Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
quote:missdaisyduke schreef op 27 september 2012 @ 21:59:

Oh angel! Mail kan zo verneukeratief zijn! Klote dat je dat nu meemaakt.Nou vijf jaar is een lange tijd om gedag te gaan zeggen en we kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar,ik denk inmiddels dat minnaar net iets beter zonder mij kan
quote:angel1971 schreef op 27 september 2012 @ 21:57:

[...]

Ja dat dacht ik ook,tot vandaag de beerput open ging door een verkeerd bezorgd mailtje Een mailtje door hem verstuurd? Of door jou?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ai zeker een heel lange tijd. Begrijp dat een mail van jou naar iemand anders, bij hel uit is gekomen?

Hoe dan ook, ik vind het oprecht k*t voor je en hoop dat je in iets anders dan chocola toch enigszins troost vind, al zal het wel lang duren voor dat je hier vrede mee hebt en het niet meer zo'n pijn doet...
quote:very__cherry schreef op 27 september 2012 @ 22:04:

[...]

Een mailtje door hem verstuurd? Of door jou?

Nee zijn nieuwe neukertje gebruikte de verkeerde mailadres.

Die dame was onze kwartet dame!
Misschien moet ik erbij melden dat er een leeftijdsverschil van ± 25 jaar is. :-) Dus de een noemt 't vriendinnen, de ander kennissen, de ander weer wat anders. Maar gezien 't feit dat we veel raakvlakken hebben samen en het altijd gezellig hebben, vind ik d'r wel een soort van vriendin. Ondanks dat zij een stuk ouder is.

Maar uh, als je een minnares bent, dan is 't toch niet 'vreemd' dat hij er meer zou hebben? Ik bedoel.. Hij is al ontrouw aan zijn vrouw, dus laat staan dat 'ie 't alleen met jou zou doen. Dat vind ik best naïef. Ik zou daar dus niet moeilijk over doen.

Maar goed, qua contact is 't inderdaad 't punt dat ik me snel opdringerig voel ofzo. Niet dat we elk uur contact hebben. Zeker niet. Al heb ik nooit klachten gehad over de hoeveelheid contact. Waarschijnlijk zit het dan wel goed. :-)
quote:passiebloem88 schreef op 27 september 2012 @ 22:13:

Maar uh, als je een minnares bent, dan is 't toch niet 'vreemd' dat hij er meer zou hebben? Ik bedoel.. Hij is al ontrouw aan zijn vrouw, dus laat staan dat 'ie 't alleen met jou zou doen. Dat vind ik best naïef. Ik zou daar dus niet moeilijk over doen.

Als je samen strakke afspraken hebt en je komt ze niet na is dat niet zo handig.

ik dacht een soort van exclusiviteit te hebben samen.

We zijn al 20 jaar vrienden waarvan de laatste vijf jaar minnaars in hoge frequentie.

Niks naief aan hoor.

Ik ga hier niet een heel verhaal neertikken over hoe het bij minnaar en mij in elkaar zit,dt heb ik jaren geleden hier al neer getikt.
Dat hoeft ook niet Angel, snap 't zo ook wel. Dan is het inderdaad behoorlijk zuur dat dit gebeurd! Andere kant.. Nu weet je wel dat hij die exclusiviteit verbroken heeft.

Sterkte!
Engeltje

Kut dat je er zo achter moet komen! En auw, dat wordt vast verdriet. Sterkte..
quote:angel1971 schreef op 27 september 2012 @ 22:05:

[...]

Nee zijn nieuwe neukertje gebruikte de verkeerde mailadres.

Hoezo? Dat van jou bedoel je?
Zou daar nou niet een heel ietsepietsie opzet bij geweest zijn Ang?
Knuffel voor Angel...

Da's geen fijne ontdekking zeg. We hebben ook een 'exclusiviteitsafspraak' waarbij als regel geldt dat we daar, in goed overleg, van kunnen afwijken zodra één van ons beiden dat wenst. Dan zou ik ook totally not amused zijn, als het dan toch zonder overleg gebeurt. Wel even goed uitzoeken of de kwartetdame geen rare streek heeft uitgehaald .... sommige vrouwen kunnen zo vilein zijn.

Sterkte Angel, afscheid nemen na 5 jaar is gewoon verdrietig.
Lieve Angel! Er komt een mailtje je kan uit maar in het algemeen moet je bedenken; zijn alle mooie dingen die je samen met minnaar hebt meegemaakt voldoende voor je om door te gaan?

Het is niet voor het eerst dat dit gebeurd en waarschijnlijk ook niet de laatste keer, hoe graag ik je anders zou wensen.

Kun je het zelf handelen dat deze meneer steeds jouw grenzen over gaat? Zoek je spanning en/of geile aandacht of is het de man voor je? Het eerste kan je overal krijgen dat weet je! Deze man bespeelt je echter goed, de vraag is; wil je dat nog langer?

Het zal niet meevallen maar boven alles houdt respect voor jezelf en doe alleen waar jij je goed bij voelt; jouw keuze alleen.

Knuffel !
Hee Engel... leuk je weer even te zien. Zo fossiel ben je toch ook weer niet??
Abra, ik snap het niet zo goed, geloof ik. Jij wilde stoppen, omdat je dacht dat hij er genoeg van had en hij wilde stoppen. Nu blijkt dat hij toch niet wil stoppen (waarom zou hij?) en nu wil jij ook niet meer stoppen?

Wil je hem dumpen voor hij jou kan dumpen? Als je niet verder wilt, omdat je iets mist vanuit hem, kun je er toch beter mee stoppen, los van wat hij wil? Waarom leg je het zo bij hem neer? Jij hebt toch ook een eigen wil?

Als het niet meer leuk is, schiet je er toch niets mee op? Het hoort juist leuk te zijn!

Stoppen is moeilijk, dat ken ik maar al te goed, maar soms moet je loslaten, omdat het alleen maar energie kost.

Angel, he bah zeg. Klinkt idd alsof die dame een beetje bewust die mail verkeerd gestuurd heeft. Maar dan nog, geen fijne ontdekking, zeker niet na 5 jaar. Sterkte!

Mannen van vriendinnen zijn een absolute no go en ik zou ook nooit contact willen onderhouden met een vrouw-van.

Ik zou me daar heel naar door voelen zelfs, samen op een terras zitten terwijl jij het achter haar rug om doet met haar man.. Ehm.. Nou, nee.

De vriend van mijn vriendin heeft een tijd terug behoorlijke hengels naar mij uitgegooid en toen ik niet hapte, begon hij per whatsapp kruipend en huilend vragen of ik hem wilde vergeven. Sodemieter toch een eind op, zeg. Lamlul.

De vriendschap met mijn vriendin is veranderd, terwijl er helemaal niks gebeurd is en ik hem duidelijk gezegd heb hoe ik over zijn acties denk. Hij is als de dood dat ik het tegen mijn vriendin zeg. Dat ga ik niet doen, maar ik vind het wel lastig. Zou haar zo graag een leukere vent gunnen!

Ook als hij wel leuk was geweest, had ik mijn vingers er niet aan willen branden. Vriendschappen wil ik daarvoor niet op het spel zetten.
@allegaartje: zwaai terug.

En tussen je een fossiel voelen en er 1 zijn zit misschien het verschil.

Loop al behoorlijke tijd mee hier op het topic en blijf het volgen ook al meestal in de meeleesstand.

Bij iedereen die hier binnen komt vallen komen veel dezelfde items terug. Wel/geen contact, verliefd/verlust, de wirwar van emoties, het veel/weinig contact en ook de houding/rol van de nrs1 en 2 (exclusief, eerlijkheid blabla).

Ik heb het idee dat ik alle stadia inmiddels doorlopen heb, heb gevlogen, ben in het ravijn gedonderd en heb zowel minnaartechnisch als thuisfronttechnisch grote wijzigingen doorgemaakt. En dat maakt dat ik me een fossiel voel.

Soms wil ik best eens schreeuwen om situaties die hier beschreven worden. Maar moet toegeven dat ik zelf ook doofstom was 'toen' voor alle goede adviezen! Simpelweg omdat ik dacht dat 'mijn geval' toch net iets anders lag. Terugkijkend dus niet en had ik soms meer open moeten staan voor goedbedoelde adviezen van andere 'fossielen-voor-mij".

Wat ik net aan Angel schreef is denk ik wel de kern "maak zelf een keuze en hou je eraan!". Ongeacht de mening van anderen. Doe wat goed voelt en zorg dat een minnaar een fijne toevoeging is aan je leven en geen invulling ervan. Waarom jezelf weg laten glijden in een rollercoaster van negatieve gevoelens en ellende; volgens mij de bedoeling niet.
Roos heeft gelijk. Ik kan geen andere Nick-name nemen.maar moet een nieuw account aanmaken. Hoe kan ik mijn berichtjes verwijderen? Het lukt mij niet!
quote:engel68 schreef op 27 september 2012 @ 23:44:

Doe wat goed voelt en zorg dat een minnaar een fijne toevoeging is aan je leven en geen invulling ervan. Waarom jezelf weg laten glijden in een rollercoaster van negatieve gevoelens en ellende; volgens mij de bedoeling niet.

Helemaal eens hoor Engeltje... 'de kers op de taart', simpel rond van vorm en lekker sappig. Maar ja, het vergt wel wat oefening om het zo te kunnen benaderen hè?

Ik denk dat ik trouwens nog een antiekere fossiel ben dan jij, want ik kan me zelfs Minnaar deel 1 nog heugen. En ja, veel dingen komen steeds opnieuw terug op dit topic.... bijzonder is dat.

@Vaintje... Lekker hè? Gewoon verliefd, of begin je het lastig te vinden?

@Meis... hee hoi ! Is alles goed met jou en je loverT?

@Dirk.. hoe is het met jou dan? Heb je al een paar stapjes kunnen maken met je vrouw ?

Ik ga lekker m'n bed opzoeken; er staat een leuk weekendje met nr. 1. voor de deur
Hoi Allegaartje! Met loverT en mij gaat het prima! Thuis momenteel wat minder, ik heb 1 verteld dat ik ons huwelijk wil beëindigen. Het gaat al 2 jaar minder, m'n minnaar is niet de oorzaak maar heeft alles wel duidelijker voor me gemaakt. En daar ben ik nu dus druk mee. Minnaar staat nu even op een lager pitje.

Veel plezier dit weekend!
quote:rolinka66 schreef op 28 september 2012 @ 00:08:

Roos heeft gelijk. Ik kan geen andere Nick-name nemen.maar moet een nieuw account aanmaken. Hoe kan ik mijn berichtjes verwijderen? Het lukt mij niet!

Onder je ava op je loopje klikken en dan naar al je berichten gaan. Als je op de datum en tijd klikt, die links naast het bericht staan, kom je bij die posting op het forum uit. Dan kun je dat bericht wijzigen, tekst eruithalen en bijv een punt laten staan.

Je moet elk bericht handmatig wissen.

Dubbelnicken zou je trouwens alleen doen als je in 1 topic met je ene nick je andere nick bijvalt. Als je deze gewoon niet meer gebruikt en een nieuwe nick aanneemt, is er niks aan de hand.
Sterkte, Meis, klinkt als heftige tijden!
Meis, veel sterkte, inderdaad moeilijke tijden!

Engel, wat omschrijf je het 'fossiel'-gevoel mooi. Ik kan me ergens wel voorstellen dat je vaak denk, daar gaan we weer, same old, same old. Wel tof dat je dan toch nog meeschrijft nu en dan.

Ben t trouwens eens met degenen die van mannen van vriendinnen / kennissen af blijven. Ik zou er ook niet mee kunnen en willen leven.

Mijn leuke beginnende avontuurtje is alweer voorbij. Ik vond namelijk dat ik eerlijk mijn intenties moest vertellen, en dat ik dus niet op zoek was naar een relatie maar me wel erg aangetrokken voelde tot hem. Hij bleek juist wel een relatie te willen en me echt leuk te vinden, maar helaas nogal met zichzelf in de knoop te zitten. Ergens vind ik het daarom fijn dat het nu al afgekapt is (door hem) zo hoef ik niet te zeggen dat ik niet zit te wachten op moeilijk gedoe, en kan ik het ook al afsluiten voor mezelf.

Wat ik me afvraag, had ik dit niet moeten vertellen ? Gewoon met hem moeten afspreken en dat hij er later achter kwam hoe de vork in de steel zat, als het 'kwaad al geschied' was zeg maar? Ik zou me dan als ik hem was, best belazerd voelen en daarom heb ik dat niet gedaan.

Hij was dus duidelijk niet de juiste persoon, wel erg jammer dat hij dan 1 van de weinigen is bij wie ik zo'n ontzettende seksuele aantrekking voel.

Gelukkig zijn er nog genoeg andere mannen
quote:sweetinez schreef op 27 september 2012 @ 22:23:

Engeltje

Kut dat je er zo achter moet komen! En auw, dat wordt vast verdriet. Sterkte..

Thanks Sweet,ik ben er ziek van.

Dingen vallen nu wel op zijn plek.
quote:very__cherry schreef op 27 september 2012 @ 22:24:

[...]

Hoezo? Dat van jou bedoel je?Minnaar en ik hebben een gezamelijke mailaccount omdat we samen swingen.
Angel, wat shit zeg! En dat na vijf jaar, dat moet zeker pijn doen. Sterkte!quote:Allegaartje schreef op 28 september 2012 @ 00:33:

@Vaintje... Lekker hè? Gewoon verliefd, of begin je het lastig te vinden? Het gaat inmiddels verder dan gewoon verliefd, en ik kom een beetje in de knel daardoor persoonlijk...
quote:Allegaartje schreef op 27 september 2012 @ 22:41:

Knuffel voor Angel...

Da's geen fijne ontdekking zeg. We hebben ook een 'exclusiviteitsafspraak' waarbij als regel geldt dat we daar, in goed overleg, van kunnen afwijken zodra één van ons beiden dat wenst. Dan zou ik ook totally not amused zijn, als het dan toch zonder overleg gebeurt. Wel even goed uitzoeken of de kwartetdame geen rare streek heeft uitgehaald .... sommige vrouwen kunnen zo vilein zijn.

Sterkte Angel, afscheid nemen na 5 jaar is gewoon verdrietig.

Gisteravond laat nog een mail van kwartetdame en de dingen vallen gewoon op zijn plek.

Het is overduidelijk.

Nu minnaar nog confronteren met de mails maar die is niet bereikbaar,dus dat word op zijn vroegst maandag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven