De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
vrijdag 28 september 2012 om 17:49
Mij gaf het toen ook een kick, maar 't is lang geleden 
De waarheid uitrekken is hier nog makkelijker dan in 't echt, dus allicht dat 't gebeurt.. hoewel de anonimiteit mensen misschien ook opener en eerlijker maakt.
Neem je mensen uit je naaste omgeving in vertrouwen als je een of andere escapade gedaan hebt? Of hou je dat strikt voor jezelf?
De waarheid uitrekken is hier nog makkelijker dan in 't echt, dus allicht dat 't gebeurt.. hoewel de anonimiteit mensen misschien ook opener en eerlijker maakt.
Neem je mensen uit je naaste omgeving in vertrouwen als je een of andere escapade gedaan hebt? Of hou je dat strikt voor jezelf?
vrijdag 28 september 2012 om 17:49
quote:vorstmyschkin schreef op 28 september 2012 @ 17:49:
Ik heb een intens dubbelleven. Behalve voor één vriendin en één vriend.
quote:vlammetje_ schreef op 28 september 2012 @ 17:46:
Denk jij dat op deze pijler de waarheid soms wat uitgerekt wordt?
Ik ben anoniem en kan eerlijk zijn. Ik heb geen reden aan te nemen dat anderen anders zijn, al geloof ik meestal niet wat "stout" zegt.
Waarom zou je, anoniem, niet eerlijk zijn?
Ik heb een intens dubbelleven. Behalve voor één vriendin en één vriend.
quote:vlammetje_ schreef op 28 september 2012 @ 17:46:
Denk jij dat op deze pijler de waarheid soms wat uitgerekt wordt?
Ik ben anoniem en kan eerlijk zijn. Ik heb geen reden aan te nemen dat anderen anders zijn, al geloof ik meestal niet wat "stout" zegt.
Waarom zou je, anoniem, niet eerlijk zijn?
Alles is liefde
vrijdag 28 september 2012 om 17:52
Omdat je juist door die anonimiteit een alter ego kan creëren dat altijd neukklaar is, geweldige seks heeft en spannende dingen doet. Of gewoon een beetje aandikken zoals je het graag zou hebben of zoals je graag gezien zou worden.
Denk je dat Stout eigenlijk ook zo'n alter ego is? (was eigenlijk meer voor Charlene...)
Denk je dat Stout eigenlijk ook zo'n alter ego is? (was eigenlijk meer voor Charlene...)
vrijdag 28 september 2012 om 18:09
vrijdag 28 september 2012 om 18:14
vrijdag 28 september 2012 om 18:26
Milieu en recyclen zijn niet het eerste dat in me opkomt op zo'n moment...
Hoe open de relatie kan en mag zijn kun je niet algemeen stellen. De openheid is afhankelijk van de mensen in de relatie, de mensen met wie je open zal zijn, de situatie. Wat mij betreft valt alles dat niet monogaam is dus onder een vorm van open relatie.
Open relatie: makkelijker goed te houden dan een monogame relatie of juist moeilijker?
Hoe open de relatie kan en mag zijn kun je niet algemeen stellen. De openheid is afhankelijk van de mensen in de relatie, de mensen met wie je open zal zijn, de situatie. Wat mij betreft valt alles dat niet monogaam is dus onder een vorm van open relatie.
Open relatie: makkelijker goed te houden dan een monogame relatie of juist moeilijker?