Hetero... Toch?

22-09-2012 18:49 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was benieuwd naar mensen wie na voorheen verliefd te zijn geweest op het andere geslacht, nu totaal overdonderd zijn door hun gevoel en lesbisch en/of homo blijken te zijn.

Mijn vraag; hoe zit dit? Je kunt tenslotte toch niet van geaardheid veranderen? Of toch wel? Zijn ze vroeger dan wel écht verliefd geweest op het andere geslacht? Hoe kan dit dan toch omslaan?..
Jij gaat er vanuit dat het zwart-wit is: of homo of hetero. Zo ligt het natuurlijk niet.
quote:achnein schreef op 22 september 2012 @ 18:51:

Jij gaat er vanuit dat het zwart-wit is: of homo of hetero. Zo ligt het natuurlijk niet.Nee, maar... Ik heb geregeld verhalen gehoord/gelezen dat mensen na het één keer met hetzelfde geslacht te hebben geëxperimenteerd hun handen totaal van het 'hokje hetero' aftrekken en zich meteen overtuigd lesbisch of homo noemen. Hoe zit dit dan met 'gevoelens' die ze daarvoor hebben gehad voor iemand van het andere geslacht? Waren deze fake? Of bleken deze achteraf niet helder te zijn?
Wel eens van Bi gehoord?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een beetje bi is niet bah.

Iets meer on topic: Misschien dachten ze hetero te zijn en realiseerden ze zich pas na hun experiment dat het toch anders ligt. Kán.
Oh, toch geen topic van Amand.
quote:Murdoch schreef op 22 september 2012 @ 19:12:

Oh, toch geen topic van Amand. ??
Ik denk dat je gewoon verliefd wordt op iemand, maakt niet uit of t een man of een vrouw is toch?
En waarom wil jij dat weten? Heb je gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht?
quote:Murdoch schreef op 22 september 2012 @ 19:12:

Oh, toch geen topic van Amand. Je denkt dat Amand twijfelt aan zijn geaardheid?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Edit
anoniem_114059 wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:52
98.47% gewijzigd
quote:Lucifer1983 schreef op 22 september 2012 @ 19:18:

En waarom wil jij dat weten? Heb je gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht?Nee, ik heb geen gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht. Ik heb soms enkel een beetje de angst gehad om er tijdens mijn huwelijk achter te moeten komen (maar dat duurt nog lang, maar soms denk ik daar wel eens over). Ik ben nog nooit verliefd geweest op iemand van mijn eigen geslacht, alleen op mannen dus. Maar ik sprak laatst een oud klasgenoot en zij was er achter gekomen lesbisch te zijn terwijl zij daarvoor écht verliefd is geweest op jongens. Daar begreep ik niets van..
quote:delmel schreef op 22 september 2012 @ 19:20:

[...]

Nee, ik heb geen gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht. Ik heb soms enkel een beetje de angst gehad om er tijdens mijn huwelijk achter te moeten komen (maar dat duurt nog lang, maar soms denk ik daar wel eens over). Ik ben nog nooit verliefd geweest op iemand van mijn eigen geslacht, alleen op mannen dus. Maar ik sprak laatst een oud klasgenoot en zij was er achter gekomen lesbisch te zijn terwijl zij daarvoor écht verliefd is geweest op jongens. Daar begreep ik niets van..

Misschien bestempelt ze zich voor het gemak als lesbiënne zolang ze een relatie heeft met een vrouw? Omdat sommige mensen nogal moeilijk doen over biseksuele mensen. Je hebt altijd wat uit te leggen. Iets over vreemdgaan en van twee walletjes eten enzo.

Of ze heeft altijd gedacht dat ze écht verliefd was op mannen, totdat ze voor een vrouw viel.
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar zo zat het voor mij.

Je weet pas wat verliefdheid is als je het wordt. Je gaat er vanuit dat je hetero bent, zo word je opgevoed. Ik vond jongens wel leuk maar later werd ik voor het eerst verliefd, en dat was pas op mijn 21e, en niet op een man! Tuurlijk vond ik vrouweb ook wel eens aantrekkelijk maar daar wou ik niet aan denken. Dat kon niet, die kabs is zo klein, dat gebeurt anderen maar mij toch niet?
x
quote:tonkje schreef op 22 september 2012 @ 19:18:

[...]

Je denkt dat Amand twijfelt aan zijn geaardheid?Volgens mij zei hij laatst zoiets.
quote:delmel schreef op 22 september 2012 @ 18:53:

[...]

Nee, maar... Ik heb geregeld verhalen gehoord/gelezen dat mensen na het één keer met hetzelfde geslacht te hebben geëxperimenteerd hun handen totaal van het 'hokje hetero' aftrekken en zich meteen overtuigd lesbisch of homo noemen. Hoe zit dit dan met 'gevoelens' die ze daarvoor hebben gehad voor iemand van het andere geslacht? Waren deze fake? Of bleken deze achteraf niet helder te zijn?Het is als met een vorig vriendje, pas als je De echte leuke vent ontmoet, weet je wat liefde is. Tja, als dat nu ineens iemand van zelfde geslacht is, lijkt het net of je van geaardheid verandert bent. Maar je bent gewoon voor het eerst echt verliefd,
quote:lilalinda schreef op 22 september 2012 @ 19:44:

[...]

Het is als met een vorig vriendje, pas als je De echte leuke vent ontmoet, weet je wat liefde is. Tja, als dat nu ineens iemand van zelfde geslacht is, lijkt het net of je van geaardheid verandert bent. Maar je bent gewoon voor het eerst echt verliefd,Maar om achter de geaardheid te komen zegt men ook dat je eerst moet experimenteren voor je het krijgt te weten. Is dit zo? Als jij niet weet wat je bent en je gaat niet experimenteren dan zul je er ook niet achter komen of je lesbisch of hetero bent? Kan dit ook niet gewoon aan de tijd over gelaten worden?
quote:delmel schreef op 22 september 2012 @ 19:51:

[...]

Maar om achter de geaardheid te komen zegt men ook dat je eerst moet experimenteren voor je het krijgt te weten. Is dit zo? Als jij niet weet wat je bent en je gaat niet experimenteren dan zul je er ook niet achter komen of je lesbisch of hetero bent? Kan dit ook niet gewoon aan de tijd over gelaten worden?Maar verliefd word je toch wel, of niet, dat kverkomt je.Ik ben hetero, nooit verliefd geworden op een vrouw
x
Een hetero howft toch ook niet te experimenteren met hetzelfde geslacht om te weten of ie hetero is?

De hetero's die ik ken doen dat niet, nou je de meeste dan haha
quote:nettel schreef op 22 september 2012 @ 19:59:

Je geaardheid is wat jij vindt dat het is. Dus als jij vindt dat je hetero bent, ben je hetero. Als je vindt dat je homo bent, ben je homo.. Net zo voor bi.

Ik denk dat er sommige mensen zijn die een aantal heteroseksuele relaties hebben gehad, die in het niet vallen bij een heftige homoseksuele relatie. En dus daarom besluiten dat ze homo zijn.

Anderen zullen toch zeggen dat ze bi zijn.

Potatoes potatoes...Dit is eigenlijk precies wat ik bedoelde, maar dan anders verwoord. Zo zit het.
x
Ik ben altijd hetero geweest, tot ik als 30+er als een blok viel voor een vrouw. Kriebels, alles. ik denk dat het kan, dat je opeens iemand tegen kan komen, man of vrouw. Ik sluit niets meer uit. Mijn voorkeur ligt zeker bij mannen, maar sommige vrouwen doen me wel degelijk wat...
quote:biobitch1984 schreef op 22 september 2012 @ 20:00:

Een hetero howft toch ook niet te experimenteren met hetzelfde geslacht om te weten of ie hetero is?

De hetero's die ik ken doen dat niet, nou je de meeste dan hahaDe homo's die ik ken, wisten ook zonder experimenteren als dat ze homo waren hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven