergmetijs bedankt voor je reactie! Ik wacht het wel af.
@ Marcels, ik vind die kop en schoteltjes echt super mooi! Maar woon in no Friesland, denk niet dat ze de post overleven ...

Kun je niet een plankje ophangen en ze ten toon stellen?

Ps mag iedereen hier zomaar reageren of zijn jullie besloten? In dat geval, sorry voor het inbreken
quote:SuperGoomba schreef op 17 september 2012 @ 21:06:

Lichtbron, heb je de dvd van Taran en de toverketel nog? Daar heb ik wel interesse in. Je kunt me mailen op forummiep at gmail punt comJe hebt als het goed is mail..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:coeberghmetijs schreef op 17 september 2012 @ 08:55:

Bron,mag ik de dvd van Peter Pan en de Piraten aub?

Uk is er helemaal weg van.

Silver,er was iemand die interesse had maar die reageert niet meer op mijn mail.Ik ga haar nog een keer mailen en anders is ie voor jou.

Birdie,heb je mijn mail nog ontvangen?Over dat rokje?Mail me maar.. je hebt mijn mailadres toch,hé..??
quote:MamaK77 schreef op 17 september 2012 @ 08:55:

Lichtbron, ik heb wel interesse in The Reader...Mijn mailadres: majtvm1970@hotmail.com
quote:jill92 schreef op 18 september 2012 @ 23:07:

@ Marels, ik vind die kop en schoteltjes echt super mooi! Maar woon in no Friesland, denk niet dat ze de post overleven ...

Kun je niet een plankje ophangen en ze ten toon stellen?

Ps mag iedereen hier zomaar reageren of zijn jullie besloten? In dat geval, sorry voor het inbreken Alleen als dit het eerste (en enige) topic is waar je reageert zijn we kritisch/achterdochtig Individuele forummers kunnen dan nog zo hun meningen hebben, maar meeschrijven mag je wel met je 200+ posts
quote:silvershadow schreef op 17 september 2012 @ 19:03:

Fruitmoes en ElleMichelle: Helaas niets meer van jullie gehoord, boeken zijn ondertussen weg.

Sorry,lees nu pas weer hier.

Fijn dat je ze kwijt bent paar maand geleden had ik de zolder opgeruimd en 15 dozen met oude boeken pfff was blij toen ze opgehaald werden weer ruimte.....maar ja die was zo weer opgevuld

Dames ik moet van de poppekast af die staat me in de weg op zolder.Leuk voor sinterklaasdag
quote:ayla2 schreef op 18 september 2012 @ 20:17:

[...]

Gevonden! Ik heb wel een patroontje voor je, kan ik je wel mailen! Mail me maar even!

En ik heb zelf maat 50/52, maar je wilt ws graag weten welke maat kleren ik in de aanbieding heb?? Varieert van maat 98 tot 110/116. Nu was er volgens mij nog iemand eerder, ik ga even zoeken.....Ayla, ik ga je mailen! Mijn dochter zit momenteel in 92, dus misschien heb je wat voor mijn dochter. En ja, ik bedoelde inderdaad de maat van de kleding die je wel weg wilde geven
Vanmiddag ga ik eens door de speelgoedbakken van mijn dochter heen om te kijken of er wat weg kan.
Die kop en schotels vind ik stiekem best erg leuk eigenlijk Marels.

Maar ik dacht dat je helemaal niet bij mij in de buurt woont dus iemand anders mag ze hebben.
@ Shendoah, de dvd is gister binnen gekomen. Hartstikke bedankt! Het geld is onderweg. Ik heb je ook gemaild.
Dochter heeft er best veel mee gespeeld, maar speelt nu vooral met andere dingen. Ze mogen dus naar de liefhebber!

3 blokken ABC:

zachtrubber Nijntje-blokje:

FisherPrice-ding dat je vast kunt zetten op tafel/tafelblad.

telefoonachtig ding met kraaltje

Bal van Lego. Als hij rolt, dan bewegen de poppetjes in en uit.

Ik woon in de regio 036. Afhalen mag!
Ik kan ook weer plaatjes plakken!!!
Ik woon in de regio Bergen op Zoom / Goes, voor afhalen.

Opsturen wil ik ook gerust doen hoor, maar op eigen risico

Ik zal wel mijn best doen om het netjes in te pakken dan

Er is voor mij ook wle eens een servies vanuit Friesland fzo opgestuurd, dat is heel aangekomen.
668, the neighbour of the Beast
MamaK, de ketting is onderweg, deze sufmiep was de postzegels vergeten te halen maandag, dus het is een paar daagjes later geworden...

Niemand interesse in de wipkrokodil? Anders gooi ik hem op MP, onder het mom, wat de gek ervoor geeft, dan ben ik er vanaf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven