Mode & Beauty alle pijlers

hèhè eindelijk gevonden.

27-09-2012 10:56 70 berichten
Hallo ladies,

Na drie dagen winkels in en uit slenteren, met de moed der wanhoop. Honderden jassen gezien, een aantal gepast, ben ik met gloeiende pijnlijke voeten, kromgetrokken heupen en wallen onder m'n ogen, maar naar het internet uitgeweken. Prachtige, jassen gevonden van het merk Moncler, of ik even 1298 euro voor zo'n jas neer wilde tellen, tja willen............In ieder geval. Ik heb hem gevonden, pfff, maar goed, ze hebben hem in bruin, aubergine en zwart. Van bruine kleding hou ik niet, dus dat valt af en aubergine is te hard in mijn gezicht, dus is het zwart geworden, maar dat vind ik dus niet gezellig en denk aan een sjawl of zo, of zo'n rond gebreid ding. Ik ben zelf lichtbruin, wat voor kleur wolletje lijkt jullie het leukst passen bij mij en die jas? Dit is hem trouwens.

[

http://www.otto.nl/shop/p ... 4&lastSeen=1#BVRRWidgetID
Tja, geen plaatje dus.
Alle reacties Link kopieren
Tjee.. lastig zonder te weten hoe je eruit ziet en wat je kleur precies is. Wat voor kleur ogen heb je? Donkerbruin of net anders?

Misschien een mooie ivoorkleur als contrast?

Is het deze?
Bijvoorbeeld?
quote:hawkeye_jane schreef op 27 september 2012 @ 11:05:

Bijvoorbeeld?Dat is wel fijn, die zijn niet zo dik. Dan maar van iedere kleur één. Als ik zo'n dikke gebreide sjawl over mijn jas laat hangen, dan lijk ik net koningin Wilhelmina.
Ik heb hm gezien maar lijkt mij erg lastig op de fiets!! en als je ergens wil gaan zitten gelijk overal in de kreuk nee niets voor mij

veel plezier met je nieuwe jas!!
quote:pastiche schreef op 27 september 2012 @ 11:04:

Tjee.. lastig zonder te weten hoe je eruit ziet en wat je kleur precies is. Wat voor kleur ogen heb je? Donkerbruin of net anders?

Misschien een mooie ivoorkleur als contrast?Reebruine ogen en donkerblond haar.
quote:sylvana1 schreef op 27 september 2012 @ 11:11:

Ik heb hm gezien maar lijkt mij erg lastig op de fiets!! en als je ergens wil gaan zitten gelijk overal in de kreuk nee niets voor mij

veel plezier met je nieuwe jas!!Er zitten ritsen aan de zijkant.
quote:Cateautje schreef op 27 september 2012 @ 11:12:

[...]

Reebruine ogen en donkerblond haar.Hmm warme geeltint zoals bijv rauwe sienna?
quote:pastiche schreef op 27 september 2012 @ 11:20:

[...]

Hmm warme geeltint zoals bijv rauwe sienna?De kans is groot dat ik daar van de winter op ga lijken, als al het bruin vervaagd. Ik heb wel een hele mooie turqooise gevonden, maar die vloekt bij het grijsblauw van mijn tas.

Of hou je meer van paars?

(alletwee veromoda)
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ahhh er is natuurlijk ook nog een tas om rekening mee te houden, had ik zelf kunnen bedenken . Maakt het er niet makkelijker op. Zo ongeveer dezelfde kleur als de tas of staat dat te flets bij je gezicht? Wat ikzelf mooi vind is een shawl met de kleur van de tas maar ook andere kleuren erin, zowel voor de winter als de zomer heb ik iets met rood, paars, turquoise erin. Combineert ook lekker makkelijk .
quote:jas schreef op 27 september 2012 @ 11:31:

deze? zijn ook handschoenen en een muts bij

[afbeelding]

Of hou je meer van paars?

[afbeelding]

(alletwee veromoda)

Ha jas,

Zo'n ding lijkt me ook wel handig, maar dit soort kleuren zijn niet voor mij en ik zat een beetje aan een heldere kleur te denken om dat zwart een beetje te compenseren. Iets vrolijks in de donkere wintermaanden. Die site die Hawkeye Jane gaf, daar staan heel veel heldere kleuren, ik zou ze allemaal wel willen.

Edit: Ik zie die bovenste nu en die vind ik wel wat. Eens naar binnen lopen van de week.
quote:pastiche schreef op 27 september 2012 @ 11:33:

Ahhh er is natuurlijk ook nog een tas om rekening mee te houden, had ik zelf kunnen bedenken . Maakt het er niet makkelijker op. Zo ongeveer dezelfde kleur als de tas of staat dat te flets bij je gezicht? Wat ikzelf mooi vind is een shawl met de kleur van de tas maar ook andere kleuren erin, zowel voor de winter als de zomer heb ik iets met rood, paars, turquoise erin. Combineert ook lekker makkelijk .Als ik die kleur van de tas zou kunnen vinden is het probleem opgelost, maar het is een lastige. Misschien moet ik inderdaad aan de multikleuren, dan misschien ook gelijk iets tropisch, just to make a point.
Oilily sjaals, ik zweer erbij om iets saais op te vrolijken. Maar goed, dat moet wel bij je passen, en er zijn genoeg vrouwen die er spontaan van opdrogen.
Maar ga je echt 1298 euro voor een jas betalen? Echt, echt waar?
Of je neemt een zwarte tas, die valt zowat overal bij te combineren.
quote:Katherina schreef op 27 september 2012 @ 11:39:

Maar ga je echt 1298 euro voor een jas betalen? Echt, echt waar?

Ja hoor. ik ga er de komende 50 jaar voor sparen.

Oehh, maar ze zijn wel heeeeel erg mooi.
quote:hawkeye_jane schreef op 27 september 2012 @ 11:39:

Of je neemt een zwarte tas, die valt zowat overal bij te combineren.Dat wordt dan een zwarte jas, zwarte laarzen een zwarte tas.
quote:Cateautje schreef op 27 september 2012 @ 11:44:

[...]

Dat wordt dan een zwarte jas, zwarte laarzen een zwarte tas. I hear you.
quote:Cateautje schreef op 27 september 2012 @ 11:35:

[...]

Ha jas,

Zo'n ding lijkt me ook wel handig, maar dit soort kleuren zijn niet voor mij en ik zat een beetje aan een heldere kleur te denken om dat zwart een beetje te compenseren. Iets vrolijks in de donkere wintermaanden. Die site die Hawkeye Jane gaf, daar staan heel veel heldere kleuren, ik zou ze allemaal wel willen.

Haha Cateautje ik snap 'em. Voor mij zijn de kleuren die ik neerzette al behoorlijk kleurig maar ik snap je punt.

Vila heeft nog deze

En deze maar die vind je wellicht ook niet helder genoeg?

En Hema deze:

En Esprit oa deze:

En deze:

Heel veel succes met zoeken naar een mooie sjaal die bij je past!
Die onderste is wel leuk jas, vrolijk.
Toch maar de bruine heroverwegen. Minder saai, past bij zwarte laarzen en tas. Maar ook bij kleur! Door bontje vind ik de bruine ook mooier... Smaken verschillen! Lichtblauwe sjaal leuk bij zwarte jas en bruinige huid/ ogen.
quote:Cateautje schreef op 27 september 2012 @ 11:35:

[...]

Ha jas,

Edit: Ik zie die bovenste nu en die vind ik wel wat. Eens naar binnen lopen van de week.

Daar zijn ook nog handschoenen en/of een muts bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven