Inrichting inloopkast
maandag 24 september 2012 om 19:35
Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort verhuist en ik heb nu eindelijk een inloopkast!
Weliswaar een gedeelde inloopkast met vriendlief en hij is niet al te groot.
Nu stuit ik tegen het volgende probleem aan.
Ik heb geen idee hoe ik mijn sieraden kan opbergen. Ik heb elke dag wel bijpassende sieraden aan bij mij kleding, dus ik moet er makkelijk bij kunnen. Ik wil dus niet steeds aparte doosjes open maken en elke ochtend moeten zoeken.
Heeft iemand misschien een goede oplossing hiervoor?
Ik ben sinds kort verhuist en ik heb nu eindelijk een inloopkast!
Weliswaar een gedeelde inloopkast met vriendlief en hij is niet al te groot.
Nu stuit ik tegen het volgende probleem aan.
Ik heb geen idee hoe ik mijn sieraden kan opbergen. Ik heb elke dag wel bijpassende sieraden aan bij mij kleding, dus ik moet er makkelijk bij kunnen. Ik wil dus niet steeds aparte doosjes open maken en elke ochtend moeten zoeken.
Heeft iemand misschien een goede oplossing hiervoor?
maandag 24 september 2012 om 19:37
maandag 24 september 2012 om 19:39
quote:Travis schreef op 24 september 2012 @ 19:37:
http://dhini.nl/2012/03/10/tip-sieraden ... xenos/Daar dacht ik ook aan. Als je hem dicht doet heb je een passpiegel
http://dhini.nl/2012/03/10/tip-sieraden ... xenos/Daar dacht ik ook aan. Als je hem dicht doet heb je een passpiegel
maandag 24 september 2012 om 19:50
In mijn vorige huis had ik aan de binnenkant van de kledingkastdeuren handgreepjes waar ik kettingen aan het hangen. Gewoon het slotje dichtdoen en het hangt en kan er ook niet afvallen.
Dat was erg makkelijk uitzoeken. Oorbellen e.d had ik nog wel in doosjes, maar daar kun je oa bij de xenos hele handige rekjes voor kopen. Ik had daar toen geen plaats voor.
Dat was erg makkelijk uitzoeken. Oorbellen e.d had ik nog wel in doosjes, maar daar kun je oa bij de xenos hele handige rekjes voor kopen. Ik had daar toen geen plaats voor.
maandag 24 september 2012 om 19:53
Laatst kwam ik iets tegen wat ik heel grappig vond, en ook nog handig. Google maar eens op opbergjurkje sieraden. 3e treffer geloof ik. Een little black dress met allemaal vakjes erop waar je sieraden in kunt doen en aan kunt hangen. Ideaal voor in je kast! Hij was laatst bij groupon, dus misschien kun je m daar nog goedkoop scoren.
maandag 24 september 2012 om 20:04
quote:lilalinda schreef op 24 september 2012 @ 19:59:
Ik ben TE jaloers, ga niet eens antwoorden!
Zou inderdaad aan de binnenkant van de deur stangen schroeven daar moet je aardig wat kettingenen armbanden aan kunnen hangen. Je kan voor oorbellen eventueel ook een stuk schuimrubber aan de binnenkant van de kastdeur plakken en daar oorbellen insteken, moet je wel de stoppertjes (weet niet hoe dat officieel heet) ergens anders bewaren.
Ik ben TE jaloers, ga niet eens antwoorden!
Zou inderdaad aan de binnenkant van de deur stangen schroeven daar moet je aardig wat kettingenen armbanden aan kunnen hangen. Je kan voor oorbellen eventueel ook een stuk schuimrubber aan de binnenkant van de kastdeur plakken en daar oorbellen insteken, moet je wel de stoppertjes (weet niet hoe dat officieel heet) ergens anders bewaren.
maandag 24 september 2012 om 20:27
Oplossingen die ik in de loop der jaren succesvol heb gebruikt:
Bord met spijkertjes om je hangoorbellen aan op te hangen
Kledinghanger met meerdere haakjes naast elkaar, voor kettingen (Krijg het niet gegoogled sorry, maar is ideaal)
Sieradenkistjes: 1 bijoux, 1 juwelen
Oorbellen bewaar ik nu bij elkaar in van die kleine afsluitbare zakjes, sealbags heten ze geloof ik. Alle sealbags in een mooi doosje.
Bord met spijkertjes om je hangoorbellen aan op te hangen
Kledinghanger met meerdere haakjes naast elkaar, voor kettingen (Krijg het niet gegoogled sorry, maar is ideaal)
Sieradenkistjes: 1 bijoux, 1 juwelen
Oorbellen bewaar ik nu bij elkaar in van die kleine afsluitbare zakjes, sealbags heten ze geloof ik. Alle sealbags in een mooi doosje.
maandag 24 september 2012 om 22:50
http://www.anotherfashion ... peat-dg-zalando-ti-sento/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 24 september 2012 om 22:51
http://www.google.nl/imgr ... 0&ved=1t:429,r:4,s:0,i:83
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 27 september 2012 om 02:07
Ik ben bij de xenos geweest en ik heb de "sieradeninloopkast" gekocht! Ik had ook een spiegel nodig is 2 vliegen in 1 klap. Ik ben nu ook bezig om iets uit te vogelen met het kant. Volgens mij staat het supersexy!
Voor mijn make up heb ik de opbergers van ikea die je in je ladekast moet bewaren. Super handig en overzichtelijk.
Vriendlief is zelfs trots op de ruimte en heeft nu mooie spotjes ingebouwd.
Laatst merkte ik toen er visite kwam hij express de deur open had laten staan met de spotjes een beetje aan op een mooie sfeervolle stand hahahaha :Imao:
Voor mijn make up heb ik de opbergers van ikea die je in je ladekast moet bewaren. Super handig en overzichtelijk.
Vriendlief is zelfs trots op de ruimte en heeft nu mooie spotjes ingebouwd.
Laatst merkte ik toen er visite kwam hij express de deur open had laten staan met de spotjes een beetje aan op een mooie sfeervolle stand hahahaha :Imao: