Gezelligheid!
donderdag 20 september 2012 om 08:51
donderdag 20 september 2012 om 09:08
Vandaag werken, vanavond ff mn mams helpen en dan denk ik in mn huisje klussen of bij mn zus langs. Moet ik nog even kijken Morgen ook heel de dag werken en dan weekend! Lekker naar de kapper en daarna 2 verjaardagen. Zaterdag heel de dag in mn huis klussen. O ja morgen moet ik ook nog naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling
donderdag 20 september 2012 om 09:54
donderdag 20 september 2012 om 10:05
quote:Maaique schreef op 20 september 2012 @ 09:56:
Cateautje, ik heb er 2! De ene is donkerbruin met witte haartjes die er tussendoor piepen en de ander is ook donkerbruin maar dan is z'n buikje wit en de zijkanten Leuk. Vind dieren altijd heel erg grappig als ze er een beetje uit zien als een koe. Vertederend.
Cateautje, ik heb er 2! De ene is donkerbruin met witte haartjes die er tussendoor piepen en de ander is ook donkerbruin maar dan is z'n buikje wit en de zijkanten Leuk. Vind dieren altijd heel erg grappig als ze er een beetje uit zien als een koe. Vertederend.
donderdag 20 september 2012 om 10:20
donderdag 20 september 2012 om 10:24
quote:sweetcandy schreef op 20 september 2012 @ 10:21:
Ik zou nu mijn tijd nuttig kunnen besteden... er staat nog een stapel afwas (wat waarschijnlijk eerst een paar uur moet weken ;D ) en ik moet nog stofzuigen. BAHLekker beetpakken, als je dan klaar bent heb je een heerlijk voldaan gevoel! En kun je daarna lekker een filmpje gaan kijken ofzo..
Ik zou nu mijn tijd nuttig kunnen besteden... er staat nog een stapel afwas (wat waarschijnlijk eerst een paar uur moet weken ;D ) en ik moet nog stofzuigen. BAHLekker beetpakken, als je dan klaar bent heb je een heerlijk voldaan gevoel! En kun je daarna lekker een filmpje gaan kijken ofzo..
donderdag 20 september 2012 om 10:31
donderdag 20 september 2012 om 10:42