VRLK
zondag 20 april 2008 om 23:32
Welterusten Elyane!
Die eerste jurk Vrolijk, ik zou me echt als een haring in een ton voelen... Tweede wel mooi, derde te ouderwets, maar dat komt misschien door de stijl van de foto. Als ik zelf zou gaan trouwen, wilde ik een jurk met een kleurtje. Goudkleurig, rood, zwart, paars of smaragdgroen. Elyane aast waarschijnlijk op een 'zoetigere' jurk dan ik zelf zou kiezen.
Die eerste jurk Vrolijk, ik zou me echt als een haring in een ton voelen... Tweede wel mooi, derde te ouderwets, maar dat komt misschien door de stijl van de foto. Als ik zelf zou gaan trouwen, wilde ik een jurk met een kleurtje. Goudkleurig, rood, zwart, paars of smaragdgroen. Elyane aast waarschijnlijk op een 'zoetigere' jurk dan ik zelf zou kiezen.
maandag 21 april 2008 om 00:03
Die laatste was natuurlijk een grapje, laat dat duidelijk zijn!
Wat mijn smaak is... Ik vind sowieso dat iemand zich een beetje naar haar figuur moet kleden, al valt daar natuurlijk ook over te twisten. Daarom zou ik voor mezelf nooit iets nemen dat van boven tot onderaan strak is. Ik zou voor mezelf eerder iets nemen dat wat wijder over de heupen valt, en waar mouwen aan zitten, omdat ik vind dat ik van die spekbovenarmen heb. Dus als ik voor mezelf zoek, dan kijk ik automatisch naar jurken die die elementen hebben. Ik houd voor mezelf ook niet van veel tierlantijntjes, ik zou geen strikken oid willen. Jou zou zo'n jurk die van boven tot onder strak zit met een beetje draperie ontzettend mooi staan. Mij niet.
Wat mijn smaak is... Ik vind sowieso dat iemand zich een beetje naar haar figuur moet kleden, al valt daar natuurlijk ook over te twisten. Daarom zou ik voor mezelf nooit iets nemen dat van boven tot onderaan strak is. Ik zou voor mezelf eerder iets nemen dat wat wijder over de heupen valt, en waar mouwen aan zitten, omdat ik vind dat ik van die spekbovenarmen heb. Dus als ik voor mezelf zoek, dan kijk ik automatisch naar jurken die die elementen hebben. Ik houd voor mezelf ook niet van veel tierlantijntjes, ik zou geen strikken oid willen. Jou zou zo'n jurk die van boven tot onder strak zit met een beetje draperie ontzettend mooi staan. Mij niet.
maandag 21 april 2008 om 08:34
maandag 21 april 2008 om 09:55
Joechee!
Leuk zeg Ely! Super romantisch ook, zo'n aanzoek. Gefeliciteerd hoor!
Mijn smaak van trouwjurken is weer anders...
Mijn jurk was glad, zonder tierelantijnen, borduursels, glimmers of kant. Off-white. Strak lijfje en naar onder toe wat wijder weglopende rok met klein sleepje. Bredere schouderbanden (zogenaamd hemdmodel) omdat ik wat voller ben. En ik had een hele grote hoed. Die hoed was mijn grootste wens.
Wat me opvalt op die site met jurken is dat er heel veel strapless is.
Leuk zeg Ely! Super romantisch ook, zo'n aanzoek. Gefeliciteerd hoor!
Mijn smaak van trouwjurken is weer anders...
Mijn jurk was glad, zonder tierelantijnen, borduursels, glimmers of kant. Off-white. Strak lijfje en naar onder toe wat wijder weglopende rok met klein sleepje. Bredere schouderbanden (zogenaamd hemdmodel) omdat ik wat voller ben. En ik had een hele grote hoed. Die hoed was mijn grootste wens.
Wat me opvalt op die site met jurken is dat er heel veel strapless is.
maandag 21 april 2008 om 13:01
Hee, Athena weer terug, gezellig. Hoe was het?
Ik zie bij zowel Vrolijk als Drop jurken die ik wel ok vind en jurken die ik echt helemaal niks vind. De mijne was ook vrij simpel. Bovenkant wel geborduurd maar rok gewoon heel glad. En kleur heette officieel champagne, maar als je het off white of wat dan ook had genoemd had ik het ook geloofd
Ik ging trouwens ook echt voor een kleurtje en alles behalve wittig, maar deze was toch het mooist.
Ik zie bij zowel Vrolijk als Drop jurken die ik wel ok vind en jurken die ik echt helemaal niks vind. De mijne was ook vrij simpel. Bovenkant wel geborduurd maar rok gewoon heel glad. En kleur heette officieel champagne, maar als je het off white of wat dan ook had genoemd had ik het ook geloofd
Ik ging trouwens ook echt voor een kleurtje en alles behalve wittig, maar deze was toch het mooist.
maandag 21 april 2008 om 13:20
Even snel, want wil zo plat (ben echt erg brak): het was heel erg geslaagd en fantastisch gezellig. Leuk om na bijna 9 jaar eindelijk de collega's van vent te hebben gezien. De stad is werkelijk schitterend, al hebben we er in cultureel eigenlijk nauwelijks iets van gezien; daarvoor was toch te weinig tijd al met al. Het gezelschap was grotendeels leuk, heb me met sommige collega's/partners echt regelmatig een breuk gelachen, onder het genot van veel lekker italiaans eten en de nodige drank. Wel erg korte nachten gehad en veel gelopen, maar het was allemaal super opgezet en we hebben prachtig weer gehad. En het is net of we een week zijn weggeweest ipv amper 2 dagen.
Trouwjurken, leukleuk. Als ik het zo snel las zit ik het meest op de lijn van dropje qua smaak, maar dat komt ook omdat ik dezelfde overwegingen had qua model in combinatie met mijn figuur. Strakke jurk zou voor mij niet mooi zijn geweest, dus ik had een strak lijfje met borduursel en pareltjes, daaronder een wijde rok van gladde zijde zonder opsmuk, die aan de achterkant in een sleepje uitliep en wijduitlopende mouwen van doorzichtige stof (kan even niet meer op de naam komen ervan). Zelfde pareltjes in kettinkje om de nek en 5 pareltjes in mijn haar en dat was het. Vent gruwelt van hoeden en petten, dus alhoewel ik een mooie hoed best had willen overwegen, was het voor mij meteen een no-go daardoor.
Kan me voorstellen dat Elyane misschien juist wel voor een strak model gaat, gezien jouw frele figuurtje.
Trouwjurken, leukleuk. Als ik het zo snel las zit ik het meest op de lijn van dropje qua smaak, maar dat komt ook omdat ik dezelfde overwegingen had qua model in combinatie met mijn figuur. Strakke jurk zou voor mij niet mooi zijn geweest, dus ik had een strak lijfje met borduursel en pareltjes, daaronder een wijde rok van gladde zijde zonder opsmuk, die aan de achterkant in een sleepje uitliep en wijduitlopende mouwen van doorzichtige stof (kan even niet meer op de naam komen ervan). Zelfde pareltjes in kettinkje om de nek en 5 pareltjes in mijn haar en dat was het. Vent gruwelt van hoeden en petten, dus alhoewel ik een mooie hoed best had willen overwegen, was het voor mij meteen een no-go daardoor.
Kan me voorstellen dat Elyane misschien juist wel voor een strak model gaat, gezien jouw frele figuurtje.
maandag 21 april 2008 om 13:35
Athena, klinkt goed je weekendje weg meid! Ik kan me jouw trouwfoto's nog wel herinneren en jij had een supermooi figuurtje op de foto's! Ik kan ook IRL beamen dat Drop een schitterend figuur heeft en dat Nathje ook een mooi bruidje was met een hele mooie lichtblauwe jurk. Mille's trouwfoto's kan ik me ook herinneren en jij had een mooie champagne jurk die uit 2 delen bestond. Stond echt mooi bij jouw teint en haarkleur. Ik zit alleen te graven naar een foto van Pebbles want er komt wel iets door!
Hahahaha..we moeten de topictitel maar veranderen in Vrolijke huwelijksaanzoeken!
Hahahaha..we moeten de topictitel maar veranderen in Vrolijke huwelijksaanzoeken!
maandag 21 april 2008 om 13:37
maandag 21 april 2008 om 13:53
Hehe, dat was ook mijn bezwaar tegen strapless vrolijk. Ook tegen halterjurken trouwens, in een exemplaar dat ik (tegen beter weten in, want ik wist al welke ik wilde en had die ook als eerste aan en wist het toen al meteen) heb gepast leek ik wel een zwemster of een bodybuildster. Maar het kan heel mooi staan als je er de armen, schouders en buste voor hebt.
maandag 21 april 2008 om 14:15
Strapless kan echt heel mooi zijn bij de juiste figuur. Ik heb bv ook net als jij een 'beterwetenjurk' gepast. Een hele grote sissi jurk met hoepels en lange sleep etc. Hahahaha..het zag er niet uit bij mij! Ik zag eruit als een wandelende bonbon. Mijn schoonzus is wel in zo'n jurk getrouwd en zij is net zo groot, maar het stond haar echt prachtig. Het moet gewoon bij je passen.
maandag 21 april 2008 om 15:57
Oohhh Ely, gefeliciteerd, wat ontzettend leuk!!!
Pebs jurk is mooi, ik heb er wel foto's van gezien. Ik had een jurk die erg goed stond en ook wel mooi was, maar mijn figuur speelde wel een grote rol bij de keuze. Als ik geen rekening had hoeven houden met overgewicht dan had ik wel een ander model gekozen denk ik.
Pebs jurk is mooi, ik heb er wel foto's van gezien. Ik had een jurk die erg goed stond en ook wel mooi was, maar mijn figuur speelde wel een grote rol bij de keuze. Als ik geen rekening had hoeven houden met overgewicht dan had ik wel een ander model gekozen denk ik.
maandag 21 april 2008 om 16:01
maandag 21 april 2008 om 16:37