Familietent aanschaf...
vrijdag 14 september 2012 om 21:50
Goedenavond allemaal,
We zijn ons aan het oriënteren in kampeerwereld omdat we in de zomer van 2013 willen gaan kamperen met een tent. Nu heb ik al heel wat tenten voorbij zien komen, van heeeel duur tot gemiddeld en goedkoper. Wie kan me helpen met gebruikerservaringen? Onze eisen zijn:
-makkelijk op te zetten (oppomptent lijkt ons wel wat, maar Karsten vinden we a) te duur en b) lelijk door weinig ramen, zijn er alternatieven?)
-We zijn met 2 volw. en 2 kinderen van 1 en 4 jaar.
-Hij moet met flinke wind en regen geen last hebben
-niet te zwaar, wel ademend...
Ook twijfelen we tussen 2e hands en nieuw.
Zowiezo willen we gaan kijken bij een kampeerzaak maar nu zijn we alleen nog op internet gericht.
Alle ervaringen zijn welkom!
Alvast bedankt.
We zijn ons aan het oriënteren in kampeerwereld omdat we in de zomer van 2013 willen gaan kamperen met een tent. Nu heb ik al heel wat tenten voorbij zien komen, van heeeel duur tot gemiddeld en goedkoper. Wie kan me helpen met gebruikerservaringen? Onze eisen zijn:
-makkelijk op te zetten (oppomptent lijkt ons wel wat, maar Karsten vinden we a) te duur en b) lelijk door weinig ramen, zijn er alternatieven?)
-We zijn met 2 volw. en 2 kinderen van 1 en 4 jaar.
-Hij moet met flinke wind en regen geen last hebben
-niet te zwaar, wel ademend...
Ook twijfelen we tussen 2e hands en nieuw.
Zowiezo willen we gaan kijken bij een kampeerzaak maar nu zijn we alleen nog op internet gericht.
Alle ervaringen zijn welkom!
Alvast bedankt.
zondag 23 september 2012 om 13:54