Ik zie net bij de DWDD een boek over Mick Jagger. Daarbij werd verteld dat hij ontelbare relaties heeft gehad. Is hij aantrekkelijk voor vrouwen of zijn het zijn centen of een combinatie?
ik vind hem ook niks, maar mss als je hem live ontmoet is hij onweerstaanbaar.
wel fantastische stem.
wij slapen nooit.
Anoniem_64f0c0b70592b
maandag 1 oktober 2012 om 20:13
Ik vond hem al lelijk toen hij jong was en dat is er niet beter op geworden. Hij heeft natuurlijk wel veel geld karakter.
Anoniem_100594
maandag 1 oktober 2012 om 20:15
Ik vind niets aantrekkelijk aan hem. Vindt het een beetje een 'vies' (niet het goede woord) mannetje. Nee, ik kan er niet warm van worden, moeder en zusje ook niet hoor ik nu -;)
Anoniem_160458
maandag 1 oktober 2012 om 20:15
Zijn geld natuurlijk en zelfs dan zou ik er dood nog niet naast gevonden willen worden.
Hij zal wel iets hebben, anders ben je niet zo lang zo succesvol. Ik vind hem niet aantrekkelijk maar als ik hoor dat hij mensen nog lang erna herkent en aan verjaardagen denkt is dat wel bijzonder, een dagtaak bijna in zijn geval
Nou in de jaren 70 zag hij er nog goed uit (had foto gezien van hem) maar naar mate hij ouder word is hij wel minder aantrekkelijk. Wij kennen hem natuurlijk niet persoonlijk maar mischien heeft hij wel een aantrekkelijk karakter. En denk ook wel dat veel vrouwen met hem gaan om dat en sommige omdat hij rijk is.