Mode & Beauty alle pijlers

DE winterjas

23-09-2012 22:12 31 berichten
Sorry, zit via mobiel dus heb geen zoekfunctie, misschien zijn er al topics over. Maar morgen wil ik een winterjas gaan kopen. Wat ik op het oog heb is een soort legergroene parka (kan geen linkje plakken nu).

Heeeeeeel veel winterjassen die ik nu zie hangen zijn niet mijn smaak/te koud/te kort, etc.

Hebben jullie nog geweldige ideeën voor een warme winterjas? Mijn kledingsmaak is zo'n beetje rock/hipster achtig. Ik heb al een leren jasje, maar dat gaan niet warm genoeg zijn op de fiets als het vriest
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, ik wil ook de ultieme winterjas! :D
Ik heb zoiets ongeveer :

http://www.wehkamp.nl/dam ... parka/C21_MTM_ME1_324795/

Heb hem al een jaar of 5 nu en is nog steeds prima. Hij is lekker warm en sluit dmv rits met zo'n flap erover dus ook geen koude wind daar doorheen. De mijne loopt aan de achterkant rond. Mijn broer noemt me wel altijd Inspector Gadget als ik hem aan heb en het mooie is, heb hem in Tsjechië gekocht bij de Takko voor omgerekend nog geen 15 euro
Leuk model, kleur ben ik niet kapot van (hou niet zo van bruin).

Ik heb het idee dat er alleen maar van die glimmende gewatteerde jassen met ceintuurs hangen, of parka achtige modellen.

En juist het liefst niet te getailleerd, het moet vooral niet netjes worden, daar hou ik helemaal niet van.
@Maleficent Hee, die kwam net in het blauw ook al voorbij in een ander topic. Vind 'm best mooi. Wel merk is dat?
O, ahum. Het merk is best duidelijk zichtbaar.

Leuke jas Ivetje! En wat een super prijs! Dan lach je je idd rot!

Weet iemand of je via mobiel ook een linkje kan plaatsen?
WE nepbontjas

Steps wollen jas ronde hals
quote:misslexie schreef op 23 september 2012 @ 22:18:

@Maleficent Hee, die kwam net in het blauw ook al voorbij in een ander topic. Vind 'm best mooi. Wel merk is dat?'in een ander topic'
Heb deze net besteld http://www.wehkamp.nl/dam ... 0&F=1,2,19,5,17&PI=2&SM=0
quote:Maleficent schreef op 23 september 2012 @ 22:14:

[afbeelding]Wat een raar gebreid lapje zit daar op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
het uitzoeken van DE winterjas is blijkbaar geen eenvoudige zaak, gezien de hoeveelheid topics die daar de afgelopen dagen over geopend is
quote:Mazou schreef op 23 september 2012 @ 22:23:

[...]

'in een ander topic'
Stressed is just desserts spelled backwards

alleen de prijs valt tegen
En...WEET je het al?
Parajumpers!!!!

Kost wel wat maar is zo heerlijk warm!! Heb de mijne met 20% korting gekocht voor 450 euro en na 1,5 winter ben ik er nog steeds super blij mee! Ik wil nooit meer een andere jas!
Met die Parajumpers kan je naar de Noordpool
O, haha, dat was ook Maleficent. Had ik nog even niet door. Nee, ook al niet. Damn, ik ga voor de zoveelste keer koffie zetten vandaag.

Al lijkt ie wel echt als een hobbezak te vallen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven