Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Tadaa

die moltons hebben ze nog steeds bij de wibra, ze hebben ook slabjes, spuugdoekjes, aankleedkussenhoezen en hydrofiel luiers voor weinig. Ook hebben ze er wel eens leuke kleertjes.

Zeeman is ook een aanrader, hele leuke pakjes in maatje 50 en 56 gehaald daar.

Ikea heeft trouwens ook betaalbare aankleedkussenhoezen en hydrofiel luiers. Ook hebben ze voor later leuke betaalbare dekbedhoezen.

Mijn moeder heeft die voor het oppassen gekocht. Ze gaat ze tot uk een dekbedje mag als laken gebruiken en daarna komt er een dekbedhoes in.

Nu even on topic

Ik heb hier nog 2 c1000 5euro korting op een dagje uit bonnen te geef. Wij komen er niet meer aan toe om ze op te maken als de kleine er straks is. Welke parken het voor is staat op www.c1000.nl/dagjeuit

Verder heb ik nog steeds in de aanbieding

DvD's

Beowulf (nog in plastic)

Alexander

The last emperor
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 van die bioscoopbonnen van de AH gekregen, wie wil ze?

Mamaria via viva at gmail . com
Shenandoah, ik wil jouw dvd's wel hebben, alledrie eigenlijk wel, als het mag..!? mamaria via viva at gmail punt com
@mamaria

je hebt mail
Ohjee kleine update, ik zie net dat die filmbonnen in Vlissingen, Goes, Middelburg en nog een plaats in Zeeland gelden. Dus Marels, wil je?
En jij hebt ook weer mail terug, bedankt!
Ben wel aan het volspammen, maar als iemand nog kortingsbonnen heeft voor libema vakantieparken, graag!!
Mamaria; Mocht Marels geen romantische avond met vriend in een donkere bioscoopzaal willen doorbrengen, dan neem ik ze graag van je over!
Jij bent de eerste dus je mag ze hebben hoor! Ik heb ze er even bij gepakt, maar je krijgt die bonnen dus bij de AH's in Vlissingen, Goes, Middelburg en Terneuzen en dan kan je naar Cinecity in Vlissingen en Terneuzen... Is dat ok? Ik heb 2 bonnen, per bon mag je met 2 personen voor 12 euro naar de film.
Ik woon tegen Zeeland aan, dus helemaal leuk! Thnx Mamaria! Tot wanneer is de bon geldig?
Ayla heb jij mij een mail gestuurd voor mijn adres? Heb m'n adres gegeven en nog niks ontvangen en weet nu niet of die mail wel van jou kwam...

(of ben je nog niet aan verzenden toegekomen en maak ik me voor niks druk ;) )
Van 13 sept t/m 3 oktober. Dus wel binnenkort gebruiken dan! Wil je ophalen of zal ik 'm morgen op de bus doen? Mail maar even op mamariaviaviva at gmail punt com.
Iemand nog interesse in de 10-delige serie The Rascals (de Boefjes) op videoband?
Ik heb een bon om met 2 personen te gaan klimmen in een outdoor klimterrein in Boom (bij Antwerpen).

Wij zouden gaan vandaag (enige mogelijkheid) met 4, maar 2 kunnen er helaas niet. Iemand die vanmiddag nog wil klimmen tussen 16.00 en 18.00 uur??

Zoon en ik gaan wel, dus de overgebleven bon zou ik je daar kunnen geven.

Erg last-minute, maar misschien heeft er iemand zin om te gaan???
`Heeft er iemand nog een kaartje voor wicked ( 6-10-12) via de postcodeloterij?
quote:MamaK77 schreef op 20 september 2012 @ 19:33:

Ik heb even de keukenkastjes nagelopen en het volgende in de weggeef. 15 potjes babyvoeding, op 3 na allemaal van Olvarit. 1x 10+ maanden

8x 12+ maanden

6x 15+ maanden

Lijkt me niet handig om te verzenden, dus ik weet niet of er iemand die ze kan gebruiken in de buurt woont? Regio Oosterhout NB.

Ik wil ze graag hebben! Van mij mag je ze gewoon verzenden!

Ik hoor het wel! newnickviva @ gmail. com
Pakje van italiemeisje is binnen
quote:Soley schreef op 19 september 2012 @ 16:17:

Aaaargh en mijn dochter is weer uit haar schoenen gegroeid. Je zou denken dat ze pokon kreeg. Alles schoentjes draagt ze een maand, hooguit twee en hop, zijn dr voeten ineens twee maten groter. Als iemand nog wat kwijt wil? Maatje 23 inmiddels...nu nog wel dan toch... Ik heb je gemaild!
Ik heb foliumzuur pillen over, van Evasin, een doosje compleet met twee strips en een doosje waarvan 1 strip op is. Nog houdbaar tot 2013 resp 2014. Ik ben overgestapt op multivitaminen.

Verder heb ik een Clearblue digital zwangerschapstest over. (zit nog in z'n cellofaantje).

Iemand interesse? Mail dan maar naar aaaannevanhetforum <@> hotmail.com
Hoi tadaa,

Ik heb vandaag toevallig flink uitgeruimd, en kwam een kruik, wat hydrofile luiers, ledikant beddengoed, aankleedkussen hoes tegen. Volgens mij staat er ook nog een maxi cosi op zolder..maar dan moet ik morgen even gluren als je het wilt hebben hoor ik het wel. Ik woon in Papendrecht.

Groetjes As

quote:tadaa86 schreef op 20 september 2012 @ 22:59:

Ik ben langzaam bezig met het kopen/sprokkelen van de baby uitzet. Zijn er hier misschien mensen die dingen kwijt willen tegen verzendkosten of in de buurt van Rotterdam? Ik zou er heel erg mee geholpen zijn!

Mocht je liever willen mailen? tadaa86@hotmail.nl

Morgen mijn huisje maar eens door om te kijken of ik nog leuke dingen in de aanbieding heb! Waarschijnlijk best nog wel wat kleding enzo.
Ik vond net in mijn boodschappentas een waardebon van de Hema met een actiecode voor 5 euro korting op een fotoalbum.

Geldig van 5 september tot 30 november.

Misschien kan ik er iemand blij mee maken
Laatste kans; iemand interesse in vier Chocomelglazen, zes sap / whiskeyglazen, zes kleine sap / limonadeglaasjes, twee Coca Cola glazen en een whiskey-cola longdrinkglas? Anders gaan ze zo naar de glasbak.

Allemaal nieuw of zo goed als nieuw, trouwens, maar veel ervan zijn ongebruikt.

marelsmarels@gmail.com

Als er vanmiddag niemand voor gemaild / gereageerd heeft breng in ze naar de glasbak, ze staan hier in de weg.
668, the neighbour of the Beast
quote:Bokito schreef op 21 september 2012 @ 21:05:

Ayla heb jij mij een mail gestuurd voor mijn adres? Heb m'n adres gegeven en nog niks ontvangen en weet nu niet of die mail wel van jou kwam...

(of ben je nog niet aan verzenden toegekomen en maak ik me voor niks druk ;) )

Geen paniek, ik heb nog niks opgestuurd

Ik moet eerst even hier het een en ander opruimen van mezelf, heb wel al postzegels gehaald, het komt goed.....
quote:Marels schreef op 23 september 2012 @ 10:26:

Laatste kans; iemand interesse in vier Chocomelglazen, zes sap / whiskeyglazen, zes kleine sap / limonadeglaasjes, twee Coca Cola glazen en een whiskey-cola longdrinkglas? Anders gaan ze zo naar de glasbak.

Allemaal nieuw of zo goed als nieuw, trouwens, maar veel ervan zijn ongebruikt.

marelsmarels@gmail.com

Als er vanmiddag niemand voor gemaild / gereageerd heeft breng in ze naar de glasbak, ze staan hier in de weg.Kringloop geen optie? Ik vind het altijd heerlijk om even tussen de glazen te neuzen......
Het is niks bijzonders Ayla, maar kan ik ook nog overwegen natuurlijk.

Nemen die alles aan dan?
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven