Stille oceaan

29-09-2012 10:44 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfoee.. Sinds lange tijd heb ik weer een relatie en als we dan zoenend etc. op de bank zitten dan word ik me toch een partij 'nat'.. Ik moet gewoon opletten dat ik niet een te lichte broek aan doe om vlekken te voorkomen.. Hebben meer vrouwen hier last van? En kan ik het op 1 of andere manier verminderen? Niet echt relax namelijk als er meer mensen in de buurt zijn of als we daarna nog weg moeten..

Ff voor de duidelijkheid, ik kom advies vragen en niet vissen, ben al langer lid en heb al vaker wat gepost.
Wat zijn dat nou voor emoticons beastout?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 29 september 2012 @ 17:35:

Wat zijn dat nou voor emoticons beastout?Ben nieuw op dit forum. Is dit ongepast bedoelde. Niet verder vertellen of zoiets.
Of bedoel je waar ze vandaankomen : mijn iPad.
dit kan wel op gaan voor de mooiste topictitel 2012!
quote:beastout schreef op 29 september 2012 @ 17:40:

Of bedoel je waar ze vandaankomen : mijn iPad.

Dit natuurlijk want waarom zou ik dat andere denken?

😏
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 29 september 2012 @ 17:57:

[...]

Dit natuurlijk want waarom zou ik dat andere denken?

😏

Gelukkig 😘

Van emoji free uit de ipadstore.

🌻
Ik wist niet dat dat kon! 😄
quote:eefjewentelteefje schreef op 29 september 2012 @ 13:05:

zwembroek aan.
Leuk! ?wist niet dat het werkte!!

On-topic. Idd inlegkruisje in.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Nee hoor. Als ik weet dat minnaar komt, dan vervangen we de bankhoes vooraf ( hulde aan Ikea ). En verder ligt er een grote saunahanddoek klaar 😊.
quote:redband schreef op 29 september 2012 @ 17:42:

dit kan wel op gaan voor de mooiste topictitel 2012!Thanks
quote:freexx schreef op 29 september 2012 @ 10:44:

Pfoee.. Sinds lange tijd heb ik weer een relatie en als we dan zoenend etc. op de bank zitten dan word ik me toch een partij 'nat'..

Niet echt relax namelijk als er meer mensen in de buurt zijn of als we daarna nog weg moeten.Misschien lastig voor jou. Maar wel een mooi compliment voor je vriend. Ik denk niet dat hij het erg zal vinden als je zo nat van hem wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven