Mode & Beauty alle pijlers

Dwaze Dagen

26-09-2012 20:25 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja Ja ze staan weer voor de deur! de dwaze dagen van de Bijekorf.

Persoonlijk ben ik een enorme fan, en ik heb die boekjes al uitgespit met alles wat ik wil hebben.

Maar ik kan zeker beg rijpen dan mensen er ook een ontzettende hekel aan hebben. Wat vind jij ervan?

Ik heb mijn verlanglijstje al klaar
quote:frizzy schreef op 26 september 2012 @ 21:37:

[...]

Okeeeeeee. Alleen de agenda dus. Pfffff!Als je in de verleiding komt voor het clinque tasje moet je gewoon denken aan een gebruikte lippenstift en een herpes infectie. Dat helpt. Dat doe ik nu namelijk ook.
quote:frizzy schreef op 26 september 2012 @ 21:37:

[...]

Okeeeeeee. Alleen de agenda dus. Pfffff!Ik het tasje zit iig een creme, een full size lippenstift en een kleine mascara. Vorig jaar was dat zo.
Fred de la B. slechte kwaliteit? Valt toch ook wel mee? De schoenen blijven mooi in ieder geval. (Nee, ik heb geen Shabbies.)
quote:Marels schreef op 26 september 2012 @ 21:37:

Mooi zo Thomas

Zou het echt zo slecht zijn?

Ik merk dat ik stiekem meer en meer uit begin te geven aan gewon mooie kleding en dergelijke.

Vroegah kocht ik altijd goedkoop, tegenwoordig investeer ik liever in mooi spul.

Mijn bloedmooie stoere handtas gaat zijn vierde jaar in en mag er onderhand wel eens een andere tas "bij" hebben. Maar dan wil ik wel een goeie mooie echte leren.Ik ben het helemaal met je eens. Daarom zit ik ook zo met die jas. Die kan namelijk prima ook naar werk aan (in tegenstelling tot die ik nu heb), maar is ook goed voor op de fiets als ik oppaskindjes moet wegbrengen met -10 (ik heb geen rijbewijs). Je doet er gewoon langer mee.
Thomaaas
quote:thomaaas schreef op 26 september 2012 @ 21:38:

[...]

Als je in de verleiding komt voor het clinque tasje moet je gewoon denken aan een gebruikte lippenstift en een herpes infectie. Dat helpt. Dat doe ik nu namelijk ook.Ik hou niet eens van lippenstift! Wel van lipgloss van Elizabeth Arden.
quote:giuliettacapuletti schreef op 26 september 2012 @ 21:40:

Fred de la B. slechte kwaliteit? Valt toch ook wel mee? De schoenen blijven mooi in ieder geval. (Nee, ik heb geen Shabbies.)ik ben aan het liegen om die tas af te kraken. ssst
quote:frizzy schreef op 26 september 2012 @ 21:40:

[...]

Ik hou niet eens van lippenstift! Wel van lipgloss van Elizabeth Arden. Gebruikte mascara en een ontstoken oog.
Ohhh... Kùtkwaliteit inderdaad, Fred de la B. Moet je nooit kopen!
quote:thomaaas schreef op 26 september 2012 @ 21:40:

[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Daarom zit ik ook zo met die jas. Die kan namelijk prima ook naar werk aan (in tegenstelling tot die ik nu heb), maar is ook goed voor op de fiets als ik oppaskindjes moet wegbrengen met -10 (ik heb geen rijbewijs). Je doet er gewoon langer mee.

Ik heb wat dat betreft schijtende mazzel.

Mijn jas van 350 euro is een prachtige zwarte wollen jas met blauw er in.

En dan heb ik ook nog gewoon een knalblauw ski-jack, die ik afgeprijsd heb gekocht voor 19 euro, kostte eerst 200 ofzo
668, the neighbour of the Beast
quote:giuliettacapuletti schreef op 26 september 2012 @ 21:42:

Ohhh... Kùtkwaliteit inderdaad, Fred de la B. Moet je nooit kopen!
quote:giuliettacapuletti schreef op 26 september 2012 @ 21:42:

Ohhh... Kùtkwaliteit inderdaad, Fred de la B. Moet je nooit kopen!Nou he! Ik hoor er zúlke slechte verhalen over! pfff, dat ze het nog durven te maken.
quote:giuliettacapuletti schreef op 26 september 2012 @ 21:28:

Ik heb trouwens die eerder genoemde Wesco broodtrommel van 45 euro. Whahaha. En... Ook de bijpassende prullenbak.

Hahaha,echt?! gefeliciteerd! ik vroeg me bij het zien van die broodtrommel nog af wie zoiets koopt..

En smaken je bammetjes nou lekkerder in een broodtrommel van E45,- dan in eentje van de Blokker van pak-em-beet 5euro?

En waarom een prullenbak die past bij een broodtrommel? die logica ontgaat mij een beetje...maar ik ben ook maar een eenvoudige Blokker-klant
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
quote:Marels schreef op 26 september 2012 @ 21:42:

[...]

En dan heb ik ook nog gewoon een knalblauw ski-jack, die ik afgeprijsd heb gekocht voor 19 euro, kostte eerst 200 ofzo Zulke mazzeltjes had ik ook, maar toen durfde ik er ook nog op te wachten. Nu merk ik dat ik sneller denk 'doe maar, want ik heb wat beters nodig'.
quote:Marels schreef op 26 september 2012 @ 21:42:

[...]

En dan heb ik ook nog gewoon een knalblauw ski-jack, die ik afgeprijsd heb gekocht voor 19 euro, kostte eerst 200 ofzo Waaaaar wonen jullie zeg! Ik heb nooit van die leuke koopjes!
Ooooooh, een vloerwisser van 89 euro!

Dát zou mijn leven pas compleet maken
Ooooh zo'n broodtrommel! Ik dacht dat het om zo'n broodtrommel voor mee naar je werk ging!
Ja echt. Broodtrommel heb ik voor mijn verjaardag gehad. Prullenbak heb ik met korting (er zat een 'foutje' in het scharnier van de deksel) gekocht.

Waarom? Ik vind Wesco mooi. Daarom. We hebben een open keuken en het ziet er leuk uit.
quote:diorissima schreef op 26 september 2012 @ 21:46:

[...]

Waaaaar wonen jullie zeg! Ik heb nooit van die leuke koopjes!Goed zoeken en mazzel hebben. Ik trek mijn aanbiedingen overal vandaan
Ogen en oren open houden inderdaad.
quote:Marels schreef op 26 september 2012 @ 21:46:

Ooooooh, een vloerwisser van 89 euro!

Dát zou mijn leven pas compleet maken Een vloerwisser van 89 euro? Die maakt meteen volautomatisch de hele badkamer schoon?
quote:diorissima schreef op 26 september 2012 @ 21:46:

[...]

Waaaaar wonen jullie zeg! Ik heb nooit van die leuke koopjes!

De zwarte jas was bij een boetiekje in Antwerpen. Daar hebben ze solden alleen in de maand januari, en op andere momenten mogen ze ook niet afprijzen.

1 februari moet het dus klaar zijn met de uitverkoop.

De Jas was op 31 januari, de allerallerallerlaatste dag van de solden. Er hing er nog één. Precies mijn maat

Zes tientjes.

Ik had hem niet eerder gekocht omdat ik 'm eigenlijk niet nodig had, ik had een supergave rooie wollen winterjas maar éigenlijk was ie me iets te groot geworden. Die hangt nu bij een forumster in de kast

En het ski-jack; ANWB in Bergen op Zoom
Die stofzuiger, dat lijkt me wel wat daarentegen. Zuigt elke dag je huis, automatisch.
En ik geef ook wel vaker gewoon meer geld aan iets uit hoor Thomas. Als ik het echt mooi vind, ik heb zoiets nodig en ik kan het betalen; so be it.

Volgende op mijn lijstje zijn dus gave winterschoenen en een mooie handtas
Voor de vloerwisser trouwens; het is een heel gewoon ding.

Boekje 1, pagina 167.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven