ilja gort
zondag 30 september 2012 om 00:53
hallo allemaal,\
Tja, ik kan me toch behoorlijk aan sommige dingen ergeren.
Ilja Gort, onze beroemde wijnboer, van de wijnen van La Tulipe, heeft me achterover doen vallen op zijn imago.
Hij heeft een vrouw, Turf, die nu inmiddels zijn ex vrouw is, en die hij niet zo netjes behandeld heeft qua financien.
ik ben een beetje verbijstrerd, om zoveel onrechtvaardigheid......
Tja, ik kan me toch behoorlijk aan sommige dingen ergeren.
Ilja Gort, onze beroemde wijnboer, van de wijnen van La Tulipe, heeft me achterover doen vallen op zijn imago.
Hij heeft een vrouw, Turf, die nu inmiddels zijn ex vrouw is, en die hij niet zo netjes behandeld heeft qua financien.
ik ben een beetje verbijstrerd, om zoveel onrechtvaardigheid......
zondag 30 september 2012 om 11:47
quote:pearle schreef op 30 september 2012 @ 10:28:
[...]
Wat een onzinnig iets.
Kent hij hem persoonlijk??
Koop je ook geen boek of cd van een artiest die je erg goed vind maar die niet aardig is?
ja dus.
Ach, en hoeveel mensen zijn er hier niet negatief over Kluun (voorbeeldje) de man en daarom zijn boeken ook niet lezen?
[...]
Wat een onzinnig iets.
Kent hij hem persoonlijk??
Koop je ook geen boek of cd van een artiest die je erg goed vind maar die niet aardig is?
ja dus.
Ach, en hoeveel mensen zijn er hier niet negatief over Kluun (voorbeeldje) de man en daarom zijn boeken ook niet lezen?
zondag 30 september 2012 om 15:18
Ija Gort is een keiharde zakenman die zich verschuilt achter een grappig clownesk uiterlijk van een bourgondisch wijnboertje.
Terwijl hetgeen hij doet niets met een bourgonische levensstijl te maken heeft: met verdiende reclame-miljoenen huurde hij de beste wijnmakers ter wereld in om het kunstje te klaren, om vervolgens de supermarkten met ranzige wijnen vol te laden.
Hij ontziet inderdaad niemand.
Aan de andere kant: mevrouw Gort moet dit geweten hebben en is jarenlang onderdeel geweest van deze marketingmachine.
Ook is ze niet helemaal eerlijk in het artikel: De Gouden Ton is een formule met meerde vestigingen waarbij dus geen sprake is van het opbouwen een zaak vanaf het begin.
Ook geloof ik er geen snars van dat je van 1600 euro slechts 1000 bruto overhoudt.
Daar gaan ook nog kortingen overheen.
Verder zoeken ze het maar uit.
Terwijl hetgeen hij doet niets met een bourgonische levensstijl te maken heeft: met verdiende reclame-miljoenen huurde hij de beste wijnmakers ter wereld in om het kunstje te klaren, om vervolgens de supermarkten met ranzige wijnen vol te laden.
Hij ontziet inderdaad niemand.
Aan de andere kant: mevrouw Gort moet dit geweten hebben en is jarenlang onderdeel geweest van deze marketingmachine.
Ook is ze niet helemaal eerlijk in het artikel: De Gouden Ton is een formule met meerde vestigingen waarbij dus geen sprake is van het opbouwen een zaak vanaf het begin.
Ook geloof ik er geen snars van dat je van 1600 euro slechts 1000 bruto overhoudt.
Daar gaan ook nog kortingen overheen.
Verder zoeken ze het maar uit.
zondag 30 september 2012 om 15:44
quote:Dickens schreef op 30 september 2012 @ 12:00:Zo je eraan komt, kom je eraf. Dat zei mijn moeder altijd. Ik vind het hoe dan ook niet kies om je relatieperikelen de krant in te slingeren. Zeker als er een kind bij betrokken is.Volgens het verhaal was Turf ook nummer 2 en is er trots op dat zij ervoor gezorgd heeft, dan nummer 1 netjes achterbleef. Het kind is inmiddels een grote jongen, die gewoon voor zijn vader werkt. Ik denk dat het allemaal wel meevalt en dat Turf gewoon wat publiciteit voor haar nieuwe bedrijf nodig had.
zondag 30 september 2012 om 15:47
quote:liv_1 schreef op 30 september 2012 @ 15:20:
Is die wijn van hem wel een beetje te zuipen dan?
Persoonlijk vind ik van niet. Maar zijn wijnen vinden bij oa de Albert Heijn gretig aftrek, dus veel mensen zullen hem wel lekker vinden. Zijn wijnen winnen ook prijzen.
Maar dat is ook niet vreemd als je 's werelds beste wijnmakers inhuurt om het werk voor jou te doen.
Is die wijn van hem wel een beetje te zuipen dan?
Persoonlijk vind ik van niet. Maar zijn wijnen vinden bij oa de Albert Heijn gretig aftrek, dus veel mensen zullen hem wel lekker vinden. Zijn wijnen winnen ook prijzen.
Maar dat is ook niet vreemd als je 's werelds beste wijnmakers inhuurt om het werk voor jou te doen.
zondag 30 september 2012 om 15:57
`Toen ik Ilja ontmoette, kwam hij net uit een souterrain waar hij met zijn toenmalige vrouw een soort hippieleven leidde. Zijn ouders hadden een huis voor hen gekocht dat mede door mijn toedoen in zijn geheel aan zijn aanstaande ex is geschonken. Ik ben toen voor haar opgekomen, omdat ik het niet eerlijk vond om haar aan haar lot over te laten.`