Mode & Beauty alle pijlers

Dwaze Dagen

26-09-2012 20:25 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja Ja ze staan weer voor de deur! de dwaze dagen van de Bijekorf.

Persoonlijk ben ik een enorme fan, en ik heb die boekjes al uitgespit met alles wat ik wil hebben.

Maar ik kan zeker beg rijpen dan mensen er ook een ontzettende hekel aan hebben. Wat vind jij ervan?

Ik heb mijn verlanglijstje al klaar
Ik vind die broodtrommel juist gaaf! Als ik het geld ervoor zou hebben
Verdorie de site met de boekjes doen het niet en ik vind het heerlijk om juist 's nachts bestellingen te doen.
De website doet het bij mij wel.

Wij hebben een nieuwe stofzuiger nodig. Denk dat ik een Dyson bij de Bijenkorf ga halen tijdens de DDD.
Wat kost ie dan?

Je kan em ook voor dezelfde prijs bij BCC halen hè! Mits ze dezelfde hebben dan.
quote:frizzy schreef op 27 september 2012 @ 00:45:

Wat kost ie dan?

Je kan em ook voor dezelfde prijs bij BCC halen hè! Mits ze dezelfde hebben dan.

Dyson DC32

Bijenkorf DDD ¤ 299

BCC ¤ 379,99 (online)
BCC heeft toch laagste prijs garantie? Dus betreffende dagen kost ie bij BCC hetzelfde als bij de Bijenkorf.
Bij de Bijenkorf DDD koop je de Dyson tegen de DDD prijs.

Bij BCC betaal je eerst te veel en moet je nog maar afwachten of je het verschil/het te veel betaalde terugkrijgt.

Hoe werkt de BCC Beste Prijs Garantie?

Als u uw aankoop in de winkel heeft gedaan, kunt u met de oorspronkelijke BCC verkoopbon terecht bij de BCC winkel. Als u uw aankoop via BCC.nl of telefonisch heeft gedaan, kunt u contact opnemen met het BCC Contact Center (0900-0555, 10 cent p/m). Het prijsverschil wordt terugbetaald wanneer wordt voldaan aan de onderstaande voorwaarden:

Het artikel is door de alternatieve aanbieder in nieuwstaat en direct leverbaar in de originele gesloten fabrieksverpakking.

Het artikel is ook bij de alternatieve aanbieder voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur afgegeven garantiebewijs.

Het artikel moet in de winkel of op de website van de concurrent duidelijk zijn geprijsd.

De lagere verkoopprijs moet door BCC gecontroleerd kunnen worden.

Is de lagere prijs het gevolg van een kortingsactie, dan hanteert BCC dezelfde actievoorwaarden.

Schade- en showartikelen bij alternatieve aanbieders zijn uitgesloten van de BCC Beste Prijs Garantie.
Als je aantoont dat ie bij de Bijenkorf goedkoper is kun je em tegen die prijs meenemen.

Wat jij wil hoor, maar stel je hebt geen Bijenkorf in de buurt of geen zin in de drukte is dat dus een optie.
Jaaa ik kreeg via de email de 3 digitale boekjes en ik wil donderdag ik wil de Dune laarzen van 219 naar 119 euro lange zwarte

Zou ze online kunnen bestellen maar normaal heb ik maat 42 en ze gaan tot 41 en heel soms pas ik ook 41 dus moet er toch even persoonlijk naar toe
de laarzen van Dune

De waterkoker van Alessi

De jas van Arma(in overweging ik heb eigenlijk een nette jas nodig en geen casual jas, de nette jas die ik wil is 250 euro en deze jas is 179. Ik kan ze niet allebei kopen, daarnaast heb ik nog een grijze leren jas van Arma.)PFFF

Er staat ook een tas van Smaak in maar waar die nu vandaan komt?

Deze tas heb ik niet eerder gezien en zit ook niet in de huidige collectie van Smaak,
Veel producten zijn over enkele maanden weer terug te vinden bij de Bijenkorf, inclusief stippenkorting, waardoor ze dus goedkoper zijn dan nu.
Ik vind de bijenkorf niet leuk hier.

Ze hebben toch alleen maar kleding (en die pas ik niet) en de leuke dingen hebben ze hier niet. Dus die boekjes zijn ook irritant want bij alles wat ik leuk vind staat vermeld dat ze het hier niet hebben!
quote:Flashy schreef op 27 september 2012 @ 10:35:

Ze hebben toch alleen maar kleding (en die pas ik niet) en de leuke dingen hebben ze hier niet. Dus die boekjes zijn ook irritant want bij alles wat ik leuk vind staat vermeld dat ze het hier niet hebben!Daarom ben ik zo blij met de webshop van de Bijenkorf
@Oudzuid en Frizzy, bij de BCC tv reclame staat er onder in beeld in hele kleine lettertjes ook een voorwaarde over de afstand van BCC tot de winkel waar het artikel goedkoper is, 20 km, als ik me goed herinner.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
quote:sweetfirefly schreef op 27 september 2012 @ 10:49:

@Oudzuid en Frizzy, bij de BCC tv reclame staat er onder in beeld in hele kleine lettertjes ook een voorwaarde over de afstand van BCC tot de winkel waar het artikel goedkoper is, 20 km, als ik me goed herinner.

Ooooooh je hebt gelijk!

Op de site staat het duidelijk vermeld.
Ik vind het allemaal nog zo duur! En zo dwaas zijn die aanbiedingen niet....heb een mooie tas gezien voor 20 euro minder dan de verkoopprijs.

Ik denk dat ik dit jaar maar oversla.
quote:Flashy schreef op 27 september 2012 @ 10:35:

Ze hebben toch alleen maar kleding (en die pas ik niet) en de leuke dingen hebben ze hier niet. Dus die boekjes zijn ook irritant want bij alles wat ik leuk vind staat vermeld dat ze het hier niet hebben!Je kan het wel op internet bestellen, maar dan kun je weer niet passen...Ik heb hetzelfde probleem met de Bijenkorf in Rotterdam. Vind ik ook niet leuk, ga meestal naar Den Haag.
quote:LadyPhoxy schreef op 27 september 2012 @ 10:40:

[...]

Daarom ben ik zo blij met de webshop van de Bijenkorf Ja maar dan denk ik veel meer na over producten die ik koop
Ik heb ook al een lijstje hoor

- Kinderboeken en tijdschriften

- Gorden Ramsey kookboeken

- Moleskine/paperblank

- Blond mokken

- Tokyo mokken en schaaltjes

In de winkel maar beslissen wat ik echt meeneem Weet iemand of de kookboeken wat zijn? Het zijn Gezond, Fastfood en Chef van Ramsey.
Jee wat een dure winkel die bijenkorf.
online kun je ook de boekjes bekijken
quote:mika65 schreef op 27 september 2012 @ 11:54:

Jee wat een dure winkel die bijenkorf.

Ja maar altijd toch zo geweest? of ben je niet bekend met de Bijenkorf?

Als kindzijnde haalde mijn moeder daar altijd gebak, heeerlijk
En de Bijenkorf lacht et hardst !!
Ik ben helemaal blij want mijn dure servies, waarvan ik elk jaar weer een bordje haal is eindelijk in de aanbieding!

Gewoonlijk alleen maar in hele pakketten (maar ik wil bv geen mokken...) maar nu los. Ik ga dus zeker, ook voor de kaneelchoco-amandelen van Australian, een nieuwe jeans, Rituals, een kookboek.. Dat soort gefrobel.
De Bijenkorf is niet goedkoop (soms heb je mazzel met aanbieding) maar man... Wat een feest, daar winkelen. Ik vind het geweldig.

Zelfde met de Galeria Kaufhof in Duitsland. Vind ik ook zo leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven