Voorstellen

19-09-2012 21:13 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond

Als eerstevzal ik me even voorstellen ik aline, ben 21 jaar en vandaag 40 weken plus 2 dagen zwanger van ons eerste kindje.

Ik dacht ik ga ook een acount aanmakenvop Viva zodat ik lekker kan lezen en reageren op de topics.

Groetjes van mij
Kun je ook koken?
Welkom Amaiii!
Groetjes terug van mij. Welkom (0: Heel leuk forum. Soms hard, soms liefdevol, soms niet te volgen! Geniet van je laatste dagen rust! Geniet van je baby tijd en daarna. Bij alles wat tegen zit is de matra: het is een fase ( geleerd op dit forum).
Jij wel amand?
Yup. Risotto en sinds kort ook killer-pasta-salades. En nasi. (zonder peper wegens miepende zoon).
Ei?
Ben je getrouwd, verliefd, verloofd?
Topic opener TO. Hoe vind je zwanger zijn? Was het bewust (twijfel door je leeftijd, kan bewust zijn kan ook verrassing zijn). Zie je op tegen bevalling? Ben je allang samen met vader? Wil je nog meer kinderen? Heb je huisdieren, werk, huis, etc. Kortom vertel eens wat meer ( zonder je privacy te beschamen).
Ik vind het zwanger zijn geweldig, ik ben verloofd in mei stap ik saen met mijn vriend in het huwelijksbootje we zijn 6 jaar samen en we zijn bewust zwanger geworden, al is het natuurlijk een hele grote verrassing als je een positieve test in je handen hebt. We hebben een hond een zwarte labrador en hij heet jip. Ik werk in een verpleeghuis teen te bevalling zie ik niet op. Het is natuurlijk wel een beetje spannend. Ik hoop dat het niet te lang meer duurt ik ben wel heel nieuwsgierig naar ons kleintje
gefeliciteerd! Lekker jong nog; 21 jaar.
it's a big club and you ain't in it
Leuk altijd voorstel topic! Welkom op het forum! Niet schrikken van de soms eerlijke / harde / cynische reacties. De meeste vrouwen hier hebben een hart van goud.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Dankjullie wel voor de lieve reacties. Ik ben blij dat ik me aangemeld heb op dit forum
Nou klinkt goed! 21 is inderdaad jong (0: Maar kan prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven