Strippen

28-09-2012 20:13 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil binnenkort een man verrassen met een striptease. Over mijn dansvaardigheden maak ik me niet zo'n zorgen, maar ik wil het extra leuk maken, zodat hij echt in de stemming komt. Ursula Martinez heeft eens een fantastische show gegeven (filmpje, enigszins NSFW, maar de vrouwen in het publiek lachen er het hardst om), en zoiets zou ik willen. Ik zoek eigenlijk een leuk idee, maar de vonk van genialiteit van Martinez mis ik.

En de forummers kennende, zullen nu eerst de grappige reacties wel komen ("begin alvast op straat", "voer de spanning op door het te onderbreken voor een kopje koffie", "steek een pijp aan"). Die grappen vind ik eigenlijk ook wel leuk, en wie weet leiden ook die tot een idee.
Alles is liefde
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 september 2012 @ 00:07:

Ik vind het filmje lollig, maar opwindend; nee. Totaal niet.Hier ook. Ze beweegt niet sensueel en die vreselijke gezichtsuitdrukkingen zorgen ervoor dat ik haar eerder irritant vind dan sexy.
quote:southsidejohnny schreef op 29 september 2012 @ 00:20:

@ Charlene jammer dat hengelen naar jou niet magNatuurllijk mag dat wel.
@Charlene....geweldig wat een filmpje!

Duidelijk een perfecte dosis LEF!!! Hou ik van....

Nu ff topic lezen..
Of het filmpje opwindend is? Nee joh, maar ze heeft lef en lef is toch een bepaalde factor die triggert....tuurlijk is mooi zijn leuk,maar als je mooi bent en het ontbreekt je aan lef kan er een streep door.

Ik bemerk het ook in het swingen..... mooi zijn is 1, maar je te mooi voelen is 2.

Doe mij dan maar iets minder mooi maar met een dosis LEF! Dat maakt voor ons een perfecte avond. Nou bedoel ik niet dat het noodzakelijk is dat er van alles moet gebeuren, maar doe gewoon normaal!

Dan de striptease....ook daarvoor geldt; LEF!

Natuurlijk zijn ogen, muziek en de bewegingen ook enorm belangrijk. Blijf degene aankijken voor wie je danst....zwoel, doordringend, uitdagend, teasend, het is allemaal met je ogen mogelijk. De bewegingen mee laten gaan met de muziek en hoppa....ik denk dat je een heel eind komt!

Een man op een stoel zetten en dan halverwege de handjes met een sjaal (waarmee je hebt gedanst) op de rug vastbinden en dan dichterbij komen met je lichaam....blinddoekje voor en dan nog dichterbij, aanraken tot zover je zelf wilt.

Nou zeg....ik heb er nu al zin in

Welke muziekjes zijn hier eigenlijk geschikt voor?
-Sexual healing

-Black velvet

- Fever ( beyonce )

-LL Cool J - Doing it ( geil nummer, maar misschien beter om op te hebben tijdens de sex )

-Leave your head on

- Xtreme - te extrano ( geen stripnummer, maar wel gewoon onwijs lekker!!! )
filmpje maken? ... in de zelfde kleren opdagen als het filmpje... en als daar een kledingstuk uitgaat dat kledingstuk bij je partner neergooien. of interactie met je eigen filmpje...

...filmpje is immers je eigen idee...
quote:stout1975 schreef op 28 september 2012 @ 20:39:

[...]

Ik geloof je zonder meer :-)

Wat ik echt heel erg kan waarderen is als je er werk van hebt gemaakt, leuke kleding, kleine verrassingen (ooit een keer een dame met van die zwarte plakbandkruisjes over haar tepels, onder haar bh, HMMMMM)

En een beetje teasen, zet hem op een stoel, zet je voet op zijn kruis (met beleid he), ga zachtjes met je borsten over hem heen..

Verdomme, ik moet een strippende hulpverloofde hebben!quote:enjoy73 schreef op 29 september 2012 @ 11:10:

Of het filmpje opwindend is? Nee joh, maar ze heeft lef en lef is toch een bepaalde factor die triggert....tuurlijk is mooi zijn leuk,maar als je mooi bent en het ontbreekt je aan lef kan er een streep door.

'' ''

Dan de striptease....ook daarvoor geldt; LEF!

Natuurlijk zijn ogen, muziek en de bewegingen ook enorm belangrijk. Blijf degene aankijken voor wie je danst....zwoel, doordringend, uitdagend, teasend, het is allemaal met je ogen mogelijk. De bewegingen mee laten gaan met de muziek en hoppa....ik denk dat je een heel eind komt!

Een man op een stoel zetten en dan halverwege de handjes met een sjaal (waarmee je hebt gedanst) op de rug vastbinden en dan dichterbij komen met je lichaam....blinddoekje voor en dan nog dichterbij, aanraken tot zover je zelf wilt.

Nou zeg....ik heb er nu al zin in

Welke muziekjes zijn hier eigenlijk geschikt voor?Als je het advies van deze 2 heren op volgt dan kom je al een heeeeel eind. Zeker niet vergeten om in de ogen aan te kijken, dat creëert connectie en als je die connectie dan plaagt met het vast binden van zijn handen met een sjaaltje op zijn rug wat enjoy73 al zei, gevolgd door wat extra lichte plaagjes dan zal hij die avond niet zo snel meer vergeten.
anoniem_161140 wijzigde dit bericht op 10-10-2012 23:58
Reden: Te lange tekst met herhaling
% gewijzigd
Enjoy heeft geen borsthaar hoor.
Oeps! dat had ik beter moeten checken :S
hahaha nope geen borsthaar (gelukkig).....

Maar is je vergeven cisco, ik ben niet zo moeilijk
quote:gurly3 schreef op 29 september 2012 @ 14:01:

-Sexual healing

-Black velvet

- Fever ( beyonce )

-LL Cool J - Doing it ( geil nummer, maar misschien beter om op te hebben tijdens de sex )

-Leave your head on

- Xtreme - te extrano ( geen stripnummer, maar wel gewoon onwijs lekker!!! )

Leave your head on? Dat zou ik wel doen als je gaat strippen. Zonder hoofd strippen lijkt me een beetje lastig. Hmm..tenzij je een blindengeleidehond je laat helpen, dan kan het weer wél.

Maar volgens mij bedoel je "hat". Toch?
quote:enjoy73 schreef op 11 oktober 2012 @ 09:47:

Maar is je vergeven cisco, ik ben niet zo moeilijk Inderdaad...gelukkig. Maar je mag natuurlijk altijd een stekje van mijn borsthaar hebben. Ik ben ook niet zo moeilijk.
quote:enjoy73 schreef op 11 oktober 2012 @ 09:47:

Maar is je vergeven cisco, ik ben niet zo moeilijk

Haha dank je ^^

Zouk is een muziek/dans uit de Franse Antillen en heeft ook een magische werking bij een striptease. De dans die er bij hoort is namelijk ook heel erg close en romantisch ;). Je kan ook iets specifieker zoeken naar zouk love, is zoals de naam het al laat blijken een iets romantischer stroming van zouk.
quote:enjoy73 schreef op 11 oktober 2012 @ 09:48:

Als deze man mij als man zag in mijn ava is er wel iets mis....of hij heeft een bril nodig?

Ik wist wel dat ik er niet zo makkelijk van af kwam :S

Maar een ava zegt vaak niet zo veel, je kan van alles als je ava zetten en wil je zeggen dat dat jouw billen zijn ??!
Ja dat wil ik idd zeggen....
Enjoy met haar kerstballenbillen
En hoe kijken vrouwen er tegenaan als hun man/vriend hun een keer verrast met een striptease?? Of wordt dat alleen maar lachwekkend, omdat mannen niet kunnen dansen/geen ritme etc. hebben? Of is de inzet al genoeg??
Wellicht zou ik het best leuk of grappig kunnen vinden, mits hij wat soepeltjes beweegt maar het is gewoon niet geil. Gewoon, helemaal niet geil! Dus gaat het zijn doel voorbij vrees ik.
Niet met je eens hoor Rooss!

Kijk, hij moet niet gaan staan dansen. Maar een man die zich voor je uitkleed, mjam.. En dat mag best wel even duren hoor.. Kijken en niet aankomen, werkt ook best voor vrouwen.
quote:Rooss4 schreef op 12 oktober 2012 @ 15:03:

Wellicht zou ik het best leuk of grappig kunnen vinden, mits hij wat soepeltjes beweegt maar het is gewoon niet geil. Gewoon, helemaal niet geil! Dus gaat het zijn doel voorbij vrees ik.Nou als die mening echt door alle vrouwen gedeelt werd hadden de chippendeals niet al jaren lang succes.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:Franck schreef op 12 oktober 2012 @ 14:35:

En hoe kijken vrouwen er tegenaan als hun man/vriend hun een keer verrast met een striptease?? Of wordt dat alleen maar lachwekkend, omdat mannen niet kunnen dansen/geen ritme etc. hebben? Of is de inzet al genoeg??

moet daar dan wel bij zeggen dat die chippendeals er erg goed uitzien en ook kunnen dansen en zingen. :-)

Denk dat het bij heel veel mannen lachwekkend wordt
quote:doddie schreef op 12 oktober 2012 @ 15:06:

[...]

Nou als die mening echt door alle vrouwen gedeelt werd hadden de chippendeals niet al jaren lang succes.

Ja, dat snap ik dus ook niet zo goed.

Ik denk dat dat succes op een ander niveau ligt, meer op het oogcontact zoeken van de mannen en de dames die onder invloed van groepsgebeuren uit hun plaat gaan.

Ik heb er altijd een beetje een sneu gevoel bij gehad eigenlijk...
quote:sweetinez schreef op 12 oktober 2012 @ 15:04:

Niet met je eens hoor Rooss!

Kijk, hij moet niet gaan staan dansen. Maar een man die zich voor je uitkleed, mjam.. En dat mag best wel even duren hoor.. Kijken en niet aankomen, werkt ook best voor vrouwen.

Wiebelend op 1 been terwijl hij een sok over zijn voet probeert te krijgen terwijl hij je aankijkt met zo`n blik van "ik ga je pakken"?

Ik sla over.
Nou in die marinepakken en dan uitkleden, geweldig! Of de scene onder de douche! Maar ik haak ook af als ze met hun sokken in hun kruis rukbewegingen gaan maken lol

1 keer gezien en vond het zeker aantrekkelijk op die paar bewegingen na dan.
Zie nu visioenen voor me van Rooss4 en Doddie die samen voor me strippen.

Twee mooie vrouwen met karakter. Lijkt me spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven