Sexting = vreemdgaan?

23-09-2012 07:55 246 berichten
Alle reacties Link kopieren
b
Succes!
Heel heel veel sterkte!!
Sterkte!
Allemensen wat een naar verhaal. Sterkte!
Heb net je hele topic gelezen en sluit me bij de sterkte-wensers aan. Wat een rotsituatie voor je!
Huts!
Wat een apart fenomeen is zo'n forum toch! Ken je niet maar toch zit ik vanmorgen aan je te denken en hoop ik dat het goed is gegaan!
Heb je een beetje geslapen?
Ik kom me maar even melden.

Ik heb hem geconfronteerd gisteravond met zijn sekstekstjes naar zijn ex. Ik kon het redelijk rustig en beheerst, totdat hij zo ontzettend onverschillig reageerde. Toen heb ik geschreeuwd, gehuild en ik heb 'm zelfs een klap gegeven.

Hij zegt dat het bij teksten is gebleven. Maar hij gaf wel toe dat hij gevoel heeft voor haar. Niet alleen seksueel. Het lijkt hem zo weinig te doen. Het is gekmakend. Ben zo verdrietig. Hoe kan dit nou???

Nu heb ik een kater van de wijn, ben doodop en moet nog gaan werken.. Hij haalt de kinderen op straks en ik ben pas laat thuis. Ik overweeg om bij een vriendin te gaan overnachten. Even afstand nemen is misschien wel goed..
Wat naar voor je! Zeker dat hij er zo onverschillig over doet, hij houdt dus totaal geen rekening met je gevoelens. Misschien wel goed om inderdaad even afstand te nemen, ook om hem te laten merken dat dit niet zomaar iets is.

Heel veel sterkte!
Wat een drama voor die man zeg. EN voor al die andere mannen die ook niets mogen van hun vrouw.

Niet chatten met een vrouw.

Geen seksvideo's kijken.

Niet zelf aan hun pik trekken.

Niet op straat naar een andere vrouw omkijken.

Godallemachtig, het is je eigendom niet.
Sterkte annepompoen! Wat ontzettend naar dat hij er zo laconiek op reageerde... :(

Willem1959, wat een rotreactie zeg! Waarom zou je het als man wel moeten mogen? Heeft niks met eigendom te maken.
Wat een lamzak! Echt serieus onvoorstelbaar dat hij zo onverschillig reageert.

Was hij ook niet geschrokken dat je het had gezien? En schrok hij ook niet van je emotionele reactie? Hoe is het daarna gegaan? Heeft hij je geprobeerd te troosten, geprobeerd uit te leggen hoe het tot stand is gekomen, of gewoon helemaal niks? Zijn jullie daarna 'gewoon' gaan slapen?

Ik zou inderdaad even afstand nemen, ook om jezelf even ademruimte te geven en bedenken wat jij nu wil. Hij heeft blijkbaar gevoelens voor iemand anders en doet daar ook actief iets mee (flirten, sexten, etc) in plaats van met jou te praten. Daarnaast lijkt hij nog eens niet gevoelig wat dat met jou doet. Wil jij er dan nog steeds voor vechten?

Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst!!
Rotreactie? Kom nou. Je moet als man in een relatie op eieren lopen. Terwijl vrouwen vrolijk met hun vibrator aan de slag gaan mag een man helemaal niets.
Ach lieverd toch wat een lul zeg!! Ik kan ook echt geen reden bedenken waarom iemand zo kan omslaan behalve... Durf het bijna niet te zeggen.. Verliefd zijn. Daar kunnen mensen echt heel erg onverschillig en ontzettend gemeen van worden naar hun partner. Heb het zelf verschillende keren zien gebeuren bij vriendinnen. Ik hoop natuurlijk dat dit niet het geval is bij jou! Maar alsnog, dit kan je jezelf niet laten aandoen hoor! Kinderen of niet.. Ik zou inderdaad lekker vanavond bij je vriendin slapen en daarna voor jezelf kiezen en je kinderen kiezen. Laat hem het uitzoeken met zijn ex, ooit krijgt hij hier enorme spijt van. Sterkte

Oja en Willem: ga ergens anders lopen zieken

(een leven zoeken) Pff
Bij mij was diezelfde onverschillige reactie toen ik mijn vriendin confronteerde met zelfde sms's. Raar, eigenlijk. Je verwacht mea culpa, maar krijgt eigenlijk iets heel anders. Voel hij zich misschien eerder betrapt dan schuldig?

Er zit zoals bij ons iets mis in de relatie. Anders heb je die behoefte aan een ander(mentaal in dit geval) niet nodig. Wij gaan naar relatie therapeut om 15 jaar relatie en een kind terug op de rails te trekken.

Er wacht je een moeilijk verwerkingsproces, maar je komt er meestal sterker uit!
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Viva-diva. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik denk dat hij inderdaad verliefd is. Hoe kan hij anders zo schaapachtig reageren op zoiets. Ik kreeg niet eens het gevoel dat hij zich schaamde.. Kan er met m'n pet niet bij :(

Pedroso, wat goed om te horen dat jullie samen vechten. Dat moet wel heel lastig zijn geweest voor je... Ik ben nog niet toe aan de vraag of ik wil vechten Ben nog te boos, te teleurgesteld, te verslagen ook Dank voor je bemoedigende woorden.

Jullie allemaal trouwens. Ik kan het nog niet delen met iemand. Voel me, al is het virtueel, erg gesteund.
quote:-viva-diva- schreef op 23 september 2012 @ 19:03:

Ah:( vind het wel echt lullig. Heb je al je angsten overwonnen en vertrouw je je man en dat flikt hij dit achter je rug om. Ik hoop echt dat het alleen bij het sms-en is gebleven en niet daadwerkelijk vreemdgaan. Sinds het whatsapp/Facebook gebeuren lijkt iedereen ineens vreemd te gaan ( of het gaat gewoon makkelijker). Ik vind echt dat je voor jezelf moet opkomen, laat je niet omver lullen met smoezen van zijn kant. Hij heeft je een rot streek geleverd en dat verdien je niet.

Onzin,veemdgaan is iets van alle tijden.

En als het dan toch ergens begonnen is,denk ik dat de mobiele telefoon/sms het allemaal veel te makkelijk heeft gemaakt.
Ahhhh wat erg voor je Annepon! Ik had gehoopt iets anders te lezen. Het was minder erg geweest als het puur uit geilheid was geweest, verliefdheid is zo veel meer ingrijpender. En jouw gevoelens doen hem niet veel, wat lullig! Wat zuur en verdrietig maar vooral ook klote voor je!

Inderdaad neem even afstand (als dat kan met de kids?) en laat hem maar even nadenken over wat hij nu wil. Direct alle contact verbreken en voor jullie gaan of terug naar zijn ex en dan is het over? Of zie je nog een tussenweg?

Bah bah bah!

Sterkte meid!!
Heel veel sterkte Anne pom
Vind het echt vreselijk voor je. Snap ook helemaal dat je zo ontzettend boos op hem bent geworden. Heel begrijpelijk. Ik zou alleen als ik jou was niet vanavond bij een vriendin gaan slapen, maar tegen je man zeggen dat hij maar ergens anders slaapplek moet gaan zoeken. Hij is fout niet jij en dan moet hij ook maar de consequenties daarvan inzien.

En Willem. Ga alsjeblieft wat nuttigs met je leven doen dan iemand die erg veel verdriet heeft zitten zieken. Je bent overduidelijk een zielig persoon
quote:ladytruckster schreef op 24 september 2012 @ 12:49:

[...]

Onzin, veemdgaan is iets van alle tijden.

En als het dan toch ergens begonnen is,denk ik dat de mobiele telefoon/sms het allemaal veel te makkelijk heeft gemaakt.Precies. Wij leven nu eenmaal in een digitale tijdperk. Alle berichten worden razendsnel verstuurd en WWW bekend gemaakt.

Mensen (niet iedereen) hebben ook de behoefte om zich te presenteren via social media.

Dat is het nieuwe CV.

Bovendien worden affaires op Fora (zoals dit) uitgebreid besproken.

Vreemdgaan van beroemdheden worden uitvergroot in de media.

Smartphones, I-Pad, WiFi etc. Je kunt tegenwoordig ook overal het WWW op, zelfs als je op de Plee zit.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik gooi 'm er nog maar een keer in...wanne kutjanus!

Verder eens met Ginny, ik vind dat hij maar een paar dagen ergens anders heen moet en niet jij! Hij loopt tenslotte te kutten en niet jij.

Enne...niet iedereen hier zal het met me eens zijn, maar net goed dat je 'm een muilpeer hebt verkocht!
Huts!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:annepompoen schreef op 24 september 2012 @ 10:48:

Ik kom me maar even melden.

Ik heb hem geconfronteerd gisteravond met zijn sekstekstjes naar zijn ex. Ik kon het redelijk rustig en beheerst, totdat hij zo ontzettend onverschillig reageerde. Toen heb ik geschreeuwd, gehuild en ik heb 'm zelfs een klap gegeven.

Hij zegt dat het bij teksten is gebleven. Maar hij gaf wel toe dat hij gevoel heeft voor haar. Niet alleen seksueel. Het lijkt hem zo weinig te doen. Het is gekmakend. Ben zo verdrietig. Hoe kan dit nou???

Nu heb ik een kater van de wijn, ben doodop en moet nog gaan werken.. Hij haalt de kinderen op straks en ik ben pas laat thuis. Ik overweeg om bij een vriendin te gaan overnachten. Even afstand nemen is misschien wel goed..

dikke voor jou

hij heeft gevoel voor haar.... jeetje dat is niet in een weekje weer over, dat gevoel. Weet je zeker dat ze alleen whatsappen en elkaar echt niet al afgelebberd hebben. Anders zou ik ook even een afspraak voor een soa-test maken. Begrijp dat je hoofd er niet naar staat, maar ik geloof niet dat een man gevoel voor een andere dame heeft, en dan geile berichten stuur, maar elkaar nog niet gezien hebben....

sterkte....
quote:willem1959 schreef op 24 september 2012 @ 10:59:

Wat een drama voor die man zeg. EN voor al die andere mannen die ook niets mogen van hun vrouw.

Niet chatten met een vrouw.

Geen seksvideo's kijken.

Niet zelf aan hun pik trekken.

Niet op straat naar een andere vrouw omkijken.

Godallemachtig, het is je eigendom niet.

Daar gaat het toch niet over?

Hij heeft gevoelens voor een andere dame en zit op het randje van vreemdgaan (of is al gebeurd). dat is heel wat anders dan sex met jezelf...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven