Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:11:

Was een heel goed idee Frizz echt....het is een kwestie van doseren

Een gave die ik ook niet helemaal onder de knie heb nog



Wat doe ik nou met de rest van die schaal.



Its kom eens om mijn hoek wonen dan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gemist wat hij deed?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 21:14:

Ik heb even gemist wat hij deed?Nou niets, dat was zo'n beetje het hele probleem
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 21:12:

[...]





Huh?Muhkonnehie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:12:

[...]



Lig nu languit op de bank, poezebeest op onderbenen, laptop op bovenbenen.

Lukt dus wel zoZie je, als mij het lukt moet het bij jou ook passen
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 21:12:

[...]





Huh?Kijk nog even naar die foto's van PP. Op een van de foto's staat ze te kletsen met een Matthew McConnaughy look-a-like-dude die had wel zin in haar geloof ik.
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:11:

[...]





Hoe oud is ze dan? En wat voor kinderen pesten een kitten?

Woensdag wordt ze 8 weken.

Die kinderen trokken aan d'r staart enzo... Stomme kinderen!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat gaan we kijken hè!! MVVVV!
Alle reacties Link kopieren
Zeg Frizz, waarom heb ik jou niet op FB?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:15:

[...]



Woensdag wordt ze 8 weken.

Die kinderen trokken aan d'r staart enzo... Stomme kinderen!!!Nou jaaaaaah zeg. Mijn kittens kwamen ook uit een raar nest. Baasje kwam eens in de zoveel dagen en het héle huis zat onder de ontlasting. Kittens met wormen en vlooien. Echt heel zielig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:17:

Zeg Frizz, waarom heb ik jou niet op FB?Vroegah wel. Heul lang geleden. Of was dat nog Hyves?
Alle reacties Link kopieren
Sum jij bent snelllllll!
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:15:

[...]





Muhkonnehie!Dat heb ik denk ik een beetje gemist, dat verhaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 21:15:

[...]





Kijk nog even naar die foto's van PP. Op een van de foto's staat ze te kletsen met een Matthew McConnaughy look-a-like-dude die had wel zin in haar geloof ik. Ik ga nog even op zoek naar de foto's
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:19:

Sum jij bent snelllllll!

My middle name my dear!

En we waren idd hyvesvrienden, maar die gebruik ik echt al heel lang niet meer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha ja zoek jij ff de foto's. Weet je meteen met wie we waren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:22:

[...]



My middle name my dear!

En we waren idd hyvesvrienden, maar die gebruik ik echt al heel lang niet meerIk heb em niet eens meer.
Alle reacties Link kopieren
Mettieuw gevonden!



En gezien wie er mee was. Eentje dan. De ander ken ik niet
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:17:

[...]





Nou jaaaaaah zeg. Mijn kittens kwamen ook uit een raar nest. Baasje kwam eens in de zoveel dagen en het héle huis zat onder de ontlasting. Kittens met wormen en vlooien. Echt heel zielig.deze zat ook onder vlooien, kon me niks schelen. Heb haar opgepakt en ben weggegaan. Gisteren hele dag bezig geweest met wassen en schoonmaken
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 21:24:

Mettieuw gevonden!



En gezien wie er mee was. Eentje dan. De ander ken ik niet



De ander is het zusje van de een.



Ja ja wat een dude he? Ik moest wel ff moeite doen om em te dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een schoon kleedje heeft ze aan....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik was er weer, ben nu echt bijna klaar (denk ik)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 21:25:

[...]



deze zat ook onder vlooien, kon me niks schelen. Heb haar opgepakt en ben weggegaan. Gisteren hele dag bezig geweest met wassen en schoonmaken Goed gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een kleedje aan naar Zumba. Maar wat voor kleedje is nou geschikt?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 21:24:

Mettieuw gevonden!



En gezien wie er mee was. Eentje dan. De ander ken ik niet Dat was familie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven