Mode & Beauty alle pijlers

Stiksels verven?

25-09-2012 17:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zwarte jas besteld die grijze naden op de armen en schouderbladen blijkt te hebben wat ik bijzonder lelijk vindt. Is dat makkelijk zwart te verven? Alleen de stiksels dus..
Alleen de stiksels? Hoe zie je dat voor je dan? Je kunt moeilijk de stiksels apart in een verfbadje gooien.

Sowieso zijn stiksels vaak wat moeilijk te verven, vooral als ze van polyester zijn.
Ik neem aan dat TO de hele jas in de verf gooit en hoopt dat de stiksel ook zwart worden. Ik zou er niet aan beginnen en de jas ruilen.
Stiksels zijn meestal van polyester en verf pakt alleen op kantoen en zijde. Gaat waarschijnlijk niet werken dus.
In elk geval niet met die Dylon verf.
Misschien met een watervaste fijnlijner. is wel veel werk, en je moet een vaste hand hebben
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik heb wel ervaring met testikels verven.
Ohja met een stift is misschien ook wel een goed idee! Was je er ook niet uit als je het met watervaste stift doet?

Ruilen is niet echt een optie aangezien ze waarschijnlijk allemaal zo zijn.
Je kunt de stiksels eruit halen en opnieuw stikken met zwart garen. Stiksels verven lukt niet omdat het spul waar het van gemaakt is geen verf opneemt
Met een goede watervaste stift was je het er niet uit. Dus een zwarte textielmarker te koop bij naaibenodigdhedenwinkel
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Textielmarker it is, thanks! Dat het veel werk is is niet zo erg. Het is maar eenmalig. Pakt dat ook op syntetisch garen dan? Weet niet wat ze gebruikt hebben.
quote:lookatme schreef op 25 september 2012 @ 19:45:

Ik heb wel ervaring met testikels verven.Dat vindt TO vast fijn om te weten
quote:blauwbloempje schreef op 25 september 2012 @ 20:51:

Ohja met een stift is misschien ook wel een goed idee! Was je er ook niet uit als je het met watervaste stift doet?

Ruilen is niet echt een optie aangezien ze waarschijnlijk allemaal zo zijn.Ruilen voor een ander model/geld terug bedoelde ik eigenlijk. Ik zou geen zin hebben om zo aan te moeten rommelen met mijn nieuwe jas, die moet gewoon goed zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven