Mode & Beauty alle pijlers

Uggs

24-09-2012 22:05 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren vond ik ze verschrikkelijk, maar krijg meer de neiging om er deze winter aan toe te geven.. Wat vinden jullie van Uggs?
Vreselijk.. Maar ik overweeg ze toch ook.

Heb koude voeten de hele godganse tijd en moet nieuwe laarzen.
Internagelaktisch
Ze zijn idd heel lelijk , ach ja ze zitten super lekker , dus wat houd je tegen ? Maar wel de echte dan ...
Nee, nee en nog eens nee

Dan maar koude voeten
Ik vind ze mooi en ze lopen ook nog eens heerlijk. Heb niet voor niks 8 paar laarzen in de kast staan en dan ook nog 5 paar andere schoenen van ugg australia.
Ik ben dit jaar overstag gegaan. Na jaren haat. En nu? Ik wil ze niet meer uit doen. Ze zitten heerlijk. En warme voeten. Ik zou het doen als ik jou was. Het is een rib uit je lijf (de mijne waren 280 euro. Niet omrekenen in guldens...) maar oh wat ben ik er blij mee 's ochtends vroeg op het station.

Nu is het nog niet heel koud maar straks wel. Snowboots aan als er sneeuw ligt en daarna m'n Uggs aan.

Gewoon doen dus.
Ik vind veel Uggs lelijk maar de mijne vind ik heel mooi

En ze zitten zó lekker warm en zacht.
haha, ik zit er ook aan te denken, ze zijn zo lelijk maar zitten lekker en zo warm... wat een dilemma haha !
Vraag me af waarom comfort toch altijd de beweegreden is: crocs, uggs... Gruwelijk lelijk, en er zijn ook echt wel mooie bontgevoerde laarzen op de markt hoor.
Dat concept is van mij gejat. Ik bekleedde vroeger al de laarzen en klompen met schapenvacht.
Ze zijn vreselijk, ze blijven vreselijk...en toch heb ik 2 paar in de kast staan

Het zijn het enige schoeisel waarin mijn stalpootjes warm blijven in de winter buiten in het bos
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ze zitten heerlijk en charmant ben ik toch al niet dus ja, ik draag ze.

Nu ik een gevaarlijk goedkoop adresje heb gevonden gaat het helemaal mis met me ben ik bang.

Sorry.
Maaarrrr, kijk, ik vind ze lelijk en draag ze niet.

Maar waarom dragen vrouwen ze ook nu al? Zag vandaag (het was toch niet koud) iemans in uggs
Heb n paar Ugg Jillians en krijg er altijd heel veel complimenten over, iedereen is verbaasd dat t Uggs zijn. En ze zitten heerlijk!
Lekker!!! Ik draag ze als pantoffeltjes! Ik vind ze zoooo lekker warm!! Ik moet nieuwe.
Jaaah, weer een gelegenheid om mijn UGGs Knightbridges te promoten

Lelijk zijn ze he?
quote:bammetjebamie schreef op 24 september 2012 @ 22:13:

Ze zitten heerlijk en charmant ben ik toch al niet dus ja, ik draag ze.

Nu ik een gevaarlijk goedkoop adresje heb gevonden gaat het helemaal mis met me ben ik bang.

Sorry.Kun je iets meer vertellen over dat adres? Ik ben ook opzoek naar een goedkopere optie (omdat ik ze toch al lilluk vind ga ik niet de volle mep voor echte betalen)
Internagelaktisch
Ik heb ze vandaag niet aangedaan maar ik zat wel te twijfelen. Niet omdat het nou zo koud was maar omdat ik ze al maanden zo mis aan mijn voeten.

En nee, ze zijn niet sexy. Een mannelijke collega zei een keer tegen me: je weet dat mannen dit heel onsexy vinden? Tja, dat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.

Ik draag ze zelfs expres als ik 's avonds laat alleen over straat moet
Ik heb er een aantal en ze zijn nog altijd even mooi als toen ik ze een aantal jaren geleden kocht. Maar let wel: ik draag ze alleen bij min-temperaturen, anders vind ik het onzin.
quote:sweetgirl8 schreef op 24 september 2012 @ 22:19:

Ik heb ze vandaag niet aangedaan maar ik zat wel te twijfelen. Niet omdat het nou zo koud was maar omdat ik ze al maanden zo mis aan mijn voeten.

En nee, ze zijn niet sexy. Een mannelijke collega zei een keer tegen me: je weet dat mannen dit heel onsexy vinden? Tja, dat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.

Ik draag ze zelfs expres als ik 's avonds laat alleen over straat moet En toch krijg ik van veel mannen complimenten over mijn Ugg laarzen, raar maar waar. Uiteraard niet zoveel als over mn killerheels maar toch
Niet sexy? Nou en? Wel lekker comfortabel..
Ik zat net op marktplaats te kijken en kreeg van vriend (Die net even bij me kwam liggen en mee keek) geen negatief commentaar.

Dat scheelt alweer en maakt mn keuze makkelijker haha
Internagelaktisch
Zolang het maar wel echte zijn. Die neppe uggs waarin je de hiel meteen uitloopt en de zool te dun is vind ik persoonlijk geen gezicht.
Mijn ledematen zijn nu al hele dagen ijskoud, dus ik kijk met angst en beven naar het moment dat het echt koud gaat worden. Maar Uggs Maar ik loop soiezo nooit op schoenen zonder hakken.

Ik glibber en glij wel weer met koude voeten door de winter heen
quote:opgeprikt schreef op 24 september 2012 @ 22:23:

[...]

En toch krijg ik van veel mannen complimenten over mijn Ugg laarzen, raar maar waar. Uiteraard niet zoveel als over mn killerheels maar toch Ik moet zeggen dat er inderdaad een mannelijke collega was die toegaf mijn Uggs wél sexy te vinden. Toevallig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven