F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
24 april had je zelf toch in gedachten Nic? Dat is al bijna hoor!
Lau, met 4 pas weer. Maar nu naar het cb? Welke afspraak heb je gemist dan? Hier hoeven ze alleen maar met 2 en met 2,5 jaar. Lekker dat je nu weer beter bent.

Nic, ik herkende de weëen van Tessel ook niet... In mijn herinnering waren die van Daan veel beter te handelen Overigens hoop ik niet dat je nu al weëen hebt en dan de 24e pas bevalt...

Nitro, ook al een klungelkind? Hier ook eentje... Die liep vanmorgen bij het kinderdagverblijf van de trap, draait zich om op de laatste tree om er vervolgens heel gek vanaf te vallen. Zijn leidster en ik schrokken allebei wel, gelukkig was het alleen maar huilen om de schrik.

Hier lekker weekend gehad. Gisteren was man jarig, geen visite gehad, maar wel heerlijk gegeten. Ik heb de hele middag in de keuken tapa's klaargemaakt, en man heeft ondertussen gestudeerd en met de kinderen gespeeld. Gisterochtend ook nog koekjes gebakken met Daan, die heeft me erg goed geholpen (ahum). De helft van de bloem lag naast de bak, het ei was ineens uit het bakje gevallen en drupte lekker op de vloer (via de wasmachine die nét een klein stukje uitsteekt) en bloem zeven is niet nodig, we draaien de zeef gewoon om. Maar de koekjes waren wel erg lekker

Ga nu hard aan de slag, heb al 2 dingen van mijn lijstje gedaan, da's al 10 procent! Het zijn alleen wel de klusjes die het minste tijd kosten...
Dit is nog de 2 jaar-afspraak Tieg, die is wat aan de late kant ivm verhuizing.

Zo, eerst gaan we even lekker poffertjes eten
hoi,

wij gaan even kijken of het echt zo lekker is buiten!

wind waait hier wel hard, maar dat zal jesse weinig interesseren, die loopt al uur lang dat ie naar buiten wil! (maar sil moest eerst slapen)

ga ik maar brandnetels trekken om het warm te krijgen!

laterrr
jaaa tis echt lente!!!
Lekker he Cees! Ik wordt er ook helemaal blij van.
Joechei! ik heb morgen een sollicitatiegesprek! Straks maar eens bedenken wat ik aan ga trekken...

Nu eerst de kattenbak, dan ben ik op een kwart van mijn tododingen...
Tieg, wat goed! leuke functie? En weet je al wat je aandoet?

En nog gefeliciteerd met je man natuurljik! Wat leuk trouwens dat jullie koekjes hebben gebakken. lijkt me ook super om te doen, maar denk dat ik nog een half jaartje wacht zodat ze hopelijk iets handiger is.

Lau, je verlof begint wel goed zo he, gelijk lente! Heerlijk. En wat sneu voor je vent dat ie zo ziek was dat hij geen auto meer kon rijden. Echt zielig.

Casey, lekker buiten gespeeld? En verse brandnetelthee gemaakt?

Nico, hoe was t bij de vk? Klink alsof er langzaam aan toch wat gebeurt... spannend!
Ok dan Tieg, succes alvast!

En Lau, das idd wel vrij heftig, als ie niet meer kon rijden... Heb je m lekker vertroeteld?

Buiten was heerlijk, staat wel een windje, maar maakt t niet koud ofzo. Brandnetels zijn weg (fijn als ze toch door de stof van handschoenen komen ) dus Jesse kan veilig vallen!

Hij viel nog wel op zijn mond; tand door de lip. Dus ook hij doet mee aan het geklungel!

Maar hij wilde niet naar binnen om te slapen; "Nee Jesse buiten spewen. Niet swapen. Nee echtniet!"

Zal ff campingbedje voor Sil buiten zetten, dan kunnen we nog eventjes buiten zitten, heb ik Jesse beloofd. (als jij nu gaat slapen, gaan we daarna nog even naar buiten... hoezo chantage? )
en vooral de combinatie zon en de geur van zonnebrandcreme geeft ultiem zomergevoel~!
Hallo!

Het is echt heerlijk lente. Zijn erg veel buiten in de tuin geweest, heerlijk.

Lau, dat is best heftig als je niet meer kan autorijden. Gelukkig is het nu weer over voor jou en je vent. Hoe was het bij het cb?

Is normaal je vent vrij op maandag omdat Nina thuis was vandaag?

Tieg, nog gelukt met je lijstje? Moest het vandaag allemaal af?

En ik duim voor je morgen, wat voor functie is het?

Cees, geen last meer van de brandnetels? Lekker he om buiten te zijn.

Hier alles ok en rustig. Ben weer goedgekeurd bij de vk. Kindje was heel goed gegroeid. ben ik door de haast om daar te komen vergeten te vragen of het erg was dat ik iets was afgevallen maar ze heeft er niets van gezegd. Kindje was nog steeds niet helemaal ingedaald dus als ik mijn vruchtwater laat vallen moet ik gaan liggen. Lau, had inderdaad de 24ste in gedachten maar gebeurd dan vast niet.

Merk wel dat het slapen minder wordt (hmm, heb een dejavu, even kijken of ik dat al niet heb gezegd, ja dus).

Vandaag wel lekker bezig geweest. Was heeft buiten gehangen en ik heb aan de voorkant onkruid tussen de steentjes uitgehaald. Nu nog uit de tuin maar dat doe ik morgen wel een stukje.

Heb trouwens een electrische tandenborstel gekocht voor Tim van het kruidvat maar kan niet vinden vanaf welke leeftijd je die mag gebruiken. Die van oral b is vanaf 3 jaar. Hoop dat het poetsen zo wat minder dramatisch wordt want moeten hem bijna met z'n 2-en in bedwang houden.

Ik ga nog even wat dingen opzoeken op internet voor mijnouders.
nemo gebruikt al tijdje elektr geloof ik, dus zal vast wel mogen?

morgen dus weer zo'n dag? hoop t wel, want heb t jesse beloofd!
mijn dag is weer vroeg begonnen dankzij een klusjesman die afzegt....

maar het zonnetje schijnt en de lucht is blauw! (en de afwas en was gedaan omdat t water eraf zou gaan) Dussss 50% van mijn lijstje al gedaan vòòr 8 uur!

Hoe is de stand bij jou Tieg?
Casey, komen de klusjesmannen ook wel eens wel opdagen?

Tieg, succes vandaag!

Nico, fijn dat je weer goedgekeurd bent!
Goedemorgen!

Ook hier lente-gevoel, lekker hoor!!

Nic, fijn dat alles goed was..

Tieg, heel veel succes vandaag. Is het een leuke functie en waar??

Lau, je hebt wel mazzel met je verlof, zeg. Of moest je vandaag nog het een en ander overdragen? Balen van je man zeg, dan was hij echt goed ziek. Gaat het weer een beetje??

Cees, arme Jesse... Zal wel een fase zijn, al die handige kindjes en balen van die klusjesmannen.. Wat Nitro zegt. komen ze wel eens??

Heerlijk vrijgezelle dagen gehad, maar blij dat manlief weer thuis is. Genoten van het weer en heel veel weggeweest.

Straks maar even met Marius lopend naar winkelcentrum, te mooi weer om binnen te blijven zitten.. Moet verder ook nog een hele lijst in huis doen, maar heb echt helemaal geen zin.

Misschien dat ik een klein begin maak als Marius slaapt...
Tieg, spannend! Wat voor functie is het? Hoe laat moet je?

Manlief ook weer helemaal beter gelukkig, en Nina niet ziek geworden...die gaat natuurlijk niet braaf boven een wc hangen als ze over moet geven. Heb manlief niet al te veel kunnen vertroetelen omdat ik zelf nog niet fit was, maar vond hem wel veeeeeeel meer aanstellen dan ik deed hoor!

Nic, Nina was gisteren thuis in plaats van woensdag, man is op vrijdag (om de week) altijd vrij. Morgen is dus mijn eerste echte verlofdag zonder kind ook, en daar ga ik flink van genieten! Zit nu op mijn werk om dingen over te dragen, hopelijk beetje op tijd klaar, kan ik lekker op tijd weg.

Nina was gisteren bij cb 11,4 kg en 85 cm. Verder alles in orde, ze was alleen een beetje opstandig toen we er waren (blokjes door de kamer gooien ipv bouwen enzo).

