Is dit normaal?
maandag 17 september 2012 om 19:42
Ben inmiddels 2 jaar samen met mijn vriend. We hebben het erg leuk samen, maar er is iets waar ik me aan stoor. Mijn vriend heeft een zusje en daar gaat hij heel goed mee om. Hier is natuurlijk niks mis mee, maar wat ik wel raar vind is dat ze lichamelijk veel contact hebben. Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld een zoen op de mond en de zusje gaat regelmatig op zijn schoot zitten of doet haar hoofd op zijn schoot. Ik vind dit niet leuk. Wat denken jullie hierover?
dinsdag 18 september 2012 om 20:02
dinsdag 18 september 2012 om 20:11
Mimootje: Heb het nog steeds niet kunnen zeggen. Weet niet zo goed hoe ik het moet brengen.
Annabelleke: Er zijn dus meerderen die hetzelfde als mij denken. Als het twee broers of zussen waren zou het toch anders zijn.
Spoken: Met een woord: Herkenning!! Ik ben regelmatig in een situatie als Rachel. Hoe liep het ook alweer af?
vrouwke_theelepel: Misschien moet ik er niks achter zoeken. Alleen weet ik niet hoe ik ervoor moet zorgen dat ik mij er niet aan stoor.
Berlijntje: Ik vind het dus ook te ver gaan. Krijg er ook een raar gevoel bij als ik terugdenk.
gurly3: Ok even op schoot kan, maar de zusje van mijn vriend plakt best veel aan hem.
toiletjuffrouw: Vond ik ook al
Annabelleke: Er zijn dus meerderen die hetzelfde als mij denken. Als het twee broers of zussen waren zou het toch anders zijn.
Spoken: Met een woord: Herkenning!! Ik ben regelmatig in een situatie als Rachel. Hoe liep het ook alweer af?
vrouwke_theelepel: Misschien moet ik er niks achter zoeken. Alleen weet ik niet hoe ik ervoor moet zorgen dat ik mij er niet aan stoor.
Berlijntje: Ik vind het dus ook te ver gaan. Krijg er ook een raar gevoel bij als ik terugdenk.
gurly3: Ok even op schoot kan, maar de zusje van mijn vriend plakt best veel aan hem.
toiletjuffrouw: Vond ik ook al
dinsdag 18 september 2012 om 20:41
dinsdag 18 september 2012 om 21:28
Daar kan ik best inkomen, het zal best een vreemde gewaarwording zijn als je vriend intiem fysiek contact heeft met een andere vrouw, ook al is het zijn zus.
En dan is t gelukkig geen enorn groot probleem eigenlijk toch? Ok het roept even een vreemd jaloersig gevoel op, maar je weet dat je niet echt jaloers hoeft te zijn.
En dan is t gelukkig geen enorn groot probleem eigenlijk toch? Ok het roept even een vreemd jaloersig gevoel op, maar je weet dat je niet echt jaloers hoeft te zijn.
dinsdag 18 september 2012 om 21:36
Is het zeker ook nog best een aantrekkelijk meisje?
Bij Test your brain geloof ik ging het over de verwerking van je zintuigen, dat je hersenen altijd vertrouwen op je wat je ziet, ook als dat bijvoorbeeld niet overeenkomt met wat je hoort of weet. Misschien heeft je ongemakkelijke gevoel daar ook mee te maken, omdat je iets ziet wat je normaal als bedreigend zou ervaren en ook al weet je rationeel gezien dat hetgeen je ziet niet daadwerkelijk bedreigend is, je ziet het en dat triggert misschien een of ander signaal of stofje dat je hersenen afgeven.
Volgens mij is dit een hele vage post geworden
Bij Test your brain geloof ik ging het over de verwerking van je zintuigen, dat je hersenen altijd vertrouwen op je wat je ziet, ook als dat bijvoorbeeld niet overeenkomt met wat je hoort of weet. Misschien heeft je ongemakkelijke gevoel daar ook mee te maken, omdat je iets ziet wat je normaal als bedreigend zou ervaren en ook al weet je rationeel gezien dat hetgeen je ziet niet daadwerkelijk bedreigend is, je ziet het en dat triggert misschien een of ander signaal of stofje dat je hersenen afgeven.
Volgens mij is dit een hele vage post geworden
dinsdag 18 september 2012 om 22:03
Om eerlijk te zijn is het niet een meisje waar menig man naar zou omkijken. Ze is niet lelijk, dat zeker niet, maar ze heeft nogal wat overgewicht. Ik daarentegen word door mensen vaak mooi gevonden (vind ik niet van mezelf hoor!) en heb maatje 34. Daar ligt het niet aan. Maar ze is wel meer aanwezig dan ik. Ik krijg toch wel de nodige aandacht. Ik vind je post niet vaag. mijn hersenen zijn dit tafereel niet gewend en reageren er heftig op Ik hoef niet jaloers te zijn, je hebt gelijk. Het heeft tijd nodig denk ik.