Mode & Beauty alle pijlers

borstvergroting

11-06-2012 19:55 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil al jaren een borstvergroting. Binnenkort zal ik hier genoeg geld voor hebben, en ik ben me nu een beetje aan het orienteren op welke kliniek ik het best kan kiezen.

Zijn er hier vrouwen die ook een borstvergroting hebben gehad? Graag hoor ik jullie verhalen! (Wat was voor jullie het moment dat jullie dachten: Ja, ik ga ervoor? Hoe kijken jullie erop terug? En zijn jullie er nog altijd even gelukkig mee?)
Zou best kunnen dat het door de plaatselijke verdoving komt, maar ook door de tijd. Het is sneller gebeurt dan een volledige operatie en je hoeft geen anesthesist te hebben enz.

Na 10 jaar moet je i.d.d weer de volle mep betalen denk ik. Maar dan heb je wel 10 jaar geen omkijken erna en zou je theoretisch gezien gedurende die 10 jaar kunnen sparen. Denk namelijk dat het geen kwaad kan om daar wel rekening mee te houden.

Bij silliconen is de garantie langer, ik geloof levenslang op lekken en scheuren. Maar dan moet je alsnog wel de operatie betalen. En als je wisselt omdat je bijvoorbeeld een andere maat wilt, moet je ook weer de volle mep betalen. Wat ik alleen zo eng vind is dat het bij een lekkage of scheur al te laat kan zijn, het kan dan al in je lichaam zitten. Ik plas het nu gewoon uit en als ik kijk hoe zacht ze zijn (kan nu al op mijn buik slapen) ben ik echt heel blij met mijn keuze.

Ik ben in Venlo geopereerd. Je kan in Venlo of in Zwolle terecht en Venlo komt mij beter uit. De pc was echt heel erg te spreken over deze protheses, das ook fijn.

Heb het op mijn werk verteld aan de baas en kamergenoot en heb me ziek mogen melden. Ben drie weken thuis geweest en dat was puur omdat ik wou dat mijn hechtingen volledig genezen waren (de meeste gaan sneller aan het werk hoor) en daarna halve dagen en steeds langer gaan werken. Op zich ging het werken wel, maar conditioneel was ik heel slecht. Had echt een klap van de narcose gekregen.

Niemand die iets gezegd heeft en je ziet het verschil ook niet (want voorheen droeg ik maximizers).
Bedankt voor de info!

Qua locatie kliniek zou Zwolle me beter uitkomen. Weet niet of je namen mag noemen (pc/kliniek) of een hint kan geven? (kan ik even verder informeren).

Super dat je van je baas ziektedagen hebt gekregen! Weet niet of het mij zou lukken: tips?

Word wel weer wat blijer van jouw verhaal, dat hoor/lees je ook wel anders! Denk dat ze bij mij ook weinig verschil zien. Draag ook meestal maximizers! Alleen bij omkleden op m'n werk soms nog wat lastig, omdat vanwege het bukken er zo'n spleet komt tussen m'n borsten en bh dat je gewoon recht op m'n tepel kijkt...

Hoop dus evt in de toekomst dat ik daar dus geen last meer van heb. Hoop op 'n reactie van je!
Nou ik had wel mazzel. Uit de rechtspraak bleek namelijk dat ook een cosmetische ingreep onder ziek zijn valt. Vanuit dat oogpunt heb ik gewoon drie weken ziek mogen zijn. Alleen echt twee weken na mijn operatie heeft een rechter anders beslist en zou het je eigen dagen moeten zijn. Maar dat is wel maar 1 uitspraak en nog niet duidelijk hoe dit zich zal ontwikkelen.

Het ligt er ook aan of je het wil vertellen of niet. Als je het stil wilt houden kan je beter verlof nemen en anders gewoon zeggen en dan kijken wat je kan regelen. Misschien 50/50? Ik heb adm werk dus ik kon na een paar weken verlof wel weer aan het werk maar als je zwaar werk hebt kan dat natuurlijk niet want je moet de eerste zes weken rustig aan doen. Dan is het wel fijn als je baas het weet zodat hij rekening met je kan houden.

Weet ook niet of ik namen mag noemen, maar ik ben bij dr V*ss*r geweest (denk dat het zo wel mag toch) in de Arenb*rgh**ve. In Zwolle zit dr K*ppel, beide bekend voor hydrogels.

Ik zou gewoon eens op consult gaan, ik ben in totaal bij vier op consult geweest en heb me ook verdiept in een borstvergroting met eigen vet. Daar heb ik wel heel veel van geleerd. Dan krijg je ook te horen wat je mogelijkheden zijn ed en kan je wat meer een beeld vormen.
Zal inderdaad eens uitzoeken bij welke klinieken ik een afspraak wil maken voor een consult.

Kan ik in ieder geval de verschillende inzichten, mogelijkheden etc. in me opnemen en kijken wat ik wil en evt. ga doen.

Daarna ga ik me wel verdiepen voor wat betreft verlof etc. Misschien (hoop ik) krijg ik ook een beetje mazzel. Of zoals je zegt 50/50. Daar zou ik ook al heel tevreden mee zijn!

Thanx voor je antwoorden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven