Gezelligheid!

20-09-2012 08:08 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, issie dan

Wat gaat iedereen voor leuks/gezelligs doen vandaag?

Of morgen? Of van het weekend?

Ik wens jullie een hele fijne dag met whatever jullie gaan doen!
Internagelaktisch
quote:frizzy schreef op 20 september 2012 @ 08:48:

Ik ga zo de auto van mijn vader lenen, mijn sterke-spierballen-broertje inladen en dan voor sluitingstijd bij Ikea aankomen om een pareltje uit de Koopjeshoek weg te laten slepen door datzelfde broertje.En jij zorgt voor de hotdogs.
quote:Cateautje schreef op 20 september 2012 @ 08:51:

[...]

En jij zorgt voor de hotdogs. Zo vroeg? Ah dat willen die studenten wel he? Hij zal wel een kater hebben, het arme kind.
quote:yasmijn schreef op 20 september 2012 @ 08:48:

Zijn er ook mannen bij? Als niet, dan niet 'berucht' Vroeger wel... Vandaar berucht inderdaad
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Vandaag werken, vanavond ff mn mams helpen en dan denk ik in mn huisje klussen of bij mn zus langs. Moet ik nog even kijken Morgen ook heel de dag werken en dan weekend! Lekker naar de kapper en daarna 2 verjaardagen. Zaterdag heel de dag in mn huis klussen. O ja morgen moet ik ook nog naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling :(
Gezellig topic

Ik moet de komende 2 dagen nog werken ,maar zaterdag naar Wicked en een verjaardag 's avonds.

Zondag lekker... NIETS!
Een weekend zeilen in Friesland! Met 20 onbekenden. Zin in! Even lekker uitwaaien!
Ik moet vanmiddag nog werken! Op een locatie waar ik nog niet eerder ben geweest. Toch best een klein beetje spannend... gelukkig is het maar voor een paar uurtjes. Volgende week moet ik daar ook nog zijn, dus dan kan ik er aan wennen

Nu eerst opzoek naar een ontbijtje!
Cateautje, ik heb er 2! De ene is donkerbruin met witte haartjes die er tussendoor piepen en de ander is ook donkerbruin maar dan is z'n buikje wit en de zijkanten
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 20 september 2012 @ 09:56:

Cateautje, ik heb er 2! De ene is donkerbruin met witte haartjes die er tussendoor piepen en de ander is ook donkerbruin maar dan is z'n buikje wit en de zijkanten Leuk. Vind dieren altijd heel erg grappig als ze er een beetje uit zien als een koe. Vertederend.
Haha qua omvang zijn het sowieso koeien :D

En die ene met wit is ook het leukst :p Meest aanhankelijk enzo.

Ben gek op ze! Zou er zo nog 10 willen maar dat past niet in het hok :p
Internagelaktisch
Ik heb geen flauw idee wat ik ga doen. Wachten tot de was uitgedraaid is, ophangen en hopen dat het een beetje wil drogen. Ik moet eigenlijk boodschappen doen, dus misschien doe ik dat vanmiddag. Verder ben ik inspiratieloos. Om mijn lamme stemming compleet te maken is het hier grijs en koud. Bleh.
Ik klink wel erg ongezellig zie ik nu . Vanavond ga ik waarschijnlijk wel iets lekkers koken en skypen met een vriendin in Verweggistan.
Ik zou nu mijn tijd nuttig kunnen besteden... er staat nog een stapel afwas (wat waarschijnlijk eerst een paar uur moet weken ;D ) en ik moet nog stofzuigen. BAH
quote:sweetcandy schreef op 20 september 2012 @ 10:21:

Ik zou nu mijn tijd nuttig kunnen besteden... er staat nog een stapel afwas (wat waarschijnlijk eerst een paar uur moet weken ;D ) en ik moet nog stofzuigen. BAHLekker beetpakken, als je dan klaar bent heb je een heerlijk voldaan gevoel! En kun je daarna lekker een filmpje gaan kijken ofzo..
Nee, daarna is het tijd om te gaan werken ;) Ik ben soms ook zo'n uitsteller van rotklusjes
Ik ben jarig vandaag!!! jeeh... Haha.

Vandaag krijg ik een beetje verzieten en morgen komt de rest van de familie..dus vanavond nog even wat boodschapjes halen.

Fijne dag iedereen.
Gefeliciteerd haarlak!
Hartelijk gefeliciteeeeeerd.
quote:sweetcandy schreef op 20 september 2012 @ 10:27:

Nee, daarna is het tijd om te gaan werken ;) Ik ben soms ook zo'n uitsteller van rotklusjesAh oke, dat wordt dan geen filmpje. Maar je kan het beter nu aanpakken, hoef je het vanavond of morgen niet meer te doen!
Daar zit wat in ! Heb toch niks anders te doen nu haha
Ik heb net boodschappen gedaan. Onze zoon is vandaag 18 jaar geworden!

Ook ik ga de ratten een schoon huis (flat) geven en even snel t huis door.

Vanavond met ons 7-en eten!

Vrijdag late dienst, weekend mag ik werken en er is nog een verjaardag zondag waar ik na t werk naartoe ga.
Gefeliciteerd haarlak en mimootje!!
Internagelaktisch
Ik ga vandaag denk helemaal niks doen!:) voel me niet op me allerbest, beetje grieperig, denk vanmiddag een leuke lachfilm kijken met een kop lekkere thee!:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven