doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, kan ook wel eens moe zijn. Alhoewel ik bij de juiste stimulatie wel snel weer bij de les ben.

Weleens gedacht: neeeeee, alsjeblieft niet nu! ??
@ bm, bijna wel ja, en anders maak ik graag zin

@ joey, ja na eerst al elders te zijn gekomen...

wat is makkelijker: zelf zin krijgen in seks, of je partner zin laten krijgen in seks?
Partner zin laten krijgen....1 geile blik is al genoeg.

kan jij zin maken?
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik net een nieuwe vriendin heb. Haar zin te bezorgen is eerlijk gezegd (nog) niet nodig. Het is zo heerlijk als twee mensen naar elkaar verlangen en elkaar willen verwennen.

Mijn vraag derhalve is, wie ervaart dat ook maar is in zijn achterhoofd best bang dat dit ook verzand tot routinematige seks?
ik kan snel zin maken (een geile blik wil daarbij best helpen) of is dat meer zin krijgen??

brrrrrrrrr routinematige seks dat klinkt niet best....daar ben je zelf ook nog altijd bij om het anders te doen, niet? De seks zal overigens vast wel veranderen...

(alleen nog) routinematige seks reden om je relatie te eindigen?
Nee geen reden om de relatie te beeindigen, tenminste als het niet blijvend is. In een lange relatie heb je nu eenmaal pieken en dalen op seksgebied.

Is routinematige seks een reden om een sv te "nemen"?
Ben niet een "relatietype" maar routinematige sex zou voor mij het einde van de "relatie" met sv-je betekenen.

Wat was jouw recentste grote ontdekking in je sexleven?
@ Marjo, ik heb één keer een relatie gehad met routinematige seks en ja...dat was zeker reden voor een sv. Daarna is er geen routineseks meer geweest (relatie ging kapot)

vraag joey blijft staan: Wat was jouw recentste grote ontdekking in je sexleven?
Routine matige seks in een hele lange relatie is mijns inziens echt onvermijdelijk. Niemand kan mij wijsmaken dat je nog 24/7 opgewonden wordt van iemand waar je al meer dan 20 jaar het bed mee deelt.

Daaom is een sv een welkome aanvulling en dat is tevens mijn grote ontdekking

Is monogamie nog wel van deze tijd?
ja, en vooral (snelle) seriële monogamie...

routine matige seks zie ik wel anders dan niet meer 24/7 opgewonden raken door je partner. Ik dacht meer aan altijd de zelfde aanvliegroute, zelfde standje, etc.

vraag je 'monogamie' van je sv?
Nee niet echt. Ik hoef het niet expliciet te weten, het gevoel dat ik een van de velen zou zijn voelt niet prettig.

Misschien wat mutserig maar zo voel ik dat nu eenmaal.

maar verder no strings attached.

Zou jij meerdere sv's willen?
met meerdere sv's vrees ik dat daar wel erg veel tijd en energie in gaat zitten... bovendien zou ik het ook niet echt waarderen als ik nr. zoveel in de rij was (moet meteen denken aan het woord piemelpap en dat je daar in aan het roeren bent...laat maar)

Meerdere sv's op het zelfde moment hmmmmm

en jij?
Piemelpap, nee laat maar...

Ik heb er ook de tijd en energie niet voor.

Weet je wel hoeveel tijd er in een sv gaat zitten?

Ik heb aan een nr 1 en 2 echt wel genoeg.

Dus jij hebt visioenen van een nr 1,2 ,3 en eventueel 4 gelijktijdig?
Piemelpap, aaaarggggghhh!!!
voor een keertje lijkt me dat wel erg leuk ja...

is aan je uiterlijk te merken (als je de deur uit gaat) of je naar je sv gaat, zorg je daar later voor, of ben je altijd dressed to impress?
hmmmmm, tijd om undressed mijn kussen te raken...
Misschien stomme vraag.... wat is een sv? Een sexvriend?

Als het dat is dan zou je het niet aan de buitenkant kunnen zien, wel aan mijn lingerie.
Vast al vaker geweest maar blijft altijd leuk vind ik

Ben je wel eens betrapt (met uitleg graag)
Niet echt betrapt, wel 1 van onze kinderen die de slaapkamer binnen kwam lopen...

@ marloes: antwoord op je eigen vraag?
(quote:Marloes85 schreef op 23 april 2008 @ 05:40:

Misschien stomme vraag.... wat is een sv? Een sexvriend?Klopt. Apart hoe zijn forum zijn eigen taal en afkortingen ontwikkelt.)
betrapt: meerdere keren... mooiste was toch wel toen mijn zusje mijn kamer kwam opstormen omdat ze even een truitje wilde lenen. ze wist niet dat ik thuis was met mijn vriend ;) ze wist niet hoe snel ze de deur weer moest dicht doen haha

nog even over de sv... begrijp ik nou goed dat sommigen hier een sv hebben naast hun relatie? weet jouw partner daar dan van? of is het een geheime affaire en maakt dat het nog spannender...?
foxy ik denk dat de meeste nr 1 niet afweten van de nr 2.. en dat maakt het vaak juist spannender..

vaak een vriend(in) overgehouden aan een ONS? of was het echt eenmalig?
Ik heb nog nooit een ONS gehad.

Als je een sv hebt is je nr1 dan wel eens achter je nr. 2 gekomen?
wat bedoeld was als ons, werd mijn huidige relatie van alweer bijna 2 jaar ;)

geen sv gehad...

liever verschillende ons's of een vaste sv (naast of zonder relatie, wat jij wil haha)
Liever een vaste sv naast mijn relatie.

Als je een ONS hebt, spreek je dat dan van te voren af?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven