kwaliteit stijkplank?

23-09-2012 16:24 29 berichten
FF een lekkere suffe vraag. Ik heb totaal geen verstand van strijkplanken, maar begin nu zo onderhand (inmiddels al jaaaren van m'n studentenkamer af, heb een auto, baan, huis, zeg maar een soort van volwassen dus ) echt genoeg te krijgen van het onhandige strijken op bed. En daarnaast krijg ik ook steeds meer kledingstukken die gestreken moeten worden. Kortom, ik wil een strijkplank kopen. Maar ik zie zulke enorm grote prijsverschillen! Waar zit 'm dat nou in? Is een Ikea strijkplank ook goed? Of is er een van de Blokker die 4x zo duur is nou echt veel beter? Ervaringsdeskundigen gevraagd
Tnx! Ik ga eens een rondje google doen.
Bedankt voor de tips en ervaringen! Ook die voor strijkijzer zijn nuttig voor mij
Alle reacties Link kopieren
quote:luni schreef op 23 september 2012 @ 18:21:

[...]

Wat een ellende, investeer dan een paar tientjes meer in een goede.

Je rug gaat maar één keer mee.Is prima hoogte hoor, het probleem zat hem meer in het veulstekleine ijzertje. En die ene keer strijken per maand overleeft mijn rug wel hoop ik
quote:Cateautje schreef op 23 september 2012 @ 18:42:

FF off topic. Ik wil hier geen heel nieuw topic voor openen, dus ik hoop dat TO me vergeeft. Ik heb een vraagje.

Weet iemand of het mogelijk is om ledlampen op een dimmer te zetten?Je kan het beste advies bij de bouwmarkt of lampenwinkel halen, ze zijn niet allemaal op een dimmer te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven