Bar Too Much *****200*****
maandag 10 september 2012 om 20:01
Helaas, geen spetterend vuurwerk, geen stralende neonletters vanwege dit jubileum, alleen saaie lettertjes.
Maarrrrrr............... toch heel bijzonder, onze 200e Bar.
Edit: ik kan gewoon de OP aanpassen.
Maarrrrrr............... toch heel bijzonder, onze 200e Bar.
Edit: ik kan gewoon de OP aanpassen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 22 september 2012 om 09:41
Goede morgen
Yette klopt alleen weet ik dan niet wat er met mijn watervennetje aan de hand is. Het lijkt gewoon een blaar op mijn oogbol en eigenlijk doet het hele ook zeer als ik 'm beweeg. En dat doe je nou eenmaal de hele dag met je ogen dus ik ben even niet zo blij.
Mja, d'r zijn ergere dingen......
Koffie!!!
Yette klopt alleen weet ik dan niet wat er met mijn watervennetje aan de hand is. Het lijkt gewoon een blaar op mijn oogbol en eigenlijk doet het hele ook zeer als ik 'm beweeg. En dat doe je nou eenmaal de hele dag met je ogen dus ik ben even niet zo blij.
Mja, d'r zijn ergere dingen......
Koffie!!!
zaterdag 22 september 2012 om 11:10
Morning!
Heb voor mijn gevoel al een hele dagtaak erop zitten, was om kwart over 6 (!!!) aluit bed,moesten omkwart voor 8 in de auto zitten voor een wedstrijd van zoon om half 9... Maarrrr... was het waard, mooi gewonnen, zoon gescoord èn 2e helft goed gekeeped.
Ga zo maar eens verdermet witte tornado spelen!
Joppie, beterschap, niks vervelender als last hebben van deogen!
Solomio, veel plezier bij Doe Maar, zwaai ook een keer voor mij!
Heb voor mijn gevoel al een hele dagtaak erop zitten, was om kwart over 6 (!!!) aluit bed,moesten omkwart voor 8 in de auto zitten voor een wedstrijd van zoon om half 9... Maarrrr... was het waard, mooi gewonnen, zoon gescoord èn 2e helft goed gekeeped.
Ga zo maar eens verdermet witte tornado spelen!
Joppie, beterschap, niks vervelender als last hebben van deogen!
Solomio, veel plezier bij Doe Maar, zwaai ook een keer voor mij!
zaterdag 22 september 2012 om 19:36