Aparte man

29-09-2012 21:58 379 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik aan Hem vroeg, na mijn een-na-laatste relatie, of de volgende alsjeblieft niet zó snel opgewonden zou kunnen zijn (ex werd werkelijk van álles opgewonden), bedoelde ik eigenlijk ook weer niet dit.

Dit gaat dus over mijn vriend. Hij is nogal apart, wat ik nu van hem weet.

Zo weet ik dat hij nooit uit zichzelf geil is, zin heeft in seks. Wordt Judokus (zijn woorden!) niet stijf als hij aan iets seksueels denkt. En blijft hij tijdens seks niet stijf. Hij wordt niet stijf als hij me naakt ziet. Hij wordt niet stijf als ik aan Judokus zit.

Het voelt als een afwijzing. En het doet me pijn. Ik wil ook liever niet dat hij naar me kijkt als ik me omkleed. Bij mijn ex had ik daar totaal geen problemen mee, hij liet tenminste duidelijk zien dat ie mijn lijf lekker vond.

Wat we laatst meemaakten sloeg alles. We gingen uit eten en er was een erg leuke serveerster, die veel lachte. We kregen het over seksuele fantasieën en hij zei dat hij ons wel samen bezig zou willen zien, met een behoorlijke glimlach. Later vroeg ik of hij op dat moment stijf/opgewonden was, maar dat was hij niet. Echt, ik snap dat niet. Mannen worden toch stijf bij seksuele gedachtes/naakt vrouwelijk lichaam? (Zij serveerde niet naakt hoor. )

Ik sta wat dit betreft in tweestrijd. Aan de ene kant wil ik graag naar een parenclub en hem een ander gunnen. Aan de andere kant maakte het me heel verdrietig dat hij die fantasie had. Ik had gelijk weer verlatingsangst, dat hij er met haar vandoor zou (willen) gaan.

Zou mijn vriend ooit kunnen veranderen en wel opgewonden worden van mijn naakte lichaam zonder aanraking of van seksuele gedachtes?
Ja dat is apart ja. Tienerjochies hebben dat, die zitten per ongeluk met een stijve in de klas. Maar een volwassen vent die in een niet-seksuele situatie een stijve krijgt (troosten bijvoorbeeld), dat vind ik vrij apart.

Voor een erectie is seksuele opwinding nodig.Dus van gewoon aan en uit kleden gebeurt dat meestal niet. Ligt volstrekt aan de context dus.
Zeg maar Spijker.
Maar truffel, wel fijn dat jij progressie ervaart. Dat is al heel wat meer dan een tijdje geleden. Hopelijk zet dit zich door.
quote:truffelmaffia schreef op 30 september 2012 @ 22:04:

[...]

Dit is een misverstand, sorry. Ik heb nooit bedoeld dat hij doorneukt terwijl ik nee zeg. Hij heeft me nog nooit verkracht! Dat wil ik even duidelijk hebben. Ik doelde op doorgaan met mij aanraken/strelen, terwijl ik al nee had gezegd.

Maar ik ga hem absoluut niet verlaten. Hij is voor mij de ware. Ik ben voor hem de ware. Zo voelen we het allebei, vanaf het begin. Wij horen bij elkaar en zoveel dingen kloppen wel. En de paar dingen die niet kloppen ben ik hard mee bezig om aan te werken (doelend op de verlatingsangst).

oke ten allereerste ik maakte er zelf neuken van aangezien jij zei '' hij ging met mij door'' Excuse moi!

Maar oke het is dus niet neuken maar wel aan je zitten..

dan nog vind ik dat nee, nee moet zijn en dat hij je dan met rust moet laten als jij dat aangeeft. Blijft toch respectloos vind ik.

Wat ik lees van jou topic, geloof ik dat jij en misschien hij ook wilt geloven dat jullie elkaars waren zijn, maar persoonlijk betwijfel ik dat zeer!

Maargoed anywayz suc6
@Gurly: Mijn SPV'er vindt het ook niet zo gek dat ik op die momenten zeker blokkeer qua seks.

@BGB: Het laatste wat jij zei, snapte ik niet helemaal. "Alleen met dat leuke serveerstertje?" Wat bedoel je eigenlijk met die post?
Is it a bird? Is it a plane? Is het superman? No, it's Truffel who flew over the the Cuckoo's Nest.

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:truffelmaffia schreef op 30 september 2012 @ 10:05:

Ik ben ook geen transgender. Ik wil niet veranderen van lichaam. Niet? Waarom zeg je dan in een ander topic (transformatie man-vrouw) dat jij dat andersom hebt?
Omdat naar mijn mening de posts vanTruffelmania steeds onsamenhangender beginnen te worden en soms zelfs met elkaar in tegenspraak zijn. Zie ook mijn vorige post.

Ik zeg het niet gauw, maar ik begin zomaar te vermoeden dat T. een troll is die de de consistentie van haar bijdragen hier uit het oog is verloren,
quote:luckyjane schreef op 01 oktober 2012 @ 00:54:

Ik zeg het niet gauw, maar ik begin zomaar te vermoeden dat T. een troll is die de de consistentie van haar bijdragen hier uit het oog is verloren,Ik vrees dat TO geen trol is en dat maakt het nog triester. In het ene topic roept ze dat ze een jongentje (geen man) is en geen borsten wil. Ze plaatste zelfs een foto van zichzelf, want ze wilde weten wat wij zagen: een man of een vrouw. Nu zegt ze weer dat ze dat nooooit heeft gezegd en vervolgens impliceert ze in een ander topic dat ze een vrouw is die liever een man was.
Dat is dus wat ik bedoel Yvonne. Haar berichten/posts zijn weinig consistent. De ene keer verklaart ze dit, de andere keer zegt ze dat. Als T. geen trol is (wat ik vermoed) dan is ze eigenlijk dubbel zo triest, want dan zit ze behoorlijk met zichzelf in de knoop,
Laten we het erop houden dat TM een man jongen jongetje meisje vrouw forummer is met grote problemen en dat een forum als dit niet erg bevorderlijk werkt op haar problematiek.
Daar heb je misschien wel gelijk in. Ik suggereer (misschien ten onrechte) dat TM wellicht een trol is. En er zijn meer posters die twijfelen aan haar oprechtheid. Vooralsnog gun ik haar het voordeel van de twijfel en oordeel ik misschien te hard en te voorbarig.
quote:En er zijn meer posters die twijfelen aan haar oprechtheid

Niet perse haar oprechtheid. Ik denk nl dat ze het echt allemaal denkt te hebben of op dat moment had.

Maar het klopt niet, de verhalen rijmen niet met elkaar.
quote:truffelmaffia schreef op 30 september 2012 @ 21:34:

[...]

Wat heb ik tegengesproken over jaloezie dan? Ik ben absoluut niet extreem jaloers.

Ik geloof dat ik geen oude berichtjes van je mag quoten.

Tip van de dag: Google eens op je nickname en extreem jaloers. Dan kom ik meteen al een paar forumberichten van je tegen waarin je het onder andere hebt over een jaloezieboekje dat je van je hulpverlener moet bijhouden.
quote:luckyjane schreef op 01 oktober 2012 @ 01:16:

Daar heb je misschien wel gelijk in. Ik suggereer (misschien ten onrechte) dat TM wellicht een trol is. En er zijn meer posters die twijfelen aan haar oprechtheid. Vooralsnog gun ik haar het voordeel van de twijfel en oordeel ik misschien te hard en te voorbarig.TM is geen troll, dat weet ik zeker. TM heeft wel fikse psychische problemen, dat lijkt me duidelijk.
quote:-no-nick- schreef op 30 september 2012 @ 21:23:

Vijftig tinten gestoord.
quote:Yvonne77 schreef op 01 oktober 2012 @ 00:37:

[...]

Niet? Waarom zeg je dan in een ander topic (transformatie man-vrouw) dat jij dat andersom hebt?

Moeilijk hé, lezen??

Als je goed zou lezen, zou je hebben gelezen dat het alleen om kleden gaat!
quote:luckyjane schreef op 01 oktober 2012 @ 00:54:

Omdat naar mijn mening de posts vanTruffelmania steeds onsamenhangender beginnen te worden en soms zelfs met elkaar in tegenspraak zijn. Zie ook mijn vorige post.

Ik zeg het niet gauw, maar ik begin zomaar te vermoeden dat T. een troll is die de de consistentie van haar bijdragen hier uit het oog is verloren,Ik ben absoluut geen troll. Ik ben zelfs op meetings geweest.
Brum doet wel aan meeten dus verschilt daarin van 'klassieke' trollen. Er zijn heel wat forummers die haar ontmoet hebben.
quote:shula schreef op 01 oktober 2012 @ 08:12:

[...]

Ik geloof dat ik geen oude berichtjes van je mag quoten.

Tip van de dag: Google eens op je nickname en extreem jaloers. Dan kom ik meteen al een paar forumberichten van je tegen waarin je het onder andere hebt over een jaloezieboekje dat je van je hulpverlener moet bijhouden.

Weet je wat extreem jaloers is?

- Dat is je vent elke minuut bellen/smsen als ie weg is. Doe ik NIET.

- Dat is hem uitvragen over alles als ie weer terug is. Doe ik NIET.

- Dat is je als een viswijf gedragen als hij op een feestje met een vrouw praat. Doe ik NIET.

- Dat is achteraf, na een feestje, enorme ruzie maken omdat hij met een vrouw heeft gepraat. Doe ik NIET.

- Dat is hem bepaalde dingen verbieden. Doe ik NIET. (Wat ik wel doe is aangeven er nog niet klaar voor te zijn, omdat mijn verlatingsangst dan enorm opspeelt en ik ontzettend verdrietig en bang word. Dit accepteert hij en doet daarom bepaalde dingen niet. Hij weet dat als mijn verlatingsangst straks veel minder is, dat het wel mogelijk is. Ik verbied hem dus absoluut niks, als hij echt wil moet ie gaan. Maar hij wil het zelf ook (nog) niet, hij wil alles graag met mij doen.)

- Dat is zijn mail/telefoon controleren. Doe ik NIET.

- Dat is gillend gek worden en stennis schoppen in een restaurant als hij een fantasie verteld over de serveerster. Doe ik NIET.

Dat is extreem jaloers zijn en dat ben ik niet. Ik heb wel af en toe last van opspelende verlatingsangst en daar hoort wat jaloezie bij ja. Daar heb ik het ook met de SPV'er over, over verlatingsangst. Niet zozeer over jaloezie, hoewel ik het boekje idd zo noemde. Verlatingsangstboekje is zo'n lang woord en ik heb hippodingesnogwat. (Grapje! )
Weet je wat het is, elke uiting van jaloezie die jij vertoont (vriend mag niet achter de bar werken, bijvoorbeeld) noem jij 'verlatingsangst', en alles wat je niet doet / zegt niet te doen is jaloezie.

Best makkelijk, want verlatingsangst, daar kan je niets aan doen. Dat is nou eenmaal een ziekte, waar je overigens niet heel hard aan werkt. Jaloezie is een karaktertrek. Dus hee, weer leg je de schuld buiten jezelf, en weer hoef je geen verantwoording te nemen voor je daden.

Newsflash; jaloezie komt in vele vormen en gedaante voor, en geloof me, jij hebt er last van.
Verlatingsangst en jaloezie gaan meestal hand in hand. Dat weet je zelf ook wel.
Lezen jullie niet ofzo?

Ik zeg in mijn laatste alinea dat ik wel degelijk last heb van wat jaloezie, maar géén extreme. Ik ben absoluut niet extreem jaloers.

En ik werk er wel degelijk aan! SPV'er en ik zijn júíst bezig met mijn extreme verlatingsangst.
quote:truffelmaffia schreef op 01 oktober 2012 @ 10:33:

[...]

Ik ben absoluut geen troll. Ik ben zelfs op meetings geweest.

Dat zegt niets; je bestaat. Dat weten we dan zeker.

Of je er plezier in schept om dingen te verzinnen/ aan te dikken etc. weet niemand.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:truffelmaffia schreef op 01 oktober 2012 @ 11:37:

Lezen jullie niet ofzo?

.

Oooo, het ligt aan iedereen, behalve aan jou?

Makkelijk.
quote:truffelmaffia schreef op 30 september 2012 @ 22:19:

@BGB: Het laatste wat jij zei, snapte ik niet helemaal. "Alleen met dat leuke serveerstertje?" Wat bedoel je eigenlijk met die post?Moeilijk he, lezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven