VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
O Dropje ook niet idd!
He, ik heb geen motto meer. Vraag me af hoe lang dat al zo is....
Ja, ik heb wel wat ideetjes, maar mijn ideetjes, waren niet echt Zorro's ideetjes. Dus dat wordt nog gezellig

Maar in ieder geval een groot feest met band.
Ik zag Vrolijks motto, vandaag op een tas, bij Alex thuis.

Weet nu dus, dat het van de serie Heroes komt.
Die bruiloft die ik dus binnenkort heb is trouwens bij jou in de buurt Elyane, misschien kan ik nog wat ideeen doorspelen?

Wat ik van die bruiloft echt super vind, is dat het trouwen om 19 uur is en daarna direct feest. Geen gelummel en gehang overdag, maar gewoon het moment supreme en daarna direct feesten met zijn allen.
Leuk zeg! Ik heb echt geen idee wat voor jurk type jij bent eigenlijk? Ik denk geen sissi jurk, maar verder?
Elyane, gefeliciteerd, wat leuk voor jullie!
Gefeliciteerd Elyane! Wat leuk, trouwen met de kindjes erbij.

* hoopt daar stiekem zelf ook al een tijdje op *
Loretta is De Mol. Punt.
Morrie, ben je trouwens nog steeds op zoek naar jongensnamen? Ik heb nl nog een heel mooie voor je, heel erg in de sfeer van Jonah, maar dan nóg mooier .
Ok, het valt helemaal stil na Ely's mededeling :-)

Is iedereen aan het zwijmelen of jurken aan het bekijken?

Ik vraag me af of er veel verandering en variatie is van trouwjurken na 8 jaar. Ik denk het niet want toen vriendin 2 jaar geleden trouwde ben ik meegeweest en met schoonzus een jaar geleden en kwam toch elke keer weer bij de twee merken uit die ik toen ook al het mooist vond.
Ha, wat een leuk nieuws hier vanavond!!!!!! Gefeliciteerd Elyane, super! En idd, je wordt vast een prachtige bruid! En zelfs ik snapte de opmerking over de knie ,! Wij zijn idd geregistreerd partner, denk niet dat dat ooit omgezet gaat worden in een huwelijk. Tenzij we ooit naar het buitenland verhuizen, want daar is GP niet geldig.

Inderdaad een druk weekend gehad, maar wel erg leuk. Gisteren dus verjaardag van de kinderen gevierd met vrienden 'uit den lande', erg gezellig! En vandaag eerst naar de Elf Fantasy Fair, we waren daar om 11.30u en zijn om 15u weer weggegaan. Druk, maar schitterend weer en je kijkt je ogen uit. We hadden S&W verkleed als ridder en prinses/elfje (whatever), ik was een klein beetje gothic want helemaal zwart en vrij dik opgemaakt, en vent kon zich er geen voorstelling van maken dus deed niets, en had daar achteraf wel spijt van. Echt helemaal geweldig. Suske riep nog: :"kijk mamma, carnaval!'! Heeeeel veel bezoekers gaan verkleed, iedereen doet legitiem mee aan een sprookje. Heerlijk om te zien dat er zoveel mensen zijn die houden van verkleedpartijen en dergelijke. Ik had nog wat meer in de kramen willen neuzen en mijn favoriete fantasy-schrijfster (Robin Hobb) een hand willen geven, maar de kinderen hebben nog te weinig geduld voor dat soort dingen. Maar ze vonden het helemaal geweldig.

We kwamen om 16u thuis en toen stond schoonfamilie (twee schoonzussen met gevolg en schoonmoeder) net voor de deur. Drankje met taart en toen snel spaghetti bolognese gemaakt met salade. Om 18.15u weer de deur uit, want om 18.30u begon mijn les, die tot 22.00u duurde, dus ik ben nu net 20 minuten thuis. Heb wel al een half pakje tuc paprika op, lekker zijn die dingen! En een glaasje rose erbij.
Klinkt leuk, Dropje!

Wat betreft trouwjurken (ik ga jullie echt niet de hele tijd vervelen hoor, met trouwgeneuzel, maar ben er nu nog even vol van) kan ik wel de nodige tips gebruiken hoor.

Geen idee, wat voor type ik ben.

Niet helemaal Sissijurk, maar toch wel een heel klein beetje hoor. Is vast fout, maar ik vind het wel leuk om all the way te gaan.

Wit moet het niet worden.

Ik vond Nippo's jurk prachtig, vooral de kleur zou mij volgens mij ook best leuk staan.

Maar ik zie mezelf volgens mij trouwen in een cremekleurige jurk, met halter of dunne bandjes over de schouder.

Klein sleepje vind ik mooi. En ik vind het ook mooi, dat de onderkant van de jurk uit heel veel lagen stof bestaat. Liefst verschillende materialen.

En borduursel in het lijfje vind ik ook mooi. Pailletjes en parels mogen ze alleen achterwege laten
Hmm..dan is mijn jurk niets voor jou Ely! Ik ben echt van de Pronovias en Ian Stuart.
Drop, wat een drukke dag, maar klinkt supergezellig! Maar je bent wel aan het rennen geweest en ik zit nu samen met jou aan glaasje rose :-) Goed voorbeeld doet volgen!

Ik hoop dat 'ie lukt. Dit is het type jurk dat ik voor mezelf zou uitkiezen, mits er een bolerojasje bij zou zitten.
niet gelukt dus. Zien jullie de url wel, toevallig? Ben hier echt niet goed in, dat plaatjes-gedoe.

http://www.honeymoonshop....ing/1154600480/index.html
Is dit iets voor jou, Elyane?

http://www.honeymoonshop....n_strapless_fishtail.html
Dit vind ik ook wel een Ely-jurk:

http://www.honeymoonshop....kte_sleep_romantisch.html
Proost Vrolijk!
Proost Drop!

Niet mijn soort jurken :-)

Ik ga meer voor:

jurk 1
Leuk!
leuk, ik ga morgen even uitgebreid kijken. Nu slapen, want morgen weer werken.

Dagdag!
Mooe jurk (snoepje vd dag)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven