Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:41:

[...]



Girly mag!~



EN waarom spreekt zij niet gewoon Nederlands, Frans, Engels WAT DAN OOK!



Staat me daar een pot te hakkelen!!!Dat vroeg ik me ook al af.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 20:37:

Liezze, hoe oud ben je dan? Dat je Vincent als pubert heb les hebt gegeven...



33



Ik was begin 20 toen. Ik gaf 'm geen dansles hoor, voordat iedereen hier denkt dat ik dat kan.

Ik begeleide zijn dansteam, regelde optredens, zorgde dat het hele zwikje op tijd was etc. Leuke tijd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 23 september 2012 @ 20:40:

En natuurlijk een beetje girly want hij heeft 3 jaar balletacademie gedaan.





Dat zijn soms hele mannelijke dansers hoor!

Voor goed klassiek ballet heb je kracht nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 20:39:

[...]



Of hier in de buurt, mag ook hooren waar ligt die buurt??
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:41:

[...]





Dat denk jij. Ook voor jouw stad zie ik geen vacatures hoor.Ik woon niet in een stad
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 20:43:

[...]





en waar ligt die buurt??'t Gooi
Alle reacties Link kopieren
LEER PRATEN MUTS!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:42:

[...]





Dat zijn soms hele mannelijke dansers hoor!

Voor goed klassiek ballet heb je kracht nodig.Maar je kan toch kracht hebben en girly overkomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:43:

[...]





Ik woon niet in een stad Das waar.
Alle reacties Link kopieren
Sum, hoe was je vakantie eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 23 september 2012 @ 20:49:

Sum, hoe was je vakantie eigenlijk?

Heerlijk!

Veel zon, rosè, lekker gegeten, mooie gesprekken, tranen (komt door de rosè en de mooie gesprekken) en heerlijk liggen lezen aan de rand van het zwembad.

Ik ben echt heerlijk uitgerust!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:50:

[...]



Heerlijk!

Veel zon, rosè, lekker gegeten, mooie gesprekken, tranen (komt door de rosè en de mooie gesprekken) en heerlijk liggen lezen aan de rand van het zwembad.

Ik ben echt heerlijk uitgerust!



Super voor je!

Klinkt idd als een heerlijke vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Delano is toch zeker nog geen 18?
Alle reacties Link kopieren
Nee, zo oud ziet hij er niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit zo'n gaaf nummer!

Maar van wie is het?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
nog niet alles ingepakt omdat ik mijn spijkerbroek kwijt was.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:54:

Delano is toch zeker nog geen 18? Net aan dus..... ik was ook verwonderd. Of wij worden oud of ze blijven er zo lang kinderlijk uit zien....... ik vind het laatste!
Alle reacties Link kopieren
Ik was even weg hoor. Moest mijn apple crumble uit de oven halen en op het slagroomijs scheppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:57:

Ik was even weg hoor. Moest mijn apple crumble uit de oven halen en op het slagroomijs scheppen.

Goffer.....waarom woon jij niet in mijn stadje!

Sterker nog, waarom ben jij mijn buurvrouw niet!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 20:56:

[...]





Net aan dus..... ik was ook verwonderd. Of wij worden oud of ze blijven er zo lang kinderlijk uit zien....... ik vind het laatste! Ik ben het natuurlijk met je eens
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:55:

Ik vind dit zo'n gaaf nummer!

Maar van wie is het?Geen idee.. Kan het niet vinden op internet
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft wel heel korte beetntjes die Neele....
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 20:58:

[...]



Geen idee.. Kan het niet vinden op internetShazam kende het ook al niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:57:

[...]



Goffer.....waarom woon jij niet in mijn stadje!

Sterker nog, waarom ben jij mijn buurvrouw niet!Nou... in jouw stad woont niemand die ik ken, behalve jij!
Alle reacties Link kopieren
Eens met Dan! (goh )

Raar stel samen. Hij was beter in het een en zij in het ander en het zag er gewoon vreemd uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven