Mode & Beauty alle pijlers

herfst kleding

19-09-2012 14:21 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
De herfst begint as vrijdag, en het wordt al wat frisser buiten! De nieuwe mode collectie hangt al een tijdje in de winkels. Wat vinden jullie van de nieuwe herfst collectie? En wat dragen jullie nu al zoal?

Ik vind de nieuwe collectie echt mooi, en stoer! Weet alleen niet hoe ik het in godsnaam moet combineren..

Vertel? Wat vinden jullie leuk? En wat trekken jullie aan met frisser weer!
Heb een cognackleurige tregging gekocht. Verder ben ik er nog niet uit.
Okergeel, van dat rood/ bruin. Heerlijke kleuren deze winter en herfst. Heb al kleren ingeslagen.
2 warme truien gekocht. Waarvan de ene heerlijk zit en fijn is enzo, maar wel vreselijk pluist.

Vandaag mijn winterjas aangetrokken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik vind deze najaarskleding prachtig! Heb vier van die truitjes van de Ladysting ingeslagen die er elk seizoen liggen in tig verschillende kleuren (nu afgeprijsd naar 5 euro). Zijn ideaal de combineren, onder een blazertje of blouse, over een shirtje, op een nette broek, maar ook op jeans etc.
@NYC,

Hier nog zo een die verslaafd is aan de truitjes van de Sting. ;)Heb er zeker 20 in alle mogelijke kleuren. Ideaal nu met dit weer..

Verder draag ik graag rokjes met laarzen en 60denier panty.

Ik hou absoluut niet van dikke truien, vesten etc.
De nieuwe herfstkleding is erg mooi. Maar ik ben sowieso al erg dol op de herfst. Heerlijk met een dik wollen vest lekker buiten wandelen!

Mooie kleuren inderdaad Nienke. Ik heb twee truien met okergeel erin en nog een bordeauxrood truitje! Ik wil nog graag zo'n hele dikke okergele col sjaal (noem je dat zo? Dat is een ronde sjaal uit 1 stuk), een donkerrode en donkergroene broek.

@NYC, zijn die truitjes weer ¤5? Ga ik morgen gelijk kijken, die zijn fijn inderdaad!
Ik vind de mode van nu erg leuk!

Ik vind de jasjes met schuine ritsen leuk, de korte rechte jasjes die je niet dicht hoeft te doen, de glitterstofjes en het vele zacht roze (een kleur die mij goed staat!)!

En ik zie nu ook allemaal broeken in de winkels komen met van die zachte, satijn-achtige stofjes, met mooie kleuren en patronen, sommige beetje wijd vallend, maar ook skinny (soort van legging maar dan in broek-vorm).

De nep-bontjassen vind ik ook leuk.

De oversized androgyne colbertjes vind ik ook heeeel leuk, de leren jasjes ook maar daar word ik een beetje moe van omdat bijna alle vrouwen die dragen nu.

De schoenen vind ik niet zo, allemaal zo lomp, voor mij te breed en velen met zo'n lelijke naad (ik haat opzichtige naden).

De rockchick style vind ik ook leuk, en de jaren tachtig die terugkomen.

Vind sommige dingen alleen wel een iets directe kopie (van de jaren 80).
Ik koop eigenlijk nooit iets uit de herfstmode. Ik combineer altijd kleding van het voorjaar. Herfstkleding is me veel te warm binnenshuis.

Wat ik gemakkelijk vind, is een jasje onder een zomerjas, i.p.v. gelijk een dikke jas.

En een panty stel ik zo lang mogelijk uit
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik vind de kleuren van deze herfst niet zo geweldig. Ik wacht op de winter.
Welke truitjes bedoelen jullie van de sting?
Geweldig, die kleuren dit jaar. Mooie warme kleuren. Ik ben zelf dol op vesten (kort, lang, korte mouw, (half-)lange mouw) icm een skinny en een fijne sjaal.

Ben nog op zoek naar een stoere herfst/winterjurk. Een waar ik laarzen (half hoog, platte hak) onder kan dragen. Iemand hier al iets gezien in die trant?
Ik droeg afgelopen week;

MA jeans chino , ,zwart print shirt,korte mouw,zwart vestje

DI zwarte skinny, ,jeansoverhemd

WO donkere flared jeans,blauw shirt lange mouw, beige gehaakt gilet

Voor morgen heb ik een zwart tricot lange mouw jurkje met jeans gilet klaarhangen,

Alles gedragen met hoge bruine suede veterlaarzen,en een bruin leren jasje als ik naar buiten ga.

Komend weekend ga ik al mijn 30! paar jeans(flared,skinny,recht,bootcut,botfriend) eens passen,en de helft weggooien(te lang,kort,klein,groot).,en de kast najaars-klaar maken.
@hamster85 Zo'n sjaal heet een eternity scarf. (Google maar eens, dan krijg je enorm veel plaatjes). Zo'n sjaal is trouwens ook makkelijk zelf te breien of haken als je daar een beetje handig mee bent. Ik vind ze zelf ook heerlijk!
Ik vind het elk jaar weer verschrikkelijk die herfstkleurige kleding met bruin, oranje en rood! Bah vind er niks aan! Ik ben echt wel een winter mens en hou van december maar moet in septeber er nog niks van hebben!!
Het wijnrood dat je nu veel ziet vind ik mooi! En zachte truien zijn erg fijn, net als sjaals en veterschoenen. Heb er gezellige associaties mee: strandwandelingen, herfstblaadjes.

Jammer dat de spijkerbroek nog overwegend skinny is.

En een goede tussenjas heb ik ook nog niet gevonden.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Warme tinten als cognac, bruin, oker, petrol, etc. staan mij niet zo. Niet extreem lelijk maar het voegt op de een of andere manier niet, ik ben kennelijk geen herfsttype.

Heb daarom wel onlangs deze jurken gekocht:

Deze combineer ik met een zwart kort eenvoudig vestje, een zwarte opaque panty, zwarte pumps met enkelbandje en een zwarte "gitten"ketting (nep dus).

Die combineer ik met een getailleerde turquoise blazer en een zwarte legging. Ik heb ook de donkergroene legging erbij gekocht, maar dat porumt voor geen meter met een zwarte blazer/vestje en een donkergroene blazer/vestje staat mij dus niet zo. Kortom, wil iemand een nooit gedragen, niet eens gepaste donkergroene legging van Steps hebben? Maat s/m.

Hier doe ik ook weer mijn zwarte nepgitten bij om, dat was wel een geweldige koop. Vooral omdat ie sluit met magneet en dus zoonproof is.

Iemand nog leuke plaatjes? Ik ben zelf zo slecht in online shoppen...zelfs in de winkel moet ik de kleding al eigenlijk op paspoppen zien wil ik het gaan passen.
Plaatjes:

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Mooi, die vierde look!
Ik vind zelf de 1e look juist leuk. Maar dat staat mij dus niet, want ik pas bij type 3. Zeg "type" omdat verder zowel de boodheid, als de leeftijd, als de maat niet voor mij gelden

De 3e look probeer ik juist altijd een beetje te vermijden. Komt misschien ook omdat die look met mijn fysieke kenmerken slechts als "sjofel" geduid kan worden.
quote:Vl43inder schreef op 19 september 2012 @ 23:53:

Ik vind zelf de 1e look juist leuk. Maar dat staat mij dus niet, want ik pas bij type 3. Zeg "type" omdat verder zowel de boodheid, als de leeftijd, als de maat niet voor mij gelden

De 3e look probeer ik juist altijd een beetje te vermijden. Komt misschien ook omdat die look met mijn fysieke kenmerken slechts als "sjofel" geduid kan worden.

Type 3 vind ik ook erg mooi. Maar dan voel ik me te chique (vergeleken met vriendlief en omgeving), zonde eigenlijk.

Misschien niet alleen nieuw kleren maar ook een passender omgeving opzoeken
Ik heb een vent gezocht die bij mijn outfit paste. Nou ja, eigenlijk was het andersom, mijn man viel eerder op mijn kleding dan op mij. Maar ik moet eerlijk zeggen dat kleding dan ook wel een `dingetje´ is in mijn relatie....
IK ben eigenlijk echt een lente zomer mens maar die herfst kleuren zoals wijnrood en bruin staan mij wel goed die warme kleuren vind het ook mooi, alhoewel ik ook de mint kleuren dus pastel erg mooi vind die nu ook komen in de herfst en winter collectie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven