Stille oceaan

29-09-2012 10:44 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfoee.. Sinds lange tijd heb ik weer een relatie en als we dan zoenend etc. op de bank zitten dan word ik me toch een partij 'nat'.. Ik moet gewoon opletten dat ik niet een te lichte broek aan doe om vlekken te voorkomen.. Hebben meer vrouwen hier last van? En kan ik het op 1 of andere manier verminderen? Niet echt relax namelijk als er meer mensen in de buurt zijn of als we daarna nog weg moeten..

Ff voor de duidelijkheid, ik kom advies vragen en niet vissen, ben al langer lid en heb al vaker wat gepost.
Had ik ook in het begin met huidige vriend, is alleen maar lekker toch hoewel ik me soms wel afvroeg of hij nog wat voelde door die wildwaterbaan daar beneden

Zorgen dat je een extra broek achter de hand hebt als je weg moet?
Tussendoor even naar de wc om de schade te beperken?

En verder denk ik dat mannen dat juist wel lekker vinden. Laat t m gewoon weten wat hij met je doet
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Inlegkruisje als je weet dat er een zoensessie aan zit te komen? Of dekt een kraamverband eerder de lading?
Stille oceaan als in het is nat, zout en ruikt naar vis? Nee GiB, dat mag je niet zeggen!
Hahah! Ik dacht ff een originele topicnaam ;)! Had ook al gedacht aan een inlegkruisje.. Maar das ook nie echt relax als je verder gaat haha.. -_-
Maar als je nog weg moet ga je toch niet verder? En zo ja, dan heb je toch ook de tijd om iets anders aan te trekken? Ik dacht dat het om een vluchtige zoen sessie ging vlak voordat je op verjaars moest ofzo.

Anders zie ik persoonlijk het probleem niet.
quote:Rooss4 schreef op 29 september 2012 @ 11:03:

Maar als je nog weg moet ga je toch niet verder? En zo ja, dan heb je toch ook de tijd om iets anders aan te trekken? Ik dacht dat het om een vluchtige zoen sessie ging vlak voordat je op verjaars moest ofzo.

Anders zie ik persoonlijk het probleem niet.Zoenen etc. staat er. Dus ik denk dat er wel wat meer opgeilwerk bij komt kijken. Ik zou van alleen zoenen in ieder geval niet uit mijn broekje plonzen hoor! Ik heb er niet zo'n last van, maar heb wel meestal een schoon slipje in mijn tas. ook handig voor een onverwachte overnachting.
Gewoon meteen je broek uit!
Ook van zoenen kan het gebeuren als we daarna nog weg moeten.. Al bij al, vervelend..
reserveslipje in je tas?
it's a big club and you ain't in it
Dan kan ik beter ook maar een broek/legging meenemen xD
Tena lady.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zwembroek aan.
quote:eefjewentelteefje schreef op 29 september 2012 @ 13:05:

zwembroek aan.
Nog een reden dat ze voor vrouwen rokken hebben uitgevonden?
Een dompelpomp met instelbaar zuigvermogen. Treedt in werking zodra er lip<>lip kontact is.
Mooi compliment voor je vriend toch?

Ik persoonlijk zou na zoenen snel het toilet induiken en evt. een wisseling in de vorm van een slipje adviseren.
Niet meer zoenen als je weg moet :P
Vochtvreter in je onderbroek. Zo'n zakje hè die vierkante doos is wat overdreven
Ik herken dat van 26 jaar geleden toen ik mijn man leerde kennen. Dat was na een paar manden over. Maar sinds 2 jaar een minnaar erbij. Nogsteeds drijfnat als we afspreken en voordat we echt beginnen ( tijdens de koffie vooraf zeg maar).

Als we dan eenmal met z,n drieën bezig zijn blijf ik ook veel natter als ik met man alleen ben. En terwijl ik dit schrijf ..... Ach laat ik het netjes houden 😊
Ik snap dit soort vragen echt niet. Denk je dat het over de stille oceaan gaat, krijg je dit soort vieze topic.
Sjongejonge had het topic gewoon natte kut genoemd ipv Stille Oceaan.
O wacht ik zit op de seks pijler. Foutje bedankt.
💤🎶quote:poedelin schreef op 29 september 2012 @ 17:21:

O wacht ik zit op de seks pijler. Foutje bedankt.💤 👌 💤

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven