Je grootste seksteleurstelling

30-09-2012 20:47 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als jij tot de vrouwen behoort die alleen maar geweldige seks hebben gehad, dan mag je je in je handjes wrijven. Velen van ons hebben echter wel eens een keer een enorm teleurstellende seksdate gehad. Of hij was te klein, of te groot, niet schoon... of hij bakte er gewoon niks van.

Als TO begin ik dan maar met mijn eigen verhaal.

Zeventien was ik, en ik had een scharrel die ik bij het uitgaan had leren kennen. We waren al een tijdje aan het daten, maar van seks was het nog niet gekomen. We hadden elkaar wel al flink opgegeild op msn, dus ik had al hoge verwachtingen. Eenmaal thuis bij hem duwde hij me op bed en begon hij mij te zoenen. Ik opende zijn broek... om vervolgens bijna te kokhalzen van wat ik voor me zag. Zijn penis zat onder de smegma en rook ook nog eens flink onfris. "Heb je je wel gewassen" stamelde ik geschrokken. "Vanochtend nog", loog hij. Nou, dat was anders niet te zien... Ik ben toen maar heel snel naar huis gegaan, en van verdergaan is het nooit meer gekomen. Bah!

Wat was jouw grootste seks teleurstelling?
Een man die bij elke beweging "schatje hmm" zei met een vaag accent (meer skatjuh uhm!)

En een man die me allerlei vragen (wbt sex) begon te stellen tijdens het pijpen..

Im sorry hun... Got a dick in my mouth....
Een vrouw die kurkdroog bleef, van zichzelf wist dat ze kurkdroog was, en niet de moeite nam om glijmiddel aan te schaffen.
Een man die na een gezamenlijk hoogtepunt in hevig gesnik uitbarstte. Hij vond het zo mooi om te zien dat ik zo fijn kon klaarkomen maar moest daardoor denken aan zijn ex die nooit klaar kon komen en vond het zo sneu voor haar.

Hij had blijkbaar ex nog niet geheel verwerkt

Dat hoogtepunt werd voor mij dus een dieptepunt en ik heb het een dag later maar uitgemaakt.
quote:guirne schreef op 01 oktober 2012 @ 16:22:

Een man die na een gezamenlijk hoogtepunt in hevig gesnik uitbarstte. ... Dat hoogtepunt werd voor mij dus een dieptepunt en ik heb het een dag later maar uitgemaakt.Ik zou het ook hebben uitgemaakt. Tegelijk ontroert het me als een man kan huilen, dus ik zou me er dan weer verschrikkelijk schuldig over hebben gevoeld...
Alles is liefde
Na een maand eindelijk sex met een vriendje (met kerst), waarvan ik halverwege nog dacht: goh, wat gaat dat soepel! Tot ik van em af ging en echt alles onder het bloed zat. Van hem!

'Gebeurt wel vaker', was zijn response... Ik heb een uur onder de douche staan boenen en scrubben. Einde relatie, hij had me wel mogen waarschuwen gezien het feit hij het voelde gebeuren.
Hoe komt het dan dat hij zo bloedde Tuya? Ik zou me wild schrikken zeg, een bed vol bloed
Net na mijn scheiding met een vrouw in bed beland die eigenlijk al niet helemaal mijn type was, maar hé de alcohol speelde ook mee en dus naar haar huis. Na wat praten, strelen het echte werk. Nou heb ik geen kleintje (i swear) maar ik raakte geen zijkanten..... Was zo'n afknapper van me dat ik ook een half stijve kreeg en er totaal geen zin meer in had. Met een smoesje maar afgedropen.
quote:meeske schreef op 01 oktober 2012 @ 21:24:

Hoe komt het dan dat hij zo bloedde Tuya? Ik zou me wild schrikken zeg, een bed vol bloed Als z'n toompje scheurt kan dat flink bloeden volgens mij.
quote:kadanz schreef op 01 oktober 2012 @ 16:07:

Een vrouw die kurkdroog bleef, van zichzelf wist dat ze kurkdroog was, en niet de moeite nam om glijmiddel aan te schaffen.Gewoon een flinke fluim er op.
Ik heb maar hele kleine voorbeelden.

Ik lag eens in bed met een scharrel, met mijn hoofd op zijn borst. Op een gegeven moment merk ik dat hij m'n hoofd naar beneden aant duwen is! We waren allebei nog beginnelingen maar ik heb 'm toch meteen maar even uitgelegd dat dat not done is

Gelijk na een orgasme in slaap vallen terwijl ik dan een beetje in het donker lig te duimendraaien vind ik ook wel zuur.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:meeske schreef op maandag 01 oktober 2012 21:24 Hoe komt het dan dat hij zo bloedde Tuya? Ik zou me wild schrikken zeg, een bed vol bloedInderdaad het toompje. Ik schrok ook heel erg, dacht dat ik hem stuk had gemaakt. Zijn nonchalance was echter de afknapper, niet z'n gescheurde puddingbuks.
De grootste teleurstelling heb ik wel met mijn laatste ex meegemaakt. Mijn ex en ik verschillen 5 jaar en hij was nog maagd toen wij iets kregen. Ik heb daar geen probleem van gemaakt en hij wilde met mij zichzelf van ontmaagding doen. Zo gezegd en zo gedaan.

Na een paar keer seks te hebben gehad wilde hij mij eens beffen, dat had hij ook nog nooit gedaan. Dus hij begon mij te beffen en na een minuut zegt meneer "Gatver ik word onwijs misselijk hier van, die geur gatver"

Ik heb me nog nooit zo gekwetst en teleurgesteld gevoeld :') (En serieus ook nog aan 2 exen waar ik contact mee heb gevraagd of zij het zelfde gevoel hadden tijdens het beffen :$)
@Rainbowstorm: wat een eikel! Al was het zo, waar is het respect, de nuance? Jemig!
@Ster_ Ja voor mij was het ook meteen klaar / weg geilheid; ik heb me omgedraaid en ben gaan slapen.

Ergste was dat ik de volgende dag de vraag kreeg waarom ik zo beledigd was. Toen dacht ik echt; "Ben je nou zo dom of lijkt het zo?" Respect en Nuance komt niet voor in zijn woordenboek blijkbaar. ;)
Nee, dat is duidelijk. Wat een rasechte debiel zeg. Man man man.... Wat zeiden je exen trouwens?
Jep, heeft ook meegeteld in het verbreken van de relatie ;).. Beide exen waren zeer verbaasd dat er iemand is die klaagde over mijn geur en smaak, aangezien dat destijds wel goed beviel :P *Ik hoef me dus nergens zorgen over te maken hahaha*
Hij was gewoon onwetend. En een ongelofelijke sukkel!
Ehm Rob uit Zeist, ze was niet stoned toevallig
was toch een iets te herkenbaar verhaal, dus weg ermee, sorry
quote:sam79 schreef op 01 oktober 2012 @ 23:23:

Ehm Rob uit Zeist, ze was niet stoned toevallig

Niet dat ik weet sam79.

Zelf gebruik ik geen stimulerende middelen. Ik was toen ook een paar jaar jonger maar volgens mij had ze niets genomen. Echter, ik ben geen deskundige om het wel- of niet te herkennen. Dus ik weet het niet zeker.
Ik dacht dat je t misschien over mij had haha, aangezien je t over een knappe vrouw had . En ik mijn eerdere plankervaring beschreef. Mocht je t zijn: ik ben niet slecht in bed hoor!
Oh je gebruikt zelf geen verdovende middelen, dan ben je t zeker niet
Heb ooit eens een lover gehad die enorm begon te piepen als hij zijn hoogtepunt naderde...Het leek wel alsof ik met een kuiken in bed lag. Dat deed mijn mood weinig goeds. Echt slecht was de seks niet eens, maar dat gepiep....man, ik weet nog precies hoe het klonk...
Na een aantal dates in bed beland met een jongen met heel veel schaamhaar waar ik een stukje wc papier uit viste bah! Bleek ook nog eens een mini piemel te hebben die onzichtbaar was in die grote bos.
Een scharrel die echt niet groter dan een pink was, en dan ook nog een eikel die zo ongeveer horizontaal op z'n piemel stond.

En na twee stoten klaarkomen. Wat een succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven