Stille oceaan
zaterdag 29 september 2012 om 10:44
Pfoee.. Sinds lange tijd heb ik weer een relatie en als we dan zoenend etc. op de bank zitten dan word ik me toch een partij 'nat'.. Ik moet gewoon opletten dat ik niet een te lichte broek aan doe om vlekken te voorkomen.. Hebben meer vrouwen hier last van? En kan ik het op 1 of andere manier verminderen? Niet echt relax namelijk als er meer mensen in de buurt zijn of als we daarna nog weg moeten..
Ff voor de duidelijkheid, ik kom advies vragen en niet vissen, ben al langer lid en heb al vaker wat gepost.
Ff voor de duidelijkheid, ik kom advies vragen en niet vissen, ben al langer lid en heb al vaker wat gepost.
zaterdag 29 september 2012 om 11:07
quote:Rooss4 schreef op 29 september 2012 @ 11:03:
Maar als je nog weg moet ga je toch niet verder? En zo ja, dan heb je toch ook de tijd om iets anders aan te trekken? Ik dacht dat het om een vluchtige zoen sessie ging vlak voordat je op verjaars moest ofzo.
Anders zie ik persoonlijk het probleem niet.Zoenen etc. staat er. Dus ik denk dat er wel wat meer opgeilwerk bij komt kijken. Ik zou van alleen zoenen in ieder geval niet uit mijn broekje plonzen hoor! Ik heb er niet zo'n last van, maar heb wel meestal een schoon slipje in mijn tas. ook handig voor een onverwachte overnachting.
Maar als je nog weg moet ga je toch niet verder? En zo ja, dan heb je toch ook de tijd om iets anders aan te trekken? Ik dacht dat het om een vluchtige zoen sessie ging vlak voordat je op verjaars moest ofzo.
Anders zie ik persoonlijk het probleem niet.Zoenen etc. staat er. Dus ik denk dat er wel wat meer opgeilwerk bij komt kijken. Ik zou van alleen zoenen in ieder geval niet uit mijn broekje plonzen hoor! Ik heb er niet zo'n last van, maar heb wel meestal een schoon slipje in mijn tas. ook handig voor een onverwachte overnachting.
zaterdag 29 september 2012 om 17:16
Ik herken dat van 26 jaar geleden toen ik mijn man leerde kennen. Dat was na een paar manden over. Maar sinds 2 jaar een minnaar erbij. Nogsteeds drijfnat als we afspreken en voordat we echt beginnen ( tijdens de koffie vooraf zeg maar).
Als we dan eenmal met z,n drieën bezig zijn blijf ik ook veel natter als ik met man alleen ben. En terwijl ik dit schrijf ..... Ach laat ik het netjes houden
Als we dan eenmal met z,n drieën bezig zijn blijf ik ook veel natter als ik met man alleen ben. En terwijl ik dit schrijf ..... Ach laat ik het netjes houden