Help.. wat nu...?
dinsdag 18 september 2012 om 19:46
Ik ben Muzieknoot, 18 jaar.
Ik woon thuis samen met mijn ouders en mijn broertje.
Het gaat alleen niet helemaal goed. Mijn papa is niet echt lief voor mij. Hij zit vaak aan me terwijl ik het niet wil, en doet soms dingen die ik niet wil.. Meestal als er verder niemand thuis is. S'nachts heb ik vaak enge dromen, dan lijkt het net alsof alles weer gebeurt.
Ik wil graag dat alles ophoud, maar ik vind het heel erg moeilijk, omdat ik toch van hem houd.. Een aantal dagen geleden heb ik alles aan mijn vriend verteld, en ben nu bang voor wat er gaat gebeuren, en hoe alles verder gaat.
Ik woon thuis samen met mijn ouders en mijn broertje.
Het gaat alleen niet helemaal goed. Mijn papa is niet echt lief voor mij. Hij zit vaak aan me terwijl ik het niet wil, en doet soms dingen die ik niet wil.. Meestal als er verder niemand thuis is. S'nachts heb ik vaak enge dromen, dan lijkt het net alsof alles weer gebeurt.
Ik wil graag dat alles ophoud, maar ik vind het heel erg moeilijk, omdat ik toch van hem houd.. Een aantal dagen geleden heb ik alles aan mijn vriend verteld, en ben nu bang voor wat er gaat gebeuren, en hoe alles verder gaat.
dinsdag 18 september 2012 om 19:51
dinsdag 18 september 2012 om 20:10
Het zal wel heel moeilijk worden, als het stopt, maar jullie wel samen in één huis blijven. En dat je alles wil vergeten, dat is heel normaal. Kijk eens naar de link die hier boven gegeven wordt. Het zou goed zijn eens met iemand te praten die wat meer hiervan af weet. Je kan ook naar je huisarts gaan. Zoek dus hulp! Dit hoef je niet alleen te doen of alleen te bedenken allemaal. Dat je wil dat het stopt, dat is het begin
dinsdag 18 september 2012 om 20:54