Fijn dat je weer goedgekeurd bent Nic. Lijkt mij geen probleem als je iets afgevallen bent hoor, baby pakt toch wel wat ie nodig heeft, was goed gegroeid toch. En zolang je wel zorgt dat je gezond eet...dat lijkt me geen probleem met die fruitsalades van je!

Lekker he dat de kinderen lekker buiten kunnen spelen. Nina wil ook de hele tijd naar buiten. Nina buite peele? mama ook buite peele? kippiebal??

Haha de buurvrouw heeft zo´n kleine skippiebal en daar kan ze mee skippen...oftewel ze springt gewoon naar voren met die bal achter haar billen, ze is nog net te klein om er echt op te gaan zitten. Echt superschattig gezicht.
Cees, brandnetels moet je van onderen af beetpakken, dan schijnen ze niet te prikken.

Nitro, heel verstandig om nog even te wachten met koekjes bakken. Alhoewel het vormpjes uitsteken wel grappig was "drukkedrukkedrukke!"

Nic, fijn dat je goedgekeurd bent. Nog twee daagjes he?

Marlee, gewoon gaan genieten het mooie weer

Lau, morgen dus lekker met de voetjes omhoog in de tuin?

Hier ook een jochie dat alleen maar buiten met de bel wil (bellen blazen) en naar de treinen wil kijken. Hij wordt zelfs boos als hij naar binnen moet om te eten, en wil na het eten 's avonds weer naar buiten.

Moet trouwens straks om 2 uur op gesprek, bij de post. Ben wel benieuwd, moet me zo nog wel even voorbereiden

Vanmorgen geen tijd voor gehad, want ik moest met Tessel naar het ziekenhuis voor een heupecho. Meer een check voor de zekerheid, dan dat er aanleiding toe was, maar ze is onder luid protest van haar kant goedgekeurd.

Todolist is gereduceerd met 25%, allemaal kleinere klussen die veel prioriteit hadden. we komen nu bij de minder nuttige dingen aan met grotere omvang. Ach, het hoeft niet allemaal klaar vandaag, dat scheelt.

Ga nu nog even rondstruinen op de site van de post, even kijken of ik er nog wat interessants vind...
Hallo!

Wat is iedereen toch druk met lijstjes, heerst hier een dementie-epidemie .

Tieg, bijna gesprek. Succes.

Cees, klinkt inderdaad of er bijna nooit klusjesmannen komen, af en toe onverwachts.

Lau, niet te lang werken hoor, je hebt verlof!!! Je meot ook met lijstjes aan de slag.

Dok is toch ook weer terug van vakantie of nog niet?

Hier ook weer een klusje klaar, eigenlijk 2. Vanmorgen even boven de ramen gezeemd zodat ik straks in het kraambed ook van de zon kan genieten, die kan er nu weer doorheen schijnen Kreeg sommige ramen niet eens echt goed schoon maar ja dat komt een andere keer wel. Daarna even naar het werk geweest om te stemmen voor de nieuwe OR. Dan ben je er meteen een dik uur om met allemaal mensen te kletsen.

Ben toen maar meteen doorgegaan naar de stad. Heb nog even een kadootje voor Tim gekocht die hij krijgt van de baby. Heb een kruiwagen gekocht in zijn favoriete kleur (oranje) en een Dora stempelset.

Nu eerst een poos op de bank hangen want heb nu last van mijn rug want heb eigenlijk niet meer gezeten sinds het ontbijt, behalve tijdens het autorijden.

Gelukkig heb ik nog greys dus dat houd me wel even op de bank.
Pffff, ik zit!

En de jongens slapen. Ook Jesse wilde niet naar binnen, die loopt al vanaf vanochtend "buiten speewen" te zeggen.

Maar eerst hebben we konijnehok gehaald van MP en later een konijntje. Leek vrij rustig en Jesse was er helemaal weg van. Moet me nog wel ff inlezen over die beestjes, want ben nooit zo'n konijnenmens geweest! (zo sneu als ze volgende week helemaal niet meer beweegt hè...)

Thuisgekomen bleken de beesten weer uit het weitje omdat vijver uitdroogt. Gelukkig op het erf en met voer weer te lokken!

Hekwerk moet gauw komen, want moeders zal binnenkort wel weer 'loops' worden....

Sjips, Silvan al weer wakker...zucht.

Marlee, heb je nog wat van die buurtgenoten gehoord?

Nic nog last van de krampjes?

Deze klusjesman heeft telkens wel wat. Helaas kunnen we m niet uitfoeteren, want we hebben m nodig... Morgen zou ie komen, ben benieuwd......
Hi ladies, back in town.

Oh, ik zie dat ik maar 9 pagina's hoef bij te lezen moet wel lukken voor middernacht...

Niet als Maartje nu net begint te huilen!

Tot later!
Goedemorgen!

Dok, welkom terug. Heb je het leuk gehad? Ben erg benieuwd waar jullie zijn geweest en hoe het was. Wil ook nog een keer naar italie en kan misschien wel in september.

Het is toch wat hé dat mooie weer. De kids willen meteen niet meer naar binnen. Tim wilde gisteren niet eens mee naar huis vanaf de opvang want hij was zo leuk aan het fietsen.

De electrische tandenborstel was ook een succes. Hoop vanavond weer. Dan gaat hij ook wat eerder naar bed want op moment is 8 uur te laat blijkbaar. Als hij dan dreigt te vallen boven dan is het al huilen.

Ben nog steeds moe. Slaap zo ligt dat het eigenlijk niet altijd slapen is maar net op het punt van wakker worden. Pas na een poosje heb je dan door dat je ligt na te denken over dingen.

Heb gisteravond ook niet gegeten, alleen wat fruit met yoghurt. Had totaal geen trek. En mijn darmen rommelen iedere keer. Zou haast denken dat er dingen gebeuren in mijn buik maar dan nog zonder weeën. Straks krijg ik nog gelijk ook met de 24ste, dat zou een grap zijn.

Ga even mijn boodshcappenlijstje afmaken en dan boodschappen doen, kan nu maar beter zorgen dat ik alles in huis heb.
Morgen!!

Dok, welkom terug en 9 pagina's valt toch wel mee ..

Nic, ik denk dat je 5 mei niet gaat redden (ik hoop het in ieder geval voor je)... Klinkt als of er van alles aan de gang is.. En fijn dat het met Tim en zijn tandenpoetsen beter gaat. Hier gaat het redelijk met een gewone tandenborstel, zeker nu ik hem zelf laat poetsen... Staand op een krukje boven de wastafel samen met mamma poetsen.

Wordt helemaal hopeloos van het huis. Er staan nu 10 huizen in totaal in onze straat te koop... Niks meer gehoord van kijkers... krijg er buikpijn van .. Ben van nature al niet zo'n grote optimist dus dit werkt allemaal niet echt mee.. Maar ja, we kunnen er weinig aan doen...

Eerst maar eens even koffie en mail doorploegen
Goedemorgen!

Dok, nogsteeds aan het lezen??

Marlee, 10 huizen! Dat is wel veel ja...je hoeft natuurlijk maar 1 koper te hebben maarja...

Nic, vervelend dat je zo moe bent en zo licht slaapt. Hopelijk heb je nog wel een paar goede nachten voor je gaat bevallen...anders ook overdag maar eens je bed in hoor, je hebt de boel toch wel op orde nu ongeveer?

Vandaag voor het eerst echt verlofgevoel, heb gisteren alles op het werk af kunnen ronden, nina is vandaag naar de creche en ik heb toegegeven aan mijn zwangerschapslust die ik al 8 maanden heb genegeerd....pannekoeken voor het ontbijt Krijg er gelukkig niet meer dan twee (kleintjes) naar binnen.

Cees, wat leuk, een konijntje! Wil ik ook wel maar lief wil er niet aan. Misschien nina haar onschuldige blauwe ogen maar eens inzetten en papa nina wil nijntje leren
Oh Lau, lekker nu echt verlof!! Geniet ervan hoor. Moeten jullie eigenlijk nog veel doen voor dat de kleine komt?

Ik bel je van de week om een keer af te spreken om koffie te drinken

Tja, inderdaad maar 1 koper...Maar hij mag nu wel een keer komen! Verder druk met de laatste dingen voor nieuwe huis. Gaan dit weekend kijken voor laminaat, willen we door het hele huis.. Iemand nog suggesties voor goed laminaat??
Wij hebben boven bij ons quickstep laminaat gelegd Marlee, ziet er supergoed uit. Is kwalitatief ook wel stukken beter dan ikea of gamma eigen merk ofzo hoor. Ben er erg tevreden over. Je mag wel komen kijken ook hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven