Temperatuur slaapkamer
zondag 30 september 2012 om 15:15
Het is simpel uit te leggen, maar wel een vervelend probleem: ik heb het snel warm en mijn vriend heeft het snel koud. Ik slaap het liefst met slaapkamerdeur- en raam open, maar dat trekt vriend niet. Hij wilt alles dicht. Niet echt een goede deal lijkt me.
We slapen beide gewoonlijk al niet al te best en ik vraag me af wat een oplossing kan zijn. Iets met dekens misschien?
Zijn er mensen voor wie dit probleem niet onbekend is en tips heeft?
We slapen beide gewoonlijk al niet al te best en ik vraag me af wat een oplossing kan zijn. Iets met dekens misschien?
Zijn er mensen voor wie dit probleem niet onbekend is en tips heeft?
zondag 30 september 2012 om 15:16
Hier ook iemand die snel koud is en vriend die snel warm is. Hij slaapt onder een zomerdekbed, ik onder een winter. Rooster staat wel open voor de frisse lucht. Op dit moment is het volgens mij nog wel iets van 18-19 graden snachts, maar in de winter denk ik iets van 15-16. Dan maar wat meer dekens, want benauwd slapen vind ik zelf erg onprettig.
zondag 30 september 2012 om 15:20
Twee aparte dekbedden heb ik altijd een hekel aan gehad, maar zie mezelf niet onder zo'n dikke dons liggen, ik heb het echt héél snel warm Liefst wil ik wel gewoon raam open laten, heerlijk die frisse lucht, maar ja, hij vindt dat dus echt al snel te koud. Fleecedeken over zijn kant, zou dat voldoende helpen ja?
zondag 30 september 2012 om 15:35
quote:rionyriony schreef op 30 september 2012 @ 15:31:
dat zou voor mij een reden voor een break up zijn (nu); hij moet dan voor de rest wel heél erg goede kaarten hebben.
Twee gescheiden kamers en aparte bedden zouden een oplossing zijn.Als dat al een reden kan zijn om een relatie te beeindigen.. tja..
dat zou voor mij een reden voor een break up zijn (nu); hij moet dan voor de rest wel heél erg goede kaarten hebben.
Twee gescheiden kamers en aparte bedden zouden een oplossing zijn.Als dat al een reden kan zijn om een relatie te beeindigen.. tja..
zondag 30 september 2012 om 16:40
Oh wat erg zeg! Wij hebben op het werk hoogoplopende ruzie gehad na een kamerwisseling. Kreeg ik ineens twee kamergenoten die bij voorkeur in een sauna werken, terwijl ik en een andere kamergenoot bij voorkeur de thermostaat uit hebben en het raam open (dan is het 20 graden dus echt geen ijskelder!). We konden het uiteindelijk alleen oplossen door de kamers opnieuw in te delen, want de hele dag in de hitte of kou te zitten is gewoon niet te doen.
zondag 30 september 2012 om 16:47
zondag 30 september 2012 om 19:10
http://www.bol.com/nl/p/d ... n-6641t/9000000011965042/
Ik heb de 2 persoonsvariant, zijn allebei koukleumen. Fijne van deze is dat ie na 5 kwartier afslaat. Lig je niet de hele nacht te bakken.
Ik heb de 2 persoonsvariant, zijn allebei koukleumen. Fijne van deze is dat ie na 5 kwartier afslaat. Lig je niet de hele nacht te bakken.