Entertainment alle pijlers

Virgin diaries (TLC)

20-09-2012 21:07 292 berichten
Alsjeblieft, laat er iemand zijn die zich met mij over dit onwaarschijnlijk surrealistische programma verbaasd...

Een (christelijk??) stel dat elkaar zelfs nog nooit op de mond gezoend heeft want 'dat bewaren we voor onze trouwdag'. Die zit er aan te komen, dus bespreken ze tijdens een wandeling uitgebreid hoe hun huwelijksnacht eruit gaat zien:

'Eerst ga jij douchen, en dan ik... en dan kom ik de hotelkamer binnen in mijn lingerie... en dan doen we onze badjassen uit en dan beginnen we met het voorspel'....

Alle reacties Link kopieren
quote:Kastanjez schreef op 20 september 2012 @ 21:47:

[...]

Dit dus. En ter aanvulling op mijn vorige post: Dat kan dus ook nog heel goed als je begin 30 bent Oh ja hoor Ik duik nog steeds niet meteen een man het bed in, omdat ik het juist fijn vind om de spanning op te bouwen en nog veel te zoenen Ik wacht niet tot het trouwen hoor, en ook geen half jaar, maar wel even.
Neeeee, helemaal geen probleem als mensen nog maagd zijn. Maar er zo'n programma van maken en het dan breed uitmeten vind ik niet zo nodig. Maar ondertussen wel lekker kijken natuurlijk
Ze hebben in films gezien dat je je mond open

moet doen en dan kauwbewegingen maken. Veel kauwbewegingen. Veel en woest. En na 'de daad' ieder een sigaret.
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:-kaetje- schreef op 20 september 2012 @ 21:47:

Thomaaas, ik denk dat het ook wel een tandje of 2 gaat kosten. Ze gingen zo tekeer! Dan klap je toch met je tanden op elkaar? Oooooh, wat erg!! Je zal daar te gast zijn...Je zou het bijna even voor gaan doen... Met een knappe gozer dan, die met die bruidegom zelf brrrr
quote:Annapicobella schreef op 20 september 2012 @ 21:49:

Ze hebben in films gezien dat je je mond open

moet doen en dan kauwbewegingen maken. Veel kauwbewegingen. Veel en woest. En na 'de daad' ieder een sigaret.Ik hoop dat ze oraal nog even overslaan.
Jemig wat een slechte zoen! Had een getrouwd stel ze dat niet even kunnen demonstreren? Aan de andere kant, dit zijn ook vast mensen die wegzappen zodra er een intiem moment op tv is.
Ok, ik kom net binnen vallen. Nog maar 10 minuten te gaan maar eehhh... kan iemand me vertellen hoe jullie konden zien dat de kus slecht was? Wat zágen jullie dan?
Het was net een soort zuignap met tongen die de wangen lieten opbollen.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Frizzy, het is niet te omschrijven.

Een kruizing tussen een wedstrijd hamburgers eten, een helicopter en een kus?

Oooh, je krijgt het nog te zien
quote:frizzy schreef op 20 september 2012 @ 21:50:

Ok, ik kom net binnen vallen. Nog maar 10 minuten te gaan maar eehhh... kan iemand me vertellen hoe jullie konden zien dat de kus slecht was? Wat zágen jullie dan?Ik probeer het net te verdringen, ga jij het weer even oprakelen!
Die gaan mekaar bespringen.
Bleeeegh, die adviezen!
Dru niet je hele gezicht op hem.

Ok, ik kom net binnen vallen. Nog maar 10 minuten te gaan maar eehhh... kan iemand me vertellen hoe jullie konden zien dat de kus slecht was? Wat zágen jullie dan?Wild happen, ongeveer in de buurt van elkaars mond.@-(
quote:thomaaas schreef op 20 september 2012 @ 21:50:

[...]

Ik hoop dat ze oraal nog even overslaan.Ze hapt z'n private parts er zo af.
Frizzy:

http://www.youtube.com/watch?v=Xp-jZyzQSms

vanaf 0:18
Sex is bevallen? Omg!!
Ieuw die vader zou het willen zien?
Dat iedereen dan ook weet dat je voor het eerst gaat neuken. Wat vreselijk!
Zouden ze zo naar buiten komen met een rood bevlekt laken??
Wie is de man in de rode blouse die een vlieg op de muur wil zijn? Toch niet één van de vaders hé?? Toch??? Je vader als vlieg op de muur tijdens je huwelijksnacht????

Ok, ik kom net binnen vallen. Nog maar 10 minuten te gaan maar eehhh... kan iemand me vertellen hoe jullie konden zien dat de kus slecht was? Wat zágen jullie dan?DOORDAT we het konden zien wisten we het!! Het was als een moedervogel die haar jongen voedsel gaf.
quote:-kaetje- schreef op donderdag 20 september 2012 21:54 Wie is de man in de rode blouse die een vlieg op de muur wil zijn? Toch niet één van de vaders hé?? Toch??? Je vader als vlieg op de muur tijdens je huwelijksnacht????Hahahahahahahaha
quote:anappleaday schreef op 20 september 2012 @ 21:53:

Frizzy:

http://www.youtube.com/watch?v=Xp-jZyzQSms

vanaf 0:18OMG. Gatverdegatverdegatverrrrrrrrr!
Poepvlieg!
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven