Uggs
dinsdag 25 september 2012 om 20:46
quote:tringtring schreef op 25 september 2012 @ 20:42:
Er zijn tig andere laarzen die ook warm zijn, dus waarom zoiets onflatteus dragen, enkel omdat er meerdere mensen in lopen?
Als je het koud hebt kan je ook hemdjes dragen en thermo sokken... Toch?Waar lees jij dat mensen ze dragen enkel omdat meerdere mensen er in lopen???
Er zijn tig andere laarzen die ook warm zijn, dus waarom zoiets onflatteus dragen, enkel omdat er meerdere mensen in lopen?
Als je het koud hebt kan je ook hemdjes dragen en thermo sokken... Toch?Waar lees jij dat mensen ze dragen enkel omdat meerdere mensen er in lopen???
dinsdag 25 september 2012 om 20:52
Uggs !! I love Them!!eerlijk waar ik draag vanaf nu geen andere laarzen meer !! Of mijn minnetonkas ook met schapevacht dan
ik heb niet voor Niets 11 paar en daarnaar nog andere artikelen van ugg Australia
En dit zeg ik absoluut niet om op te scheppen , maar t is een verslaving geworden !!! Zoo heerlijk ! En gelukkig is manlief ook verslaafd
:) ik heb hem inmiddels okk 4 paar aangesmeerd :p .
Ze zijn warm en Comfi alles wat ok nodig heb met dit weer
:)
Echt ik raad ze aan .. Ze zijn prijzig , maar je krijgt er geen spijt van
En dit zeg ik absoluut niet om op te scheppen , maar t is een verslaving geworden !!! Zoo heerlijk ! En gelukkig is manlief ook verslaafd
Ze zijn warm en Comfi alles wat ok nodig heb met dit weer
Echt ik raad ze aan .. Ze zijn prijzig , maar je krijgt er geen spijt van
dinsdag 25 september 2012 om 20:58
Ik zweer bij Uggs. Elegant is anders en je gaat vanzelf sloffen maar zo warm.....zo comfortabel.
Ik ben een onwijze kouwkleum en had soms zulke koude voeten in de winter dat het pijn deed. Ondanks speciale laarzen, dikke sokken etc...Voor mij zijn ze dus in de eerste plaats functioneel maar vind ze op de 1 of andere manier ook bij de winter horen.
Een lekkere dikke jas, handschoenen en een muts (als het echt koud is) en dan Uggs.....heerlijk.
Het heeft mij eigenlijk nooit zo geinteresseerd of mensen Uggs wel of niet afkeuren of dat ze met bepaalde types geassocieerd worden.
Je hebt tegenwoordig zoveel soorten, kleuren en modellen Uggs dus sla je slag...
Ik ben een onwijze kouwkleum en had soms zulke koude voeten in de winter dat het pijn deed. Ondanks speciale laarzen, dikke sokken etc...Voor mij zijn ze dus in de eerste plaats functioneel maar vind ze op de 1 of andere manier ook bij de winter horen.
Een lekkere dikke jas, handschoenen en een muts (als het echt koud is) en dan Uggs.....heerlijk.
Het heeft mij eigenlijk nooit zo geinteresseerd of mensen Uggs wel of niet afkeuren of dat ze met bepaalde types geassocieerd worden.
Je hebt tegenwoordig zoveel soorten, kleuren en modellen Uggs dus sla je slag...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dinsdag 25 september 2012 om 21:12
Uggs, love them!! Ik heb intussen 7 paar bij elkaar gespaard en die dingen helpen me de winter echt door. Geen koude voeten, niet dat eeuwige gekleum en ik vind ze dus wel gewoon mooi, wat een ander ervan vindt interesseert me niet zoveel. Ik heb overigens de 'slof' Uggs, maar ook Uggs met een hak en de Uggs sneakers, dus ik kom de winter wel weer door!
dinsdag 25 september 2012 om 21:13
dinsdag 25 september 2012 om 21:17
dinsdag 25 september 2012 om 21:22
Hatseklats, zijn die gympen ook gevoerd? Dus ook echt lekker warm in de winter? Ik zag ze net op de site, erg leuk!
Heb nog wat gezocht naar goede vervanging voor Uggs, van een euro of 80. Kan niks vinden. Heel erg groot is mijn portemonnee ook niet en als ik koop wat ik wil dan ben ik failliet. Weet iemand nog een beetje goed merk wat wel betaalbaar is?
Heb nog wat gezocht naar goede vervanging voor Uggs, van een euro of 80. Kan niks vinden. Heel erg groot is mijn portemonnee ook niet en als ik koop wat ik wil dan ben ik failliet. Weet iemand nog een beetje goed merk wat wel betaalbaar is?
dinsdag 25 september 2012 om 21:22
quote:Ivetje schreef op 25 september 2012 @ 21:11:
Shoe-store.net staat niet op de site van ugg australia volgens mij. Zijn dus niet bij ze aangesloten, dus daar zou ik niet zo snel bestellen eerlijk gezegd.
Stond ie toen wel, is (was iig) gewoon officiële dealer, heb ik gecontroleerd want ga geen risico lopen met zulke bedragen. Vriendin had dezelfde laarzen in NL gekocht en hebben alles vergeleken, 100% hetzelfde.
Word jij trouwens nooit eens moe van je rol als de vivaforum Ugg-politie?
Shoe-store.net staat niet op de site van ugg australia volgens mij. Zijn dus niet bij ze aangesloten, dus daar zou ik niet zo snel bestellen eerlijk gezegd.
Stond ie toen wel, is (was iig) gewoon officiële dealer, heb ik gecontroleerd want ga geen risico lopen met zulke bedragen. Vriendin had dezelfde laarzen in NL gekocht en hebben alles vergeleken, 100% hetzelfde.
Word jij trouwens nooit eens moe van je rol als de vivaforum Ugg-politie?
dinsdag 25 september 2012 om 21:24
Hatseklats : ze staan niet als officiële dealer op de site van ugg australia. En op die site staan alle officiële online dealers. Houd dus in dat shoe-store geen officiële dealer is. Dan rest dus de vraag waar ze hun uggs vandaan hebben, want als ze ze via ugg australia krijgen, zouden ze ook in die lijst met dealers staan.
Kan best zijn dat ze uggs verkopen, maar dan niet op de officiële manier en ik persoonlijk kijk daar erg mee uit.
Kan best zijn dat ze uggs verkopen, maar dan niet op de officiële manier en ik persoonlijk kijk daar erg mee uit.
woensdag 26 september 2012 om 01:52
quote:Ratteke schreef op dinsdag 25 september 2012 21:22 Hatseklats, zijn die gympen ook gevoerd? Dus ook echt lekker warm in de winter? Ik zag ze net op de site, erg leuk!
Heb nog wat gezocht naar goede vervanging voor Uggs, van een euro of 80. Kan niks vinden. Heel erg groot is mijn portemonnee ook niet en als ik koop wat ik wil dan ben ik failliet. Weet iemand nog een beetje goed merk wat wel betaalbaar is? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Bearpaw_(footwear), o.a bij Zalando
Heb nog wat gezocht naar goede vervanging voor Uggs, van een euro of 80. Kan niks vinden. Heel erg groot is mijn portemonnee ook niet en als ik koop wat ik wil dan ben ik failliet. Weet iemand nog een beetje goed merk wat wel betaalbaar is? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Bearpaw_(footwear), o.a bij Zalando