SYTYCD 2012
zondag 30 september 2012 om 20:16
zondag 30 september 2012 om 20:17
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:16:
Oh ik heb even een jaloersmakend nieuwtje (of eigenlijk 2)
Samen met mijn zusje ga ik weer naar de halve finale van SYTYCD!
Heeft ze geregeld in mijn vakantie.
Ennnnnnnnnn.....we gaan naar de nieuwe voorstelling van Isabelle!
Leuk! Echt gaaf!!! (meen ik echt hoor, ben gewoon jaloers )
Oh ik heb even een jaloersmakend nieuwtje (of eigenlijk 2)
Samen met mijn zusje ga ik weer naar de halve finale van SYTYCD!
Heeft ze geregeld in mijn vakantie.
Ennnnnnnnnn.....we gaan naar de nieuwe voorstelling van Isabelle!
Leuk! Echt gaaf!!! (meen ik echt hoor, ben gewoon jaloers )
zondag 30 september 2012 om 20:18
zondag 30 september 2012 om 20:18
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:16:
Oh ik heb even een jaloersmakend nieuwtje (of eigenlijk 2)
Samen met mijn zusje ga ik weer naar de halve finale van SYTYCD!
Heeft ze geregeld in mijn vakantie.
Ennnnnnnnnn.....we gaan naar de nieuwe voorstelling van Isabelle!Wat leuk
Oh ik heb even een jaloersmakend nieuwtje (of eigenlijk 2)
Samen met mijn zusje ga ik weer naar de halve finale van SYTYCD!
Heeft ze geregeld in mijn vakantie.
Ennnnnnnnnn.....we gaan naar de nieuwe voorstelling van Isabelle!Wat leuk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 30 september 2012 om 20:18
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:16:
[...]
Das haar vak hè
Huilen en over de grond rollen Ja en daar is ze erg goed in
[...]
Das haar vak hè
Huilen en over de grond rollen Ja en daar is ze erg goed in
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 30 september 2012 om 20:19
quote:elastiekje_ schreef op 30 september 2012 @ 20:17:
Leuk Sum!! Ik ga goed op het publiek letten om te kijken of er iemand lijkt op hoe jij overkomt hier
Even voor mijn informatie.....hoe kom ik over hier?
Dan weet ik een beetje wat ik moet doen om op te vallen
Denden.....whatsgebeurt???
Leuk Sum!! Ik ga goed op het publiek letten om te kijken of er iemand lijkt op hoe jij overkomt hier
Even voor mijn informatie.....hoe kom ik over hier?
Dan weet ik een beetje wat ik moet doen om op te vallen
Denden.....whatsgebeurt???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 september 2012 om 20:19
quote:elastiekje_ schreef op 30 september 2012 @ 20:17:
Leuk Sum!! Ik ga goed op het publiek letten om te kijken of er iemand lijkt op hoe jij overkomt hier
Leuk Sum!! Ik ga goed op het publiek letten om te kijken of er iemand lijkt op hoe jij overkomt hier
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 30 september 2012 om 20:22
zondag 30 september 2012 om 20:22
quote:S0LEIL schreef op 30 september 2012 @ 20:20:
Denden heeft toch ook al aan de Beffel meegedaan, dan zou hij toch wel íets geleerd moeten hebben.
Ja inderdaad. Daar hebben ze ook meerdere stijlen moeten doen.
Maar was hij niet degene waarvan elke keer gezegd werd. Als ik moet wisselen, dan wissel ik Denden in?
Denden heeft toch ook al aan de Beffel meegedaan, dan zou hij toch wel íets geleerd moeten hebben.
Ja inderdaad. Daar hebben ze ook meerdere stijlen moeten doen.
Maar was hij niet degene waarvan elke keer gezegd werd. Als ik moet wisselen, dan wissel ik Denden in?
zondag 30 september 2012 om 20:23
zondag 30 september 2012 om 20:23
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:19:
[...]
Even voor mijn informatie.....hoe kom ik over hier?
Dan weet ik een beetje wat ik moet doen om op te vallen
Denden.....whatsgebeurt???
Als een erg leuk te gek mens met gevoel voor humor.
Maar als je wil opvallen trek je toch gewoon zo'n pakje aan.
.
[...]
Even voor mijn informatie.....hoe kom ik over hier?
Dan weet ik een beetje wat ik moet doen om op te vallen
Denden.....whatsgebeurt???
Als een erg leuk te gek mens met gevoel voor humor.
Maar als je wil opvallen trek je toch gewoon zo'n pakje aan.
.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.