Uggs
maandag 24 september 2012 om 22:25
quote:Maaique schreef op 24 september 2012 @ 22:19:
[...]
Kun je iets meer vertellen over dat adres? Ik ben ook opzoek naar een goedkopere optie (omdat ik ze toch al lilluk vind ga ik niet de volle mep voor echte betalen)Woon je ver van België? In Antwerpen en Brussel zijn ze er voor 15 a 20 ¤ . Waarschijnlijk in NL ook wel maar ben van BE dus dat is het enige wat ik weet
[...]
Kun je iets meer vertellen over dat adres? Ik ben ook opzoek naar een goedkopere optie (omdat ik ze toch al lilluk vind ga ik niet de volle mep voor echte betalen)Woon je ver van België? In Antwerpen en Brussel zijn ze er voor 15 a 20 ¤ . Waarschijnlijk in NL ook wel maar ben van BE dus dat is het enige wat ik weet
maandag 24 september 2012 om 22:27
quote:Eddie83 schreef op 24 september 2012 @ 22:24:
Zolang het maar wel echte zijn. Die neppe uggs waarin je de hiel meteen uitloopt en de zool te dun is vind ik persoonlijk geen gezicht.
Er is wel een groot verschil tussen '7,50 neppers' en ' 80 euro neppers' ..
Die waar je zo naast gaat lopen vind ik echt afzichtelijk haha.
Maar een vriendin van me heeft goede neppers en die loopt er al 2jr prima op.
Zolang het maar wel echte zijn. Die neppe uggs waarin je de hiel meteen uitloopt en de zool te dun is vind ik persoonlijk geen gezicht.
Er is wel een groot verschil tussen '7,50 neppers' en ' 80 euro neppers' ..
Die waar je zo naast gaat lopen vind ik echt afzichtelijk haha.
Maar een vriendin van me heeft goede neppers en die loopt er al 2jr prima op.
Internagelaktisch
quote:sara_aras schreef op 24 september 2012 @ 22:25:
[...]
Woon je ver van België? In Antwerpen en Brussel zijn ze er voor 15 a 20 ¤ . Waarschijnlijk in NL ook wel maar ben van BE dus dat is het enige wat ik weet
Oh.. Ja ik woon kop NH haha.
Ik had gehoopt op een leuke website
Thnx anyway!
[...]
Woon je ver van België? In Antwerpen en Brussel zijn ze er voor 15 a 20 ¤ . Waarschijnlijk in NL ook wel maar ben van BE dus dat is het enige wat ik weet
Thnx anyway!
Internagelaktisch
maandag 24 september 2012 om 22:28
quote:Liezze schreef op 24 september 2012 @ 22:24:
Mijn ledematen zijn nu al hele dagen ijskoud, dus ik kijk met angst en beven naar het moment dat het echt koud gaat worden. Maar Uggs Maar ik loop soiezo nooit op schoenen zonder hakken.
Ik glibber en glij wel weer met koude voeten door de winter heen Je hebt ook uggs met hakken.
http://www.uggsbootsoutle ... h-heel-shoes/20119196.jpg
Mijn ledematen zijn nu al hele dagen ijskoud, dus ik kijk met angst en beven naar het moment dat het echt koud gaat worden. Maar Uggs Maar ik loop soiezo nooit op schoenen zonder hakken.
Ik glibber en glij wel weer met koude voeten door de winter heen Je hebt ook uggs met hakken.
maandag 24 september 2012 om 22:30
maandag 24 september 2012 om 22:31
Eigenlijk ben ik anti UGG, maar ik zag van het weekend een paar hele mooie eigenlijk nog mooier dan dat ze op het plaatje staan. Alleen de prijs vind ik minder..
http://shop.nordstrom.com ... olor=Fawn&resultback=7030
Volgens mij mag de link wel niet, maar goed..
http://shop.nordstrom.com ... olor=Fawn&resultback=7030
Volgens mij mag de link wel niet, maar goed..
maandag 24 september 2012 om 22:32
maandag 24 september 2012 om 22:33
quote:Maaique schreef op 24 september 2012 @ 22:27:
[...]
Thnx anyway!
Als je googelt op het merk en dan online dan kom je er vanzelf.
Maar voor 15 á 20 euro slaag je daar ook niet hoor.
Als je echt goedkope nepperds wilt dan kan je vanaf donderdag bij de Lidl terecht maar die zijn natuurlijk niet goeden niet mooi.
[...]
Thnx anyway!
Als je googelt op het merk en dan online dan kom je er vanzelf.
Maar voor 15 á 20 euro slaag je daar ook niet hoor.
Als je echt goedkope nepperds wilt dan kan je vanaf donderdag bij de Lidl terecht maar die zijn natuurlijk niet goeden niet mooi.
maandag 24 september 2012 om 22:33
quote:lilalinda schreef op 24 september 2012 @ 22:16:
Maaarrrr, kijk, ik vind ze lelijk en draag ze niet.
Maar waarom dragen vrouwen ze ook nu al? Zag vandaag (het was toch niet koud) iemans in uggs
Gewoon omdat het kan. En in de zomer zag ik er ook meiden op lopen. Toen het nog 15 graden warmer was.
Ik ga morgen maar eens kijken naar de nieuwste modellen. Nu ga ik voor wat kortere. Heb nu de Bailey Button met 3 knopen.
Maaarrrr, kijk, ik vind ze lelijk en draag ze niet.
Maar waarom dragen vrouwen ze ook nu al? Zag vandaag (het was toch niet koud) iemans in uggs
Gewoon omdat het kan. En in de zomer zag ik er ook meiden op lopen. Toen het nog 15 graden warmer was.
Ik ga morgen maar eens kijken naar de nieuwste modellen. Nu ga ik voor wat kortere. Heb nu de Bailey Button met 3 knopen.
maandag 24 september 2012 om 22:37
quote:sara_aras schreef op 24 september 2012 @ 22:28:
[...]
Je hebt ook uggs met hakken.
Goh! Nooit geweten! Maar zitten deze dan ook zo lekker warm als die pantoffels waar iedereen mee loopt?
*vind ze trouwens niet echt geweldig mooi*
[...]
Je hebt ook uggs met hakken.
Goh! Nooit geweten! Maar zitten deze dan ook zo lekker warm als die pantoffels waar iedereen mee loopt?
*vind ze trouwens niet echt geweldig mooi*
maandag 24 september 2012 om 22:40
Ik hou van mijn Uggs... ik heb dan ook meerdere paren. Ook van andere merken, uit Australie.
Sexy zijn ze niet, maar wel zooo comfortabel! Ik heb steunzooltjes en een hallux valgus teen, die in veel strakke laarzen pijn gaat doen. Maar Uggs lijken voor mij gemaakt
Mijn favoriete zijn de leren kensingtons. Die zijn pas ECHT warm.. en ook nog water dicht!
Sexy zijn ze niet, maar wel zooo comfortabel! Ik heb steunzooltjes en een hallux valgus teen, die in veel strakke laarzen pijn gaat doen. Maar Uggs lijken voor mij gemaakt
Mijn favoriete zijn de leren kensingtons. Die zijn pas ECHT warm.. en ook nog water dicht!
maandag 24 september 2012 om 22:40
quote:opgeprikt schreef op 24 september 2012 @ 22:34:
[...]
Nou word ik toch best nieuwsgierig
Hahahahaha, iets in de trant van "als je dan zulke strakke kleren aanhebt vergroten Uggs het contrast met de rest van je lijf"
Ik moet wel zeggen dat ik hem heb zitten pushen om het uit te leggen, ik was geïntrigeerd
[...]
Nou word ik toch best nieuwsgierig
Hahahahaha, iets in de trant van "als je dan zulke strakke kleren aanhebt vergroten Uggs het contrast met de rest van je lijf"
Ik moet wel zeggen dat ik hem heb zitten pushen om het uit te leggen, ik was geïntrigeerd
maandag 24 september 2012 om 22:45
Ik vind Uggs echt heel erg lelijk. Sommigen gaan nog net, maar vooral die klassieke standaard Uggs vind ik veel te lomp. Ik geloof vast dat ze lekker warm zijn, maar ik snap nooit zo goed waarom mensen het daarop gooien. Alsof dat de enige warme schoenen zijn. Zeg dan gewoon dat je ze mooi vindt, denk ik dan.
maandag 24 september 2012 om 22:46
Jeetje waar wonen jullie allemaal, dat je met onherbergzame temperaturen constant buiten bent en er dus noodgedwongen als een malloot bij moet lopen?
Ik woon in Nederland, het is er zelden echt koud en als dat zo is ben ik over het algemeen niet meer dan een half uur per keer buiten. Verder in huis, kantoor, bus, auto, trein, winkel... nou ja noem maar op.
Mocht ik langer in de sneeuw in een bos ofzo moeten lopen (één á twee keer per jaar) trek ik mijn gevoerde rubberlaarzen aan. Ik ga natuurlijk niet dagelijks met zulk stom schoeisel over straat.
Lijkt me echt een nadeel aan in een koud land wonen, dat je geen mooie laarsjes en schoenen enzo aan kunt.
Ik woon in Nederland, het is er zelden echt koud en als dat zo is ben ik over het algemeen niet meer dan een half uur per keer buiten. Verder in huis, kantoor, bus, auto, trein, winkel... nou ja noem maar op.
Mocht ik langer in de sneeuw in een bos ofzo moeten lopen (één á twee keer per jaar) trek ik mijn gevoerde rubberlaarzen aan. Ik ga natuurlijk niet dagelijks met zulk stom schoeisel over straat.
Lijkt me echt een nadeel aan in een koud land wonen, dat je geen mooie laarsjes en schoenen enzo aan kunt.