Mode & Beauty alle pijlers

kokerrok 2012

05-09-2012 10:49 46 berichten
De kokerrokken gaan dit jaar op of onder de knie. Ik heb al een paar keer zitten twijfelen of ik ze zou bestellen, maar heb het nog niet gedaan. Word er gewoon niet blij van.

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Snap ik, maar als ik dan zo'n plaatje zie ga ik gelijk twijfelen aan de stof en pasvorm.
quote:Star schreef op 05 september 2012 @ 11:33:

Die groene vind ik dus wel cool.Ja hè.
quote:khemam schreef op 05 september 2012 @ 11:34:

Snap ik, maar als ik dan zo'n plaatje zie ga ik gelijk twijfelen aan de stof en pasvorm.Die site verkoopt geen troep en anders kun je het nog altijd terug sturen.
Denk niet dat ze bij mij bezorgen. Bestel mijn kleding meestal uit Amerika.

Hmm je hebt me wel op een idee gebracht. Vandaag doe ik een kokerrok aan met stippelblouse.
Ik ben dol op kokerrokken. Maar er moet wel een beetje model in zitten, als het echt een rechte cilinder is maakt het nogal lomp. Deze zit bijvoorbeeld mooier dan deze. Exemplaren met een beetje stretch zitten vaak beter dan rokken van bijvoorbeeld jeans.

Ik combineer ze graag retro met een blouse erin en eventueel een riem. Krijg je een mooi zandloperfiguur van, kijk maar. Slankgesneden jasjes staan er ook mooi bij.

Qua schoenen hoeven er echt niet altijd hakken onder. Ballerina's of laarzen kunnen ook prima.
Zulke tops vind ik er ook heel mooi bij staan.
quote:Liquorice schreef op 05 september 2012 @ 11:39:

Ik ben dol op kokerrokken. Maar er moet wel een beetje model in zitten, als het echt een rechte cilinder is maakt het nogal lomp. Deze zit bijvoorbeeld mooier dan deze. Exemplaren met een beetje stretch zitten vaak beter dan rokken van bijvoorbeeld jeans.

Ik combineer ze graag retro met een blouse erin en eventueel een riem. Krijg je een mooi zandloperfiguur van, kijk maar. Slankgesneden jasjes staan er ook mooi bij.

Qua schoenen hoeven er echt niet altijd hakken onder. Ballerina's of laarzen kunnen ook prima.

Tja Marilyn, de perfecte etalagepop voor deze rokken.

Ik ga helemaal met je mee.
quote:Star schreef op 05 september 2012 @ 11:40:

Zulke tops vind ik er ook heel mooi bij staan.

Of deze, maar dan met boezem.

http://topvintage.nl/nl/v ... 0s-doris-top-in-baby-blue
Ja ze horen wel gevuld te zijn ja
Kokerrokken! Mooi! Ik heb er helaas de benen niet voor maar anders wist ik het wel. Boven de knie vind ik bij een kokerrok erg jaren 80 en ook een tikje ordinair. Juist op de knie, of heel jaren 50 over de knie, maar dan wel een loeistrak model bij iemand met niet te stevige bovenbenen en heupen en mooie kuiten en enkels staat waanzinnig. Helemaal met een bijpassend jasje dat getailleerd is en net over de heup uitloopt. Uiteraard in combinatie met een schoen met hoge hak.

Ja, kokerrokken, erg mooi.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:sweetfirefly schreef op 05 september 2012 @ 11:47:

Kokerrokken! Mooi! Ik heb er helaas de benen niet voor maar anders wist ik het wel. Boven de knie vind ik bij een kokerrok erg jaren 80 en ook een tikje ordinair. Juist op de knie, of heel jaren 50 over de knie, maar dan wel een loeistrak model bij iemand met niet te stevige bovenbenen en heupen en mooie kuiten en enkels staat waanzinnig. Helemaal met een bijpassend jasje dat getailleerd is en net over de heup uitloopt. Uiteraard in combinatie met een schoen met hoge hak.

Ja, kokerrokken, erg mooi.We verwachten duidelijk iets heel anders dan we dit jaar voorgeschoteld krijgen. Ik denk dat ik maar heel antitrendy mijn rokken dit jaar boven de knie blijf dragen en tante Beppie de eer geef om eens helemaal hip voor de dag te komen.
In de 80tiger jaren had ik een kokerrok tot op de enkels. Vond ik heel mooi
Als je het niet erg vindt, dan zwijg ik heel bescheiden over de jaren 80.

Ik weigerde godzijdank in dat decennium ook op de foto te gaan.
quote:Cateautje schreef op 05 september 2012 @ 11:50:

[...]

We verwachten duidelijk iets heel anders dan we dit jaar voorgeschoteld krijgen. Ik denk dat ik maar heel antitrendy mijn rokken dit jaar boven de knie blijf dragen en tante Beppie de eer geef om eens helemaal hip voor de dag te komen.Gewoon dragen wat jij wil en waar jij je goed bij en in voelt.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Bij de H&M verkopen ze nog wel de wat hogere kokerrokken! Heb er vorige week nog een in aubergine gekocht voor nog geen 20,-
quote:mevrouwr schreef op 05 september 2012 @ 11:20:

Ik heb er zeker een stuk of 10, verschillende kleuren en lengtes. Mooie pump/laarzen eronder en klaar..Wat voor laarzen dan? Ben ik benieuwd naar want ik kan zo niks verzinnen.
Ik vind het erg chique. Helaas heb ik een behoorlijk buikje en juist wel een slanke taille. Dan tekent naar mijn gevoel mijn buik te veel in zo een rok.
Follow your heart, but take your brain with you....
Ik heb ook een kokerrok gekocht (net over de knie in het zwart)

Maar vraag me nu af....wat er onder:

enkellaarsjes, pumps?

Panty? welke kleur?

Iemand een idee?
Prachtig die kleding van very cherry. Moet je wel figuur voor hebben, zeer zeker niet te mager maar een mooi vrouwelijk figuur dan staat het geweldig. Maar misschien waag ik me toch wel aan een kokerrok, corrigerend ondergoed en voilà. Nu nog even de kuiten trainen dan moet het kunnen.
Of je het mooi vindt of niet, ik ben blij met deze trend! Eindelijk eens iets in de mode, waarbij ik trots kan zijn op mijn vollere figuur! Nu wordt het opeens supervrouwelijk om wat voller te zijn! Jeuj jeuj jeuj.
Ik vind die rokken mooi, maar je moet er wel het juiste figuur voor hebben. Voor diegene die de serie Mad men kijken zullen de rokken wel herkennen.

Als jullie de blouse in de rok stoppen, ploffen jullie de blouse dan ook een beetje of helemaal niet.

En een riem voor de overgang tussen blouse en rok (?) Dan gebruik je neem ik aan zo'n tailleriem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven