December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Wauw, Mainecoon Succes !!!!

Ainne, wat goed !! Wie weet.........

Sannie, beterschap met jullie !!!!

Ik ben gister weer bij de arts geweest. De nachten gaan weer behoorlijk kut en was het zat. Ik wil nu echt uitsluiten dat het iets lichamelijks is. De arts zag in elk geval haar buisjes niet meer zitten. Dus die zijn er nu wel uit denkt ze.

Maar we zijn doorverwezen naar de kinderarts. We kunnen 30 mei pas terecht. Ik heb wel rust nu merk ik.........
Flodder denk je dat ze opnieuw buisjes gaan plaatsen? Heb je t idee dat ze weer lasst van haar oren heeft? Toch wel fijn idd de kinderarts. Je wil toch niet meemaken dat ze er bij 3 jaar achterkomen dat het toch iets lichamelijks was.

Mainecoon goed meid! ik duim voor je!
Yora, lief van je! Ik zal er eens op googlen en wacht morgen ook even af, maar kom misschien wel op je aanbod terug.

Floddertje, osteopaat? haha!
quote:Ainne schreef op 22 april 2008 @ 20:07:

Yora, lief van je! Ik zal er eens op googlen en wacht morgen ook even af, maar kom misschien wel op je aanbod terug.

Floddertje, osteopaat? haha! Ik mis mijn eigen grap ????
mm ik begrijp m wel Flodder :D
Ik ook Flodder

Wat zei de huisarts er eigenlijk van? Ik hoop echt dat er iets uitkomt bij de kinderarts!

Ik heb net gesport, nu lekker op de bank met een kopje thee en de finale van mijn tent is top!

xx
oh ja mijn tent is top!. Pff ik mis alles de laatste tijd.

Mette hoe is t met je neefje en je moeder?
Jeetje, mijn geduld wordt op de proef gesteld !! Mette; ben wel blij dat ik iemand heb die hem ook niet snapt hahaha.

De arts zei dat ze nu eigenlijk geen adviezen meer heeft voor me en dat ze met me mee gaat haar nader te onderzoeken. Al is het alleen al om dingen uit te sluiten.

Buisjes zou ze nu niet adviseren omdat het weer gewoon weer de goede kant op gaat en kinderen in de zomer minder ziek zijn. Eerst even aankijken of het zo gaat. Ze zag wel weer een heel klein rood randje maar dat heeft ze altijd als ik bij de arts ben
Hey dames...Ben weer even een tijdje afwezig geweest, een van de poezen ging slecht.

Zaterdag had hij al de hele dag niet gegeten en gedronken en haalde af en toe hij gend adem. Ik heb met een spuitje toch wat water in zijn bekkie kunnen krijgen. Zondag, nog steeds niet gegeten en gedronken, weer wat gedwongen gegeven, tempo genomen; 39,8, en toch maar de dierenarts gebeld. Die dacht, zo door de telefoon, dat het niet nodig was om te komen en dat het wel een dagje kon wachten tot de maandag. Savonds geeft poezebeest ineens een schreeuw, ligt op de grond en laat zijn plas lopen. (stinken, heel donker, niet normaal meer!)

Dierenarts gebeld, we konden komen.

Heeft ie onderzoek gedaan maar kon niets afwijkends ontdekken (kat is errug dik) heeft ie antiboiticaprik gegeven en pijnstillerprik, en pillen meegegeven(antibiotica en pijnstiller). Meteen een afspraak gemaakt voor maandag. Savonds had hij thuis nog overgegeven; slijm

Maandagochtend de antibioticapil gegeven; daarvoor had hij ook alweer slijm opgegeven.

Mijn moeder is met hem naar de dok gegaan, vriendlief en ik moesten werken. Dierenarts vond het toch wel zorgwekkend en wilde hem opnemen. Daar allerlei onderzoeken gehad en eigenlijk ging het steeds slechter nog steeds. Kreeg ontstekingsremmers, maar die hielpen niet. Ze dachten aan een alvleesklierontsteking, suikerziekte of een auto-immuunziekte. Nou, gisterenmiddag bleek het dat het geen suikerziekte was dus zijn ze op andere ontstekingsremmers overgegaan. Als hij echt een auto-immuunziekte heeft moet het daarmee beter gaan. Voor ze die nieuwe medicatie gaven had hij nog maar een temp van 35,8. Erg laag dus, katten hebben normaal 38. Gisteravond nog gebeld, toen ging het voorzichtig al iets beter met hem, had hij alweer een temp van 36,8. Als het goed is word ik straks weer gebeld door de dok over hoe het nu gaat.

ben net gebeld... Bommel is dood........
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Aaaach Knorretje, ik lees net je hele berichtje en dan ineens het laatste regeltje. Wat verdrietig dat Bommel dood is... Sterkte meid!! De dood van een huisdier is soms net zo ingrijpend als de dood van een vriend of familielid. Dikke kus voor jou!

Kon de dierenarts nog vertellen wat er nou mis was met hem?
Goede morgen!!

Oef, ik hoop dat jullie het snel rond krijgen met het huis en ik ben benieuwd naar de foto's van jullie huis!

Ainne, moeilijk dat je er af en toe even helemaal door heen zit...ik hoop dat de oseopaat wat verlichting kan geven!

Slim om een filmpje mee te nemen!

Wat een toeval dat de huisarts belde!

Yora, ik herken het niet, maar het klinkt inderdaad wel een beetje apneu achtig

Tinus, hoe is het met je vriendin?

maincoon, succes!

Flodder, goed dat je Floortje ook eens goed na laat kijken nu, want dit duurt toch ook al erg lang zo!

Knorretje, was hij oud of niet?

Sannie, succes met de ziekenboeg!

Ga zo denk ik nog even mijn bedje in, mocht vanmorgen al blijven liggen, maar had zo'n trek dat ik met H en Justin meegegeten heb. Amber ligt nog te pitten, dus neem het er ook nog even van!

Marloes
Dag dames!

Hier alles goed hoor, heb het alleen druk de laatste tijd

Verjaardagen enzo.

Ik wilde even tegen Ainne zeggen dat het verhaal van Aimee eigenlijk hetzelfde is als de situatie bij mijn vriendin die 17 maart is bevallen.

Het kereltje weegt nu nog maart 4100 gram, slaapt sinds een paar dagen pas in een wiegje langs hun bed maar dan nog maar 3 uurtjes in de nacht, de rest vd nacht ligt ie op haar borst maar ik heeeeel onrustig, huilen en gillen, hij wilt alleen maar op de arm overdag.

Soms slaapt ie maar 1 uur per nacht, en dan heeft ze ook nog een zoontje van ruim 2 jaar... :-S

Ik ben vorige week onze wieg daar weze brengen omdat ze het idee had dat hij een buikslaper was maar zn gezichtje gewoon in het matras liet liggen en dat vond ze akelig... wij hebben een aerosleeper in de wieg liggen en die gebruikt ze nu dus waarmee ie 3 uurtjes slaapt.

Ze gaf pas ook aan dat ze even flink gehuild had, de eerste was ook al geen gemakkelijke baby en ze had zo gewenst dat ze nu kon genieten van zo'n klein pril mensje.

Ze loopt sinds dat hij 2 wkn is ook bij de osteopaat, die heeft hem onderzocht en kwam tot de conclusie dat er heel veel spanning op zijn hoofdje staat als gevolg van de snelle bevalling (2 uurtjes) waardoor het hoofdje eigenlijk geen tijd heeft gehad zich aan te passen aan het geboortekanaal.

Nou, al met al, het wordt door het bezoek aan de osteopaat wel iets beter, vooral de 2 dagen erna maar helaas heeft het nog niet het gewenste reslutaat gegeven...

Ik wens jullie heel veel succes meis, ik denk aan jullie.

Laat maar weten hoe het is geweest.

Yora:

Nee, kan niet zeggen dat het me bekend voorkomt, maar ik moet zeggen dat we ook nooit gaan kijken als Roxanne slaapt.

He, ik wilde nog wat zeggen maar ik weet het niet meer...

iig, iedereen die ziek is: beterschap!

Tsja en verder weet ik t niet meer.

Ik ga me maar eens aankleden, mn meiden slapen nog.

Groetjes!
Knor:

Wat verdrietig... dikke knuf

Flodder:

Mette bedoeld juist dat zij hem ook/wel snapt, met net als Oef :-D!!

Enne, ik snap hem ook!

...

Ainne bedoeld (als ik hem goed snap) ofdat het niet een idee is dat jij ook een keer langs de osteopaat gaat met Floortje.

En? klopt t?

Ah, ik hoor Roxanne!

Groetjes!
quote:floddertje1 schreef op 22 april 2008 @ 20:52:

De arts zei dat ze nu eigenlijk geen adviezen meer heeft voor me en dat ze met me mee gaat haar nader te onderzoeken. Al is het alleen al om dingen uit te sluiten.Ooow zo grappig was het niet hoor, ik bedoelde alleen maar om als geintje een osteopaat te suggeren als je verder alles al geprobeerd hem, like us!
Eh, ja dus Nurse, bedoelde ik inderdaad! (Had nog niet verder gelezen).

Bedankt voor je verhaal van je vriendin ook. Ik kijk echt uit naar de afspraak vanmiddag, hoe meer ik erover nadenk en haar bekijk, hoe meer ik denk dat dit het wel eens kan zijn. Het gekke is dat ik het huilen nu al beter kan hebben, omdat ik meer en meer het idee krijg dat er misschien wel iets is. Vanmorgen bijvoorbeeld, lag ze aan de tiet, en ineens, vanuit het niets, krijijijijsen, echt niet normaal, rug helemaal overstrekt, echt heel zielig. En dan na een minuut of 2 is het weer over en voedt ze weer verder.

Ze slaapt trouwens wél heel goed (gelukkig, want anders was ik echt aan het einde nu denk ik). Ik denk dat het niet lang meer duurt voor ze doorslaapt. Ze ging er om 20 uur in gisteren, om 22 uur nog een dream feed gegeven (in haar slaap) en vanmorgen om 6 uur kwam ze pas weer, jippie!

Knorrie, ach, wat zielig, arm Bommelbeest. Hele akelige dingen zijn dat. Hier een virtuele (((((knuffel))))) voor je.
Knor wat erg dat Bommel dood is :( pff wat kan je om die beestjes geven he? Maar zo te horen was het toch echt klaar met hem/haar. Verdrietig hoor.

Ainne ik hoop zooo voor jullie dat de osteopaat iets voor jullie kan doen. Klinkt inderdaad wel als een hele fijne nacht zo hoor.

Hier alles ok, morgenochtend naar het ziekenhuis voor gesprek met chirurg voor schildklieroperatie. Zie daar natuurlijk niet tegenop ben wel benieuwd maar ik heb helemaal geen zin om geopereerd te worden. Ik hoop maar dat het dan ook snel geregeld word allemaal want volgens mij moet ik nog een heel voor-onderzoek traject in (logopedie en bloed en weet ik veel wat). Nou ja dat horen we morgen wel.

Met Brian gaat het ook prima. Heeft een beetje moeite met inslapen savonds maar verder slaapt hij erg lekker de laatste nachten. Zelfs al 2 nachten zonder late-avond-fles! Maar 1 keer eruit en voor de rest.. doorgeslapen tot een uur of half 8. Het lijkt soms alsof ik me alleen maar focus op t slapen maar het is gewoon een heel belangrijk issue voor me.

Verder nog heeel erg bedankt meiden voor de tips mbt minder water drinken. Het lijkt echt te helpen met eten. Ook geef ik zn avond eten niet meer geprakt en mag hij alles zelf pakken van n bordje. Daardoor eet hij veel rustiger en heeft hij volgens mij meer tijd om een vol gevoel te krijgen. Hij eet wel minder maar dat geprakte eten wilde ik er nog wel s snel inschuiven zeg maar. Dit gaat veeeeel beter en is veel gezelliger want nu kunnen we echt met zn 3-en eten.

Vandaag maar weer nieuwe zomerschoenen gekocht voor Brian en een zomerjasje. En lekker genoten van het heerlijke weer. Het is hier nu zo gezellig in de stad, toeristen zijn er weer, terrassen zitten vol echt leuk om doorheen te wandelen.

ok ik ga weer verder

doei

x
Knorretje: Wat k*t zeg dat je poes dood is. Beesjes gaan dood, dat weten we allemaal, maar het is zo naar als ze dan zoveel pijn hebben gehad en je weet niet eens waarom. Bommel is nu in de poezenhemel en ik weet van mijn poes dat die het daar helemaal naar haar zin heeft. Ik heb een jaar na haar verwijning nog vaak over haar gedroomd, maar de laatste keer dat ik over haar droomde was ze ineens wit (t was een cyperse poes) en kwam ze me gedag knuffelen. Vanaf die droom geloof ik in een hele fijne poezenhemel...

Ainne en Floddertje: Ik heb niet teruggelezen, maar ik begrijp dat het nog steeds hommeles is met Aimee en Floortje. moet ik haar s toespreken Maar alle gekheid op een lange vinger (3 keer raden wat ik aan t snoepen ben), kan me zo goed voorstellen dat je het op een gegeven moment ook niet meer weet en dat lijkt me zo verschrikkelijk rottig. Je wil als ouder altíjd de oplossing weten. En dan kan iedereen de boom in met "het is een fase", dan wil je gewoon antwoorden en een oplossing. *knuffel* voor jullie en een portie zenuwversterkers *straal*

Ik heb maar weinig tijd, dus even een korte update vanaf hier voor ik weer uit cyberspace verdwijn:

Kaya is stronteigenwijs aan het doen. Ze weet dondersgoed wanneer iets niet mag, en dan gaat ze het heeeel bewust wel doen, terwijl ze me strak aankijkt. Vaak loopt ze dan ook nog weg in de hoop dat ik haar achterna kom (wat ik natuurlijk niet doe).

Maar verder blijft ze een schatje. Ik kreeg net voor het eerst een echte klapzoen. Ze is niet zo kusserig en al helemáál niet op commando dus ik smolt wel even weg hoor!

Zaterdag gaan we met zijn 3'en naar Toscane. Lief zijn vader zit daar in een app. en heeft er ook 1 voor ons gehuurd. We gaan voor het eerst met Kaya in het vliegtuig dus ik ben benieuwd hoe dat gaat! Helaas zitten we er "maar" 5 dagen, maar ik heb er zo veel zin in! Sinds we in Belgie zijn gaan wonen zijn we alleen een week op huwelijksreis geweest en verder nooit meer naar het buitenland gegaan... sja... die hypotheek he!

Ik moet nu dus ons huis aan kant krijgen en dat kost me heel veel tijd omdat mn bekken niet meer meewerkt. Daarom geen tijd meer voor digi-geklets, heel misschien morgen nog even omdat ik dan thuis werk... Tot snel!
Zo... Bommel ligt in de tuin begraven... Bah, ben er helemaal van ontdaan. Had Bommel al sinds hij 4 weken was en hij zou 1 mei 10 jaar zijn geworden. Hij had dus de auto-immuunziekte en eigenlijk was het al te ver heen om er iets aan te kunnen doen. Dierenarts was er ook wel een beetje van ontdaan, hij had niet verwacht dat het zo snel ging. Vanmorgen kreeg hij de bloeduitslagen van het lab terug en dat bevestigde de auto-immuunziekte, alleen was het toch wel erger met Bommel gesteld als dat dok dacht. Toen hij de uitslagen zag vnd hij dat Bommel het nog wel heel lang had uitgehouden...

Zo hadden we 4 katten, nu nog maar 2.... Het wordt wel steeds minder zo. Ik hoop dat het nu toch echt even stopt...

Zucht...

Enneh, ik snapte het grapje eerst ook niet hoor Flodder...ben nogal zo'n stomme doos af en toe met dat soort dingen! Ik hap ook heel vaak bijvoorbeeld......

Oef

jij succes morgen met het gesprek, en ik hoop inderdaad dat er nu vaart achter wordt gezet! Als je dan toch moet dan maar zo snel mogelijk!

Tinus

zie boven...auto-immuunziekte dus...

Zo, ik ga even in de tuin rommlen. Vriendlief en Joeri slapen.....dus ik ga me even uitleven in de tuin met het onkruid!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
A1mee leuk om weer van je te horen!

Veel plezier & genieten in Toscane!

Meiden ik heb goed nieuws! We hebben t huis gekocht. Gelukt! Jippie jippiee ik ga lekker terug naar mijn vrienden en familie en Peet heeft er nog zin in ook! hahaha Ik ben echt blij!

Nou ik lig hier lekker in mn bikini op ons dakterras! Flesje water erbij, laptop erbij en oh ja de babyfoon want Brian zal zo wel wakker worden.

Ik gan nog even surfen en zonnen!

doei

Ahh Knorrie, wat erg van Bommel! dikke knuf meis PoezenbeestBommel heeft wel een heel goed leven gehad bij zo'n lief baasje..

Ik ben vanmorgen bij m'n moeder geweest, ze heeft andere medicijnen erbij omdat haar bloeduitslagen er waren en ze toch zieker was als dat we dachten. Het gaat gelukkig al veel beter hoor, maar nu ze deze uitslagen terug hadden was het wel verstandiger geweest als ze haar hadden opgenomen. Nu het alweer wat beter gaat hoeft dat niet meer. Nu met die nieuwe pillen erbij hopen we dat het snel over gaat. Volgende week weer bloedprikken en weer op de longfoto.

Oef; heerlijk dat de nachten zo goed gaan, en wat goed van die avondfles! Heerlijk he, de lente in de stad, hier krioelt het ook weer met Duitsers, Engelse en veel Chinezen dit jaar, haha!

De terrassen vol, ik vind het ook zo'n leuke tijd!

Verder eigenlijk niks te teuten, het lijnen gaat goed!

dikke kus!
Knor

wij hadden er ook 4 nu nog maar 1. Stil wordt het dan opeens in huis. 10 jaar is ook nog niet zo oud

Druk hier opeens, haha!

A1mee; Lekker joh, naar Toscane. Willen we ook nog een keertje heen. Balen dat je bekken al zo aanvoelt. Gaat het werken nog wel?

Knorrie; nogmaals een dikke knuf.. Wat een bikkel is Bommel geweest zeg!!

Oef;

YEAH! Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!

Kus!
Oooh Knorrie bah wat een rot nieuws zeg! Hele dikke knuffel hoor!

Nou het sollicitatie gesprek ging erg goed moet ik zeggen. Alleen zal ik dan als ik aangenomen word 4 dagen op en neer moeten reizen naar A'dam. Ze hadden gezegd dat ik dan 3 dagen op kantoor en 1 dag thuis kon werken .... maar dat blijkt dus toch niet te kunnen. Dus ik ga dan 4 dagen werken met een reistijd van 2 uur op een dag ipv 20 minuten op een dag, niet zo super. Aan de andere kant is de baan en het salaris wel weer super .............. en de mensen die ik heb gesproken zij ook erg aardig. Zucht wat een getwijfel. Nou ja eerst maar eens afwachten ook of ze me wel willen aannemen hihihi. Word straks nog gebelt door iemand van de hr afdeling die kon niet aanwezig zijn bij het gesprek vandaag. En als ze voor mij gaan dan gaan ze er ook vaart achter zetten dan heb ik mijn baan nog voor het eind van deze maand opgezegd.
Groep:

Ik heb nog niet bijgelezen.. doe ik vanavond wel, ga nu even een topic openen over winderigheid...

Tis echt niet normaal meer wat Yasmine afscheet!

En stiiiiinken!!!

Even kijken ofdat dr nog meer van die meurende beebs zijn hierzo

xx
Oef: YEEEEEAAAAAAAAAAAAAAHHHH gefeliciteerd!!! Ben zo blij voor je dat het gelukt is!!! (doet even een dansje voor OEF!)

holt weer terug naar haar werkplek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven