VRLK
zondag 20 april 2008 om 21:42
Geweldig he!
Ik ben helemaal blij, heel romantisch was het.
Eerst champagne op de kamer, toen dacht ik, NU komt het. Niet dus....
Toen gingen we heel romantisch dineren en pakte hij mijn handen.
Weer dacht ik NU, komt het. Weer niet
En gewoon dus totaal geen teken meer, dat het er in zat.
Had mezelf dus al neergelegd bij het feit dat het niet ging gebeuren.
( en zat me dus te bedenken of ik het de volgende dag eerlijk moest vertellen, dat ik teleurgesteld was, of dat ik het juist niet moest zeggen, om het mooie weekend niet te bederven)
Toen gingen we nog even in de kasteeltuin wandelen, voordat we zouden gaan slapen.
En toen ineens zei hij dat hij nog een kadootje had voor mijn verjaardag en toverde een klein doosje uit zijn zak.
En toen ik het uit papier er af had gehaald, griste hij het doosje uit mijn hand, ging door zijn knieen en vroeg me ten huwelijk.
En ik...ik kon alleen maar stamelen en vragen of het wel echt was...
Is het echt?? Is het echt?? Meen je het echt?? Is het geen grapje???
Na drie keer, was hij het zat en riep heel hard JAAAAAHAAAA, maar geef nou es antwoord!!!
En toen heb ik dus (heel verrassend ) volmondig, JA gezegd!
Ik ben helemaal gelukkig!!
En hoe wat waar wanneer... geen idee! Wordt vervolgd...
zondag 20 april 2008 om 21:42
Wij waren vandaag kindloos. Zouden naar de sauna, maar hadden ineens niet zoveel zin. Wel zin, maar niet genoeg zeg maar. Dus zijn we vanochtend om 11 uur naar de bioscoop gegaan (heerlijk, zit je met 6 man in een zaal, echt geweldig!), daarna in Amsterdam lunchen, even rondgelopen en toen naar huis. Harrie even lekker wielrennen, ik met een boek op het dakterras. Het leek wel vroeger . Daarna gegeten bij broertje en Schorrie weer opgehaald. Het was echt heerlijk!
zondag 20 april 2008 om 21:53
Morrie, dat klinkt trouwens echt lekker relaxed!
Wij hebben ook echt genoten van het even kindloos zijn.
Trouwens ook heerlijk geshopt. Zorro 3 pakken, schoenen, zomerjas, ondergoed, twee polo's, twee overhemden.
En ik twee overhemdjes.
Echt genieten. We kregen er ook nog een digicamera bij. Leuk!
Met kindjes is alles goed gegaan. Zeefje heeft genoten bij tante Alex. En Zen en Zootje hebben zich vermaakt bij opa en oma Zorro.
Zeefje was trouwens van de week hartstikke ziekig. Dubbele oorontsteking en heel veel slijm.
Dus ABkuurtje en neusdruppels. Gaat sinds vrijdag gelukkig weer oke.
Maar Japie dus ook al ziek, Zielig! Beterschap met hem, Nathje!
Wij hebben ook echt genoten van het even kindloos zijn.
Trouwens ook heerlijk geshopt. Zorro 3 pakken, schoenen, zomerjas, ondergoed, twee polo's, twee overhemden.
En ik twee overhemdjes.
Echt genieten. We kregen er ook nog een digicamera bij. Leuk!
Met kindjes is alles goed gegaan. Zeefje heeft genoten bij tante Alex. En Zen en Zootje hebben zich vermaakt bij opa en oma Zorro.
Zeefje was trouwens van de week hartstikke ziekig. Dubbele oorontsteking en heel veel slijm.
Dus ABkuurtje en neusdruppels. Gaat sinds vrijdag gelukkig weer oke.
Maar Japie dus ook al ziek, Zielig! Beterschap met hem, Nathje!
zondag 20 april 2008 om 22:01