Entertainment alle pijlers

Dallas komt terug!

14-06-2012 19:52 45 berichten
Bobby en JR zag ik net op 't nieuws. De serie wordt vanaf 't najaar hier uitgezonden.

Leuk!
quote:hans66 schreef op 16 juni 2012 @ 08:47:

[...]

David Hasselhoff... had als Michael Knight veel contact met vrouwen en ik dacht dat ze hem wel knap vonden, vooral met zijn blitse auto. Maar misschien ging hij wel verder dan wij kijkers zien.Wat een vreemde reacties geef jij toch.
Alle reacties Link kopieren
Vond trouwens dynasty net iets leuker. Sowieso moderner. Ennn Alexis he...!
quote:Gaeta schreef op 16 juni 2012 @ 08:55:

Wat een vreemde reacties geef jij toch.Tja, het is wat hè? Maar jij hoeft ze niet te lezen als jij ze zo raar vindt.
World of Warcraft: Legion
quote:snoesje666 schreef op 16 juni 2012 @ 01:14:

Zal het net zo'n afknapper zijn als KnightRider2000 o.i.d. ?

"De zoon van Michael Knight". Houd toch op, die kan geen zoon hebben, hij ging nooit verder dan een kusje.

Nou, JR wel hoor. Ik herinner me zelfs dat hij een affaire had met ene Leslie, een slanke, blonde zakendame/advocate of zo, die later letterlijk uitgroeide tot Stefanie Forrester uit the Bold.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Niet lezen gaat een beetje lastig he? Maar goed, wat een verweer om niets. Goed weekend.
quote:billyjean schreef op 16 juni 2012 @ 08:56:

Vond trouwens dynasty net iets leuker. Sowieso moderner. Ennn Alexis he...!

Alexis... een uitgekookte tante, gespeeld door Joan Collins:

Een vrouw zoals zij zou in deze tijd een bitch worden genoemd, vanwege haar geraffineerdheid. Haar accent kon ik niet plaatsen. Sprak zij nou Amerikaans Engels, een accent in Boston (lijkend op Brits Engels) of gewoon Brits Engels?
Brits Engels denk ik want ze was net als veel acteurs afkomstig uit de UK.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Hartstikke leuk !! Ook omdat het jeugdsentiment is. Wij zaten elke donderdagavond klaar met de hele family, bakje ships, frisje, pyama....naar Dallas te kijkenom 22 uur op België. 1. SUPERleuk altijd !

Laat maar komen.........
quote:hans66 schreef op 16 juni 2012 @ 09:12:

[...]

Alexis... een uitgekookte tante, gespeeld door Joan Collins:

[afbeelding]

Een vrouw zoals zij zou in deze tijd een bitch worden genoemd, vanwege haar geraffineerdheid. Haar accent kon ik niet plaatsen. Sprak zij nou Amerikaans Engels, een accent in Boston (lijkend op Brits Engels) of gewoon Brits Engels?Dit is ze nu.

http://www.youtube.com/watch?v=KlrgAGiv9ZY
Ze is echt weinig veranderd... sterker nog: ik vind haar nu knapper dan ik toen vond, tijdens Dynasty.

Ik heb nog een andere video van haar gevonden

http://www.youtube.com/watch?v=-3kGAKZn148

een interview, zodat ik goed naar haar accent kan luisteren. Brits Engels, maar ze zou een erg goede stemactrice zijn (stem verdraaien en andere stemmetjes nadoen; dat blijkt uit het reclamefilmpje van Pumps_italiaans). In Dynasty kon ze een bepaalde intonatie opzetten die perfect pastte bij haar rol als bitch. Terwijl de andere personages Amerikaans Engels spraken, sprak zijzelf Brits Engels (ook geen Boston-accent, die ik snel met Brits Engels kan verwarren).
Ach, nu weet ik het weer. Bobby was dood gewaand, maar later bleek dat Pamela alleen maar in de war was. Sue Ellen was de vrouw van J.R.

Dynasty had ook zo'n dood gewaande zoon die na een gezichtsconstructie (andere acteur) terug kwam in de serie.

De series begonnen steeds meer op elkaar te lijken. Ik heb ook niet de laatste afleveringen gezien. Hebben ze mij wijs gemaakt dat er iemand was die met een mitrailleur iedereen op de begrafenis hebben neer geschoten. Of dat was dan Dynasty.

Nee, ik heb het geduld niet om zulke series te volgen. Die duren mij te lang.
Mijn ouders en ik hebben het behoorlijk lang volgehouden om Dallas en Dynasty te volgen. Op een gegeven moment begon het ons te vervelen omdat het steeds hetzelfde verhaal was. Die heeft een verhouding met die, eh... oh, nee, hij ging vreemd met die, terwijl die een relatie had met die... en snel begon het al voor mijn hoofd te duizelen, want ik raakte de kluts kwijt.

Bobby Ewing werd gespeeld door Patrick Duffy.

Ik ken hem van De Man van Atlantis een mystery-/SF-film over een menselijke amfibie. Volgens mij is hij ook zanger.

Sue Ellen werd gespeeld door Linda Gray

Volgens mij speelde zij ook in serie over dieren. De naam herinner ik me niet meer, of iemand moet mij een duidelijke hint geven.

Jock Ewing werd gespeeld door Jim Davis

Halverwege de serie overleed hij aan de ziekte van Kahler, een soort bloedziekte. In het verhaal kwam hij om bij een vliegtuigongeluk.

Die foto's die ik jullie hier laat zien, maken bij jullie waarschijnlijk wat herinneringen los.
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 juni 2012 @ 22:09:

Vraag me af of ze nog steeds zo vaak 'a drink' nemen.

Zo'n mooi glas gevuld met Martini, met een olijf erin.

Sue-Ellen ongetwijfeld.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:hans66 schreef op 16 juni 2012 @ 20:16:

Mijn ouders en ik hebben het behoorlijk lang volgehouden om Dallas en Dynasty te volgen. Op een gegeven moment begon het ons te vervelen omdat het steeds hetzelfde verhaal was. Die heeft een verhouding met die, eh... oh, nee, hij ging vreemd met die, terwijl die een relatie had met die... en snel begon het al voor mijn hoofd te duizelen, want ik raakte de kluts kwijt.

Bobby Ewing werd gespeeld door Patrick Duffy.

[afbeelding]

Ik ken hem van De Man van Atlantis een mystery-/SF-film over een menselijke amfibie. Volgens mij is hij ook zanger.

Sue Ellen werd gespeeld door Linda Gray

[afbeelding]

Volgens mij speelde zij ook in serie over dieren. De naam herinner ik me niet meer, of iemand moet mij een duidelijke hint geven.

Jock Ewing werd gespeeld door Jim Davis

[afbeelding]

Halverwege de serie overleed hij aan de ziekte van Kahler, een soort bloedziekte. In het verhaal kwam hij om bij een vliegtuigongeluk.

Die foto's die ik jullie hier laat zien, maken bij jullie waarschijnlijk wat herinneringen los. Mooie fotoos Hans, ik mis Miss Elly.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 16 juni 2012 @ 20:49:

Mooi fotoos Hans, ik mis Miss Elly.

Daar komt ze:

Gespeeld door Barbara Bel Geddes, maar ook door Donna Reed:

quote:hans66 schreef op 16 juni 2012 @ 21:34:

[...]

Daar komt ze:

[afbeelding]

Gespeeld door Barbara Bel Geddes, maar ook door Donna Reed:

[afbeelding]Ah-Ja, dank je !, dit is echt sentiment voor mij.
Ik keek het altijd met mijn lieve moeder, die was er zo gek op.

Helaas is zij er niet meer, net zoals vele sterren uit de serie zelf.
quote:Gaeta schreef op 16 juni 2012 @ 09:07:

Niet lezen gaat een beetje lastig he? Maar goed, wat een verweer om niets. Goed weekend.

Je hebt tegenwoordig toch een negeerknop ?

Dan lees je die persoon niet meer, lekker gemakkelijk.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Het gewraakte bericht was geschreven in de stijl zoals ik als jongen zou denken toen Knight Rider nog op de TV was. Ik zou nu andere woorden hebben gebruikt.

Waarschijnlijk heeft Gaeta de negeerknop niet ontdekt.
Kijkt iemand nog Dallas? Ik ben al weer helemaal meegezogen in het aloude verhaal van lust, bedrog en JR... Ik ben heusch een happy bunny! Wie nog meer?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven