iPhone 5, contacten op oude SIM

27-09-2012 11:27 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iPhone 5 besteld en daar zit een nano sim in.. Ik heb mijn contacten nu nog in mijn huidige telefoon staan.. Hoe kan ik deze dan snel overzetten naar mijn iPhone straks ?

Aan mijn provider verandert niets, mijn abonnement wijzigt ansich wel maar mijn huidige simkaart zal gewoon blijven functioneren in mijn oude telefoon (toch ?)
Je huidige simkaart kun je nog inzien op je oude toestel maar je kan hem uiteraard niet meer gebruiken. Overzetten via iTunes en adresboek of handmatig.

Of kijken of ze tzt een adapter hebben voor je nano sim.
Heel simpel, via ITunes. Je koppelt je oude telefoon aan de computer, dan maak je een backup van je systeem, dan nieuwe telefoon koppelen en hij neemt alles over. Dus niet alleen je contacten maar al je oude instellingen (ook je sms'jes enz). Succes en veel plezier met je nieuwe IPhone (ik heb hem al jippie)
mijn oude telefoon is een samsung, kan ik die ook aan iTunes hangen ? Zo ja.. dan is het zo geregeld.. maar ik dacht dus dat dat niet kon..

Die nanosim zit bij het toestel als ie straks geleverd wordt.. (en wanneer dat is... ??)
Als ie niet op Itunes kan, kan je ook even bij een willekeurige telefoonwinkel binnenstappen (PhoneHouse/Belcompany oid) met beide telefoons. Dan kunnen zij je nummer met een speciaal apparaatje binnen een paar seconden overzetten. Kan ook met foto's trouwens (al werden ze daar toen mijn vriendin dat laatst vroeg lichtelijk ongelukkig van, want dat was veel werk).
Oee! Ik krijg m binnenkort ook! Welke provider hebben jullie? Al iets gehoord over wanneer ie komt?
Vodafone.. Geen idee binnen twee weken dacht hij
Ik heb zojuist bevestiging gekregen van T-mobile dat hij maandag bezorgd wordt. Hoezee!!
quote:(al werden ze daar toen mijn vriendin dat laatst vroeg lichtelijk ongelukkig van, want dat was veel werk).

Dat is ook nou niet bepaald hun taak.. Zelf kun je die dingen vaak ook als je maar een beetje moeite doet.

Mijn ex werkte bij een provider en die kwam weleens met verhalen over klanten die verwachtten dat hij even handmatig hun telefoonboek overtikte naar een ander toestel

Uiteraard deed hij dat niet, zou mooi zijn.
quote:Ster_ schreef op 28 september 2012 @ 08:24:

[...]

Dat is ook nou niet bepaald hun taak.. Zelf kun je die dingen vaak ook als je maar een beetje moeite doet.

Klopt, in het algemeen is dit niet hun taak. In het geval wat ik beschreef echter wel, omdat zij mijn vriendin een telefoon verkocht hebben die niet goed was. Dag 1 telefoon gekocht, diezelfde dag een hoop prachtige foto's mee gemaakt, dag 2 terug naar de winkel en moest het toestel omgeruild worden. In dit geval vind ik het een stukje service die dus gewoon bij hun taak hoort.
Vodafone heeft een app en met die app kan je de contactgegevens opslaan bij vodafone en later weer op je nieuwe telefoon laten zetten(welke provider je nu hebt maakt niet uit)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven