Stille oceaan
zaterdag 29 september 2012 om 10:44
Pfoee.. Sinds lange tijd heb ik weer een relatie en als we dan zoenend etc. op de bank zitten dan word ik me toch een partij 'nat'.. Ik moet gewoon opletten dat ik niet een te lichte broek aan doe om vlekken te voorkomen.. Hebben meer vrouwen hier last van? En kan ik het op 1 of andere manier verminderen? Niet echt relax namelijk als er meer mensen in de buurt zijn of als we daarna nog weg moeten..
Ff voor de duidelijkheid, ik kom advies vragen en niet vissen, ben al langer lid en heb al vaker wat gepost.
Ff voor de duidelijkheid, ik kom advies vragen en niet vissen, ben al langer lid en heb al vaker wat gepost.
zaterdag 29 september 2012 om 17:57
quote:beastout schreef op 29 september 2012 @ 17:40:
Of bedoel je waar ze vandaankomen : mijn iPad.
Dit natuurlijk want waarom zou ik dat andere denken?
Of bedoel je waar ze vandaankomen : mijn iPad.
Dit natuurlijk want waarom zou ik dat andere denken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 1 oktober 2012 om 10:27
quote:freexx schreef op 29 september 2012 @ 10:44:
Pfoee.. Sinds lange tijd heb ik weer een relatie en als we dan zoenend etc. op de bank zitten dan word ik me toch een partij 'nat'..
Niet echt relax namelijk als er meer mensen in de buurt zijn of als we daarna nog weg moeten.Misschien lastig voor jou. Maar wel een mooi compliment voor je vriend. Ik denk niet dat hij het erg zal vinden als je zo nat van hem wordt.
Pfoee.. Sinds lange tijd heb ik weer een relatie en als we dan zoenend etc. op de bank zitten dan word ik me toch een partij 'nat'..
Niet echt relax namelijk als er meer mensen in de buurt zijn of als we daarna nog weg moeten.Misschien lastig voor jou. Maar wel een mooi compliment voor je vriend. Ik denk niet dat hij het erg zal vinden als je zo nat van hem wordt.