TTTOT Kluphuis 12

01-09-2012 21:12 3031 berichten
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 01 oktober 2012 @ 09:54:

Dus ik ga me zo eens lekker douchen en apk-scheerbeurt, haren goed wild in de krul, make-upje op, tasje inpakken en tanken en wielen oppompen en een twix voor onderweg kopen.

(standaard als we langer dan 1uur in de auto oitten, hahaha)

En dan vooral genieten van het concert vanavond!

Kijk suus dat is de instelling! Hoe #$*het leven soms ook is er zijn altijd momenten waarvan je kan genieten/die je vrolijk maken. En wat goed dat het gelukt is minder te roken!

Bij deze je eerste schouderklopje en knuffel

Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
He suus.............ik als moeder zijnde had ook dromen.

Kinderen die gezond zijn en gelukkig zijn.

Een fijn gezin.......mijn exman en ik samen.

Dromen hebben we allemaal, en bij vele zullen ze niet uitkomen. En dat doet pijn, klopt.......zo heb ik enorm veel pijn om de handicap van mijn dochter.

Dat waren mijn dromen niet!! Dat had ik niet gewild!

Wat ik je wil zeggen............ik begrijp je verdriet, koester wat je wel heb Suus........en je weet nooit. Je weet nooit wat er nog op de weg gaat komen. Veel plezier met jullie uitstapje.......
Suus........en betreft die romantische droomprins...............daar kan je iets aan doen!

Jij wil graag een kindje..............en Piet geeft zijn grenzen aan.

Suus.........dan moet jij gaan nadenken, in hoeverre deze relatie voor jou betekend.

Nu heb je een relatie met Piet...maar over 3 jaar ook?

Die garantie heb je nooit meid.................

Ben jij wel echt happy met Piet......? Jij wil graag een kindje.....misschien moet jij daar voor gaan, en misschien is dat niet met Piet. Begrijp je wat ik wil zeggen?
Haai peecee.

Hoe is het met jou? Hoe was je weekend?
Dankje voor het schouderklopje!

Peecee, ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt ja. Dat je het leven moet nemen zoals het komt en dat je niet altijd krijgt wat je wenst. En inderdaad over de relatie heb ik heel vaak nagedacht. En nog steeds.

Soms denk ik, ik ga weg, nu kan het nog, nu kan ik nog iemand anders vinden en daar een kind mee krijgen. Maar dan zou ik alleen weg gaan omdat ik een kind wil, en dat strookt niet met mijn gevoel voor piet.

Piet is de beste van de wereld, zolang we het onderwerp "zijn kinderen" mijden.

En ja, natuurlijk, ik zie veel "lekkere mannen" op mijn werk, waardoor ik me realiseer, geen hand vol, maar een land vol.

Maar met die lekkere mannen wil ik, plat gezegd, alleen sex.

Ik zal nooit meer in een relatie stappen als het met Piet niet lukt.

Dan word ik echt een crazy cat lady. Serieus. No ffff-ing way dat ik me nog aan zoiets moeilijks als een relatie waag. Daar ben ik zelf te gecompliceerd voor. En dan weer helemaal opnieuw beginnen... Pffffff neee echt niet!

We hebben het niet slecht, we hebben het met momenten erg moeilijk. Dat wel.

En we zijn al 2 jaar bezig met kinderen krijgen. Ergens moet je toch een keer stop zeggen.

Ik wil dat ook. Ergens stop zeggen en een andere weg van leven inslaan. Want ook zonder kinderen is er een leven.

Moet ik alleen nog een andere invulling vinden.

En echt rouwen wil ik nog niet. Tenslotte heb ik nog 3 pogingen.

Nu wil ik nog niet teveel denken aan, ik word niet alleen geen moeder, maar ik zal ook nooit oma worden..

Bijvoorbeeld.

En natuurlijk denk ik ook wel eens, misschien is het beter zo. Wie weet wat voor risico's we lopen, gezien onze leeftijd.

Het is alleen zo raar voor mij nu, omdat de einddatum in zicht komt, en ik er ergens naar verlang om duidelijkheid te krijgen, maar ergens ook nog niet "eraan wil gaan staan"
He Missy...we zitten te wachten op een uitnodiging van de zorgboerderij....Mijn ex en ik hebben deze week heel veel gepraat over onze dochter...de zorgen zijn groot.

We staan met de rug tegen de muur..........En je bent zo machteloos he!.....we kunnen niets doen.

Toch...ook na een oneingheid.......hebben we respect voor de woonbegeleiders. Ze doen wat ze kunnen maar zij hebben te maken met de regels van de wet! En daar lopen wij tegen aan.
Lieve Suus ik begrijp je....Het lijkt mij heel moeilijk als je partner een datum aangeeft.......tot die datum en verder niet!

Want beseft Piet dan wel wat hij jou misschien afneemt?

Ik vind het een beetje egocentrisch van Piet.

Hij is ouder.ja en hij heeft een relatie met een jongere meid!

Neem even een voorbeeld......Rob de Nijs..........die is over de

60!! Ik zou maar eens een heel diepgaand een gesprek aangaan, en dan een keuze maken! Als jou relatie over is over bv 3 jaar heb jij veel spijt meid!
Het spijt me voor jullie, peecee. Die zorgen en het verdriet.
quote:Ik vind het een beetje egocentrisch van Piet.

Ik vind het zelfs egoïstisch, als ik eerlijk ben.

Je hebt het steeds over hoeveel pogingen je nog hebt. Wij voelen jouw druk door de letters heen.
Tuurlijk ligt die druk er. Maar ik wil ook geen oude papa voor mijn kind. En het is ook wat we hebben afgesproken.

En misschien moet ik toch weer een gesprek aan. Ik weet het niet.

Ik kan toch niet mijn zin doordrijven? Dat is toch raar?

Je spreekt iets af met zijn tweetjes en daar gaan we beide mee accoord, en nu zou ik zeggen, tja, het is niet gelukt vóór die datum, dus je kunt kiezen, of we gaan nog door of ik ga bij je weg.

Datbis toch gewoon chantage?
Een gesprek aangaan is niet je zin doordrijven.

Vraag alleen of je de datum los kan laten.

Of laat nu het hele "proberen" los.

En zie t gewoon.

Waarom wil jij geen oude papa voor je kind? Als je nu zwanger raakt heeft je kind toch ook een oude papa. Dan maakt de 2 jaar ook niet meer uit.
Ga nu eerst maar genieten van je uitje..............veel plezier.

Maar er niets met een oudere papa......
Ik ga het eens allemaal op me laten inwerken. Ik denk dat ik even niet precies begrijp hoe jullie het bedoelen. Moet even van mijn oogklepjes af

Peecee, dat ga ik ook doen! Genieten!
Hoi Maisjes.

Eerst ff dikke vette complimenten voor Suus voor het minderen met roken en 3 kilo eraf!! You go girl!

En verder helemaal eens met de rest. Piet heeft al twee kinderen en het is helemaal niet raar om opnieuw naar die deadline te kijken. Als je de deadline legt bij jouw 40ste verjaardag, vind ik dat niet zo raar. Maar voor hem maakt 2 jaar ouder of jonger echt niet zo veel uit dat jij daarvoor maar je kinderwens opzij moet zetten.
Wat kan een douche toch lekker zijn!

Piet gaat een lekker eitje voor me bakken. En vanavond gaat hij me een kindje maken, zei hij gister in bed, fractie voor dat hij in slaap viel..

Het is echt wel de man waar ik mee door wil, oud wil worden.

Ik zal inderdaad op een geschikt moment, morgen misschien, nog eens de deadline ter sprake brengen.

Als zoveel vrouwen het eens zijn, dan moet het wel kloppen!

(zeg ik gewoon, luister Piet, mijn viva-vriendinnen vinden gewoon dat we het moeten proberen tot mijn 40e! En zij hebben altijd gelijk! Dusssssssss....)

Ja, en hij wil echt geen ruzie met jouw TTTOTjes!

Ben met DP een cake aan t maken. Hele keuken onder t beslag
quote:missy_acy schreef op 01 oktober 2012 @ 13:26:

Ben met DP een cake aan t maken. Hele keuken onder t beslag
Ik ben vandaag begonnen met mijn maand niet snoepen. Het gaat al 14 uur goed! (Daarvan heb ik er natuurlijk wel 9 geslapen... )
Nog 729 uur en 22 minuten te gaan.

Tel ze af he?

Ik heb een lot voor de geluks trekking gekregen. Ben elk uur aan t checken dus....
Is dat die van ieder kwartier een ton?
Ja. Waarom krijg ik dat in goden naam?

Is niet goed voor m'n stres level
Hahaha! En dan maar 1x per uur checken? Vind ik nog knap!

Ik ga ff boodschappen doen. Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven