Mick Jagger aantrekkelijk?

01-10-2012 20:09 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net bij de DWDD een boek over Mick Jagger. Daarbij werd verteld dat hij ontelbare relaties heeft gehad. Is hij aantrekkelijk voor vrouwen of zijn het zijn centen of een combinatie?
Zijn tong natuurlijk.
ik vind hem ook niks, maar mss als je hem live ontmoet is hij onweerstaanbaar.

wel fantastische stem.
wij slapen nooit.
Ik vond hem al lelijk toen hij jong was en dat is er niet beter op geworden. Hij heeft natuurlijk wel veel geld karakter.
Ik vind niets aantrekkelijk aan hem. Vindt het een beetje een 'vies' (niet het goede woord) mannetje. Nee, ik kan er niet warm van worden, moeder en zusje ook niet hoor ik nu -;)
Zijn geld natuurlijk en zelfs dan zou ik er dood nog niet naast gevonden willen worden.

Wat een griezel..
Tuurlijk is het een combinatie: zijn roem, zijn uitstraling, zijn persoonlijkheid, zijn geld, zijn talent.

Dat hij een ielig mannetje is valt echt niet op achter zo'n persoonlijkheid.
OOkay, hij heeft geen mooi gezicht en beweegt als een idioot. Als zanger is hij wel okay (niet briljant) maar hij schreef wel geweldige nummers,

Jagger heeft wel charisma (podium presence van hoog niveau), charme en een bad boy imago. Volgens mij smelten veel vrouwen daar voor.
Ik kan het er niet op
Hij zal wel iets hebben, anders ben je niet zo lang zo succesvol. Ik vind hem niet aantrekkelijk maar als ik hoor dat hij mensen nog lang erna herkent en aan verjaardagen denkt is dat wel bijzonder, een dagtaak bijna in zijn geval
Vroeger: sexy as hell.

http://www.youtube.com/watch?v=khzzhaSOwJw
Nou in de jaren 70 zag hij er nog goed uit (had foto gezien van hem) maar naar mate hij ouder word is hij wel minder aantrekkelijk. Wij kennen hem natuurlijk niet persoonlijk maar mischien heeft hij wel een aantrekkelijk karakter. En denk ook wel dat veel vrouwen met hem gaan om dat en sommige omdat hij rijk is.

Nu lijkt hij een beetje op Jan Mulder.
Jawel, op hele oude foto's vond ik hem wel doable
Vind er helemaal niets aan. Zijn hoofd niet, zijn stem niet, zijn lichaam al helemaal niet, zijn mond vind ik ronduit onsmakelijk.
Ik kan er niet goed tegen als er gedaan wordt alsof alle vrouwen hetzelfde willen/denken/vinden.

Maar ik vind het nou ook weer niet gek dat een zeer succesvolle, rijke en muzikale man populair is.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Lizzl..... Hoe durf je onze Mick zo af te kraken
Mijn type is het niet in ieder geval
Ielig? Geen mooi gezicht? Dat verdient mijn eerste facepalm
Ja zeker wel.
Jan Mulder vind ik ook sexy
quote:Star schreef op 01 oktober 2012 @ 20:42:

Jan Mulder vind ik ook sexy Ik ook!
Henny Vrienten valt in dezelfde categorie van viezig mannetje.

Daar viel ook altijd iedereen flauw van.
Idem Herman Brood
Nee, niet mijn type...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